Zoover

6,7

2019

joyce
24-4-2019

We hebben heerlijk genoten, mijn zoon van toen nog 14 jaar heeft heel veel vrienden daar gemaakt. Zwembaden waren goed. er was wel altijd plek. genoeg te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Misschien

Gillis
7-12-2018

Goed schoon hotel, alles in de kamer wat je nodig hebt. Helaas een erg groot minpunt is de grote overlast van de muziek vanuit hrt tegenover gelegen horecaplein. Tot sluitingstijd diverse verschillende muziek door elkaar. Het enige minpunt in een verder redelijk hotel

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Kakkerlakken in Jardin del Atlantico

Maaike
5-8-2017

Appt. Op begane grond veel kakkerlakken

Sommige wel 2cm. In kledingkast en badkamer. Receptioniste vond het grappig en locale reisleider zei dat kakkerlakken er bij horen. Vast wel. Want je bent i.mes op gran canaria...maar niet zo groot en zoveel!! Heb zelf een ander hoger gelegen appt geregeld. Niet leuk met twee kids. Mensen in accom.odatie aardig over het algemeen maar kakkerlakken teveel aanwezig. Niet hygiënisch.ben echt wel wat gewend maar dit...

Fijne vakantie gehad

Margreet
21-8-2016

Het is een prima hotel;goede prijs/kwaliteitverhouding. Werd prima schoongemaakt.Eten is goed en voldoende keus voor iedereen. Personeel ook goed en werken hard.

Alles wat je nodig hebt is op loopafstand.kortom:prima bevallen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Op site prachtig; werkelijkheid: vervallen ruine

Rian
10-4-2014

Via touroperator geboekt voor 3 pers. hotel Jardin del Atlantico Playa del Ingles. Op site staat hotel leuk beschreven met foto’s van prachtig hotel met idylische tuin + div. mooie zwembaden.

Werkelijkheid: een zeer vervallen hotel met netten gespannen aan de balkons om vallen van puin te voorkomen en ter camouflage van betonrot. In ons appartement hingen stopcontacten en lichtschakelaars uit muur. Trappen naar zwembad waren afgebrokkeld en ijzeren randen geroest /kapot. Zwembaden: verrotte randen, verroeste trappen, etc. Veel mankementen en vuiligheden, welke zelfs gevaar vormden voor mensen in en om hotel en tuin.

Bed van zoon: matras 5 cm. dun op houten bank.

Klachten, onderbouwd met foto’s ingediend na thuiskomst, omdat de reisleiding ter plekke totaal niet te bereiken was. Touroperator bagatelliseerd onze klachten en scheept ons af met een cheque van €175 of cash €133. Totale reissom bedroeg €1673,–

We voelen ons opgelicht door touroperator. We zijn al 30 jaar klant.

Goed en betaalbaar

C.J.M. Kuhne
15-3-2012

Prima appartement en het restaurant was ook prima.

Wij lagen aan de rustige kant van het complex en wij vonden het prima en zeer goed betaalbaar.

De appartementen waren schoon en zagen er netjes uit.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

goed maar bij zwembad te veel regeltjes

Frank
2-8-2011

goed gehad, eenvoudige kamers, leuke zwembaden. Eten was elke dag hetzelfde en niet echt goed. met de bal spelen bij het zwembad was NIET toegestaan!! Zoveel mensen waren er niet dus men kon er absoluut geen last van hebben

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

goedkoop en toch goed!!

veryfrank14
24-7-2011

Kamers/appartementen waren goed, betaalTV. mooie zwembaden. goed weer bijna altijd aanwezig. Eten was elke dag bijna hetzelfde.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Prima Appartement

V.Herrebout
25-4-2010

Weekje met mijn moeder in app Jardin del atlantico geweest, eenvoudig app, (verwacht geen luxe) maar verder niets te klagen, kamer schoon. Tip vraag een kamer aan de andere kant en niet aan de kant van de pub's, deden ze totaal niet moeilijk over.

Als je niet teveel luxe verwacht is dit een prima app met een goede locatie.

Zwembad in het midden van het app is zelfst verwarmd.

fantastisch! we keren volgend jaar zeker weer

silke
20-2-2010

Groot hotel met ruime tuinen, idyllisch verlicht en met wel 3 zwembaden; waarvan één verwarmd! Dit verwarmde zwembad ong (2 m. diep) was quasi windvrij, en de lievelingsplek van mijn oudste (13 j.)

Wij verbleven in half pension; het eten is prima (veel afwisseling zowel voor ontbijt als dinner). We kwamen met deze twee maaltijden per dag toe (hetgeen ook wel iets zegt over het aangeboden assortiment).

Ruime appartementen, prima bedden met harde matrassen, (de hoezen kraakten nogal...dus oordopjes)

Het personeel was vriendelijk, ook aan de receptie!

Er liep zeker niet teveel personeel rond; met een vrij hoog arbeidsritme tot gevolg. Eerst hadden we een app boven de discotheek, na enig klagen een appartement op het gelijkvloers; met mooi zongericht terras, onder de palmbomen. Er wordt degelijk gepoetst; geen last van insecten.

Aan één kant grenst het hotel nu aan een doodlopende straat, dat komt de rust ten goede. Aan de inkomzijde is een klein uitgangscentrum.

Prima prijs/kwaliteit!