Zoover

2008

Super!!!

Anita
18-9-2008

Jammer dat er zoveel negatieve berichten staan over deze accommodatie.Mooi apartement op de begane grond aan de achterzijde, 4 stappen vanaf ons terras naar het zwembad.Het appartement was echt brandschoon, werd 3x pw schoongemaakt,om de dag schone handdoeken en beddengoed.Geen kakkerlakken of andere vieze beesten gezien.Centrale ligging.s,Nachts idd wat rumoerig maar niet storend! Absoluut een aanrader!We zijn gisteren terug gekomen,en hebben echt een supervakantie gehad! Volgend jaar gaan we zeker weer terug!

Anita Evers

te veel lawaai

wim steintjes
9-8-2008

we sliepen boven een discotheek het duurde tot s morgens 6.30 uur voor we konden gaan slapen het eten was ook niet wat aan fritjes veel te koud te weinig eten voor de kinderen

Gereisd Familie in augustus 2008

geen slechte keuze!!!

signer
25-7-2008

Leuk appartement, 3 grote zwembaden en een ondiep kinderbad. Wij hebben ons hier prima vermaakt geen kakkerlakken gezien of andere ongedierte. Om de dag werden de handdoeken verwisseld en elke dag werd er gedweild. Van de ierse pub hebben we helemaal geen last gehad. Gewoon een lekkere vakantie gehad met 2 kleine kinderen!!!!

Gereisd Familie in juli 2008

Jammer van de kakkerlakken in het appartement! Het is niet

MJ Jansen
16-6-2008

Jammer van de kakkerlakken in het appartement! Het personeel is niet heel klantvriendelijk. Omdat het zo groot is, word je behandeld als 1 van de vele domme toeristen. Als je tussen de 20-25 bent en met een groep gaat zal het best gezellig zijn. Omdat het geen hoogseizoen was viel het met de drukte wel mee. Maar Gran Canaria is heerlijk! Ga er lekker op uit naar 1 van de mooie stranden of naar Las Palmas of eet lekker bij spaanse restaurants maar niet bij de chinezen etc. dat kan je beter in nl. doen.

Ben er net weer uit dit hotel en ga er nooit weer heen

Ellen
22-4-2008

Ben er net weer uit dit hotel en ga er nooit weer heen. Ik vond de kamers smerig. We zijn er een week geweest en we hebben 2 keer schone handdoeken gekregen. Ook de kamer is maar 2 keer schoongemaakt. We sliepen met 3 personen op 1 kamer. Je zou dan verwachten dat je dan ook 3 handdoeken zou krijgen maar dit waren er 2! Ik had een laken op mijn bank liggen waar de gaten inzaten. De kakkerlakken liepen links en rechts langs ons heen! Ben wel blij dat ik daar geen all-inclusief heb gehad want hoorde veel klachten over het eten en het rook de gehele dag naar vis!De ligging is wel goed, veel uitgaansmogelijkheden, veel lol gehad met de vele Nederlanders die er zaten. Geen animatieprogramma. Veel lawaai door de omliggende uitgaansmogelijkheden, geen aanrader voor mensen met kleine kinderen.

Groetjes Ellen en familie

Het hotel was niet heel lux

E. Kuiper
21-4-2008

Het hotel was niet heel lux. Simpel ingericht. werd wel goed schoongemaakt. ontbijt was prima. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Familie in april 2006

Wij zijn afgelopen zondag teruggekomen van een weekje del

Pieter en Marijke Fassbender
15-4-2008

Wij zijn afgelopen zondag teruggekomen van een weekje Jardin del Atlantico. Bij het inchecken meteen een appartement aan de achterkant gevraagd vanwege geluidsoverlast. Ondanks dat we aan de achterkant zaten, hoorden we 's nachts regelmatig gedreun van de disco. Ik had niet graag aan de voorkant gezeten. We hadden verder wel een perfecte ligging op de begane grond, recht tegenover het speeltuintje, wat heel leuk was voor ons 3-jarig zoontje. Drie stappen verder was het kinderbadje en weer een paar stappen verder het grote bad. 's Middags konden wij lekker van de zon genieten, terwijl ons zoontje een middagdutje deed. Personeel aan de receptie spreekt slecht Engels. Schoonmaak is heel goed. Op één dag na kregen we elke dag volop schone handdoeken. Geen kakkerlak in het appartement gezien. All inclusive was goede prijs/kwaliteitverhouding. Niet super, maar wel goed. Personeel in keuken en restaurant deden in ieder geval goed hun best. Wij kunnen terugkijken op een fijne vakantieweek.

Wij waren hier voor de 3e keer

Herman en Bertie Ostendorf
28-3-2008

Wij waren hier voor de 3e keer. De kwaliteit/service wordt ieder jaar minder. Slechte warm water voorziening. Herhaalde malen bij receptie klachten neergelegd die niet werden opgelost. Uiteindelijk via reisbureau geregeld. De schoonmaak is perfect.

Gereisd Familie in maart 2008

wij zijn al vele keren op dit vakantieadres geweest dus te

P.G. Kuijper
25-3-2008

wij zijn al vele keren op dit vakantieadres geweest dus wij weten wat ons te wachten staat !De keuken vonden wij dit keer minder maar dat kan incidenteel zijn en ook geen ramp omdat wij ook elders konden gaan eten daar wij allen een logiesarrangement hadden ! Wij gaan de volgende keer weer daarheen en dat zegt genoeg ! Ons logeeradres was Jardin Atlantico in Playa del Ingles

Prima appartement 4 zwembaden

J. Kampshoff
19-3-2008

Prima appartement 4 zwembaden. Minpunt ligstoelen s'morgens al bezet door badlakens

Gereisd Familie in maart 2008