Zoover

Appartement Jardin Del Atlantico

Appartementsterster
6,7

2019

Kamer op de slechtste plek in 't complex

Suzan
20-11-2019

Geboekt bij een touroperator.... Review bij hun is verwijderd🤔. Kaal en zeer somber appartement. In de winter geen druppel zo'n op 't balkon en uitzicht op 'n afgebladderde traverse. Kamerwissel niet mogelijk. Schoonmaak was ook echt slecht.... En we zijn ondertussen wel wat gewend.

Gereisd Met partner in februari 2019

vakantie in de herrie

miltenburg
5-7-2019

appartement word momenteel gerenoveerd.wat niet bekend is gemaakt bij boeking.veel herrie en gedoe op terrein.verblijf is idd verouderd.pluspunt drie grote zwembaden ligging is goed.

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeker de moeite waard

Rob
26-1-2019

Simpel maar netjes en schoon slaap je in de vleugel aan de straat heb jebest wel last van de muziek van de horeca tot een uur of 3

Gereisd Met partner in januari 2019

In het najaar zeker nog een keer.

Lautje
13-11-2018

Mooie accomodatie, liepen vanaf het balkon zo het zwembad in. Ruim appartement, wel 2x een kakkerlak tegen gekomen en veel katten. Personeel was vriendelijk.

Gereisd Met partner in november 2018

geweldig

Marjan
5-9-2018

het is super schoon en super aardige mensen heel goed verzorgd een aanrader

Gereisd Met partner in december 2016

Top vakantie!

Nick Hintzen
27-7-2018

Hotel Jardin del Atlantico is een prima hotel voor zowel jong als oud. De gasten van het hotel zijn veelal de Spanjaarden zelf. Hierdoor voelt het ook echt dat je je in een Spaanse omgeving bevindt. Zowel het strand, de Kashbah (Stapgelegenheid) als supermarkt zijn op loopafstand. Het is lekker centraal gelegen maar toch voel je de rust om je heen. De appartementen worden goed bijgehouden, evenals het zwembad.

De slaapkamer is groot, het terras (begaande grond) is groot en ook het appartement ansich biedt voldoende ruimte.

Wij zijn nu een aantal keren op Gran Canaria geweest en wij komen er zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Prima

Nathalie
25-4-2018

Samen met mijn vriend zaten wij voor een week lang in Jardin del Atlantico. Wij hadden in eerdere recensies verhalen gelezen over kakkerlaken, maar hier was totaal geen sprake van. Het was allemaal erg schoon! De eerste kamer die wij kregen toegewezen had een balkon helemaal in een hoek met uitzicht op een betonnen dak, dit was erg ongezellig. Wij hebben gevraagd om een nieuwe kamer en dit was geen probleem. We kregen een veel betere kamer met een mooi uitzicht op het zwembad en middag/avondzon. Wij zaten met onze appartement aan de kant van de barretjes, en dit betekende wel dat er tot laat in de nacht harde muziek draaide. Voor ons was dit geen probleem doordat wij zelf ook 's avonds nog de stad in gingen. Verder was het hotel prima om te slapen, eten (in onze kamer kookten wij zelf) en zwemmen, maar verder is er niet zoveel te beleven en gingen we graag het stadje in.

Gereisd Met partner in april 2018

miscchien ooit weer zodra verbouwd.

Hans ouwman
13-3-2018

Ik vond het appartement niet helemaal wat ik ervan verwachtte.

Gereisd Met partner in februari 2018

Voor ons Super!

Bianca
5-2-2018

Wij zaten in oktober 2017 in appartementen complex Jardin del Atlantico. Mooi complex, drie zwembaden, klein zwembad voor de kleintjes en een speeltuin. Poolbar goede zonnebaden. Appartement voor ons top! Wij zaten in een appartement wat nog gerenoveerd moet worden maar vonden het super. Appartement slaapkamer met goede bedden, douche ruimte met toilet en wastafel. Keuken met twee kookplaten, broodrooster, koffiezetapparaat, waterkoker, pannen, servies. Woonkamer met stoel , bankstel, kleine eethoek en tv. Lekker balkon net zitje. Goede service, 5 dagen schoonmaak en handdoeken. Bedden 1 x per week schoon bedlinnen. Tegenover het komplex een supermarkt met iedere dag vers brood. Daarbij diverse barretjes/ eetgelegenheid voor je natje en je droogje. Bij de Red Onion iedere avond gezellige live muziek. En voor de vergeten boodschapjes een inpandige winkel. Kortom wij zijn hier al een paar keer geweest en zijn verslaafd aan dit complex

Gereisd Met partner in oktober 2017

Nooit meer

Bert
    4-11-2017

Ons appartement lag precies aan de overkant van de barretjes, elke avond herrie tot sluitingstijd en wij al in bed lagen. Ook de mensen die teveel hadden gedronken maakten elke avond en nacht herrie, veel geschreeuw. Mieren in het appartement en op het balkon. Laatste dag hadden we geen water waardoor we na een bezoek aan het strand ons niet konden afspoelen. Het eten is elke dag hetzelfde, weinig variatie, lauw en zelfs een kakkerlak tussen het brood.

Personeel is vriendelijk, zwembaden zijn oké, bedden liggen prima, en redelijk schoon op wat kitranden na in de badkamer.