Zoover

6,7

prima gelegen

marinus bogers
24-6-2017

Ruim.appartement groot balkon ruime wisseling handdoeken en.beddegoed all inclusive mogelijk

Gereisd Met partner in juni 2017

prima hotel , goede ligging.

honingbij
18-6-2017

Met een vriendin naar Jardin del atlantico geweest. De hotelkamer/appartement welke wij hadden was prima. De inrichting is inderdaad gedateerd maar dat maakt voor een geslaagde vakantie niks uit. Bedden waren prima, heb heerlijk geslapen. Appartement werd goed schoongemaakt, om de dag nieuwe handdoeken. Zwembad was prima, rustig.(misschien lag dit ook aan periode van het jaar?) bedden genoeg en het was nooit vol.

Wij hadden een appartement aan de voorkant van het hotel, daar tegenover is oa de Ierse pub en wat karaokebars. Die hoor je overduidelijk. Vanaf 21.00 start ongeveer de live muziek, deze overstemd de karaoke bar. Maar aangezien de karaoke bar later sluit dan de pub, hoor je die later in de nacht. Wij hadden er eigenlijk wel lol om. En als je niet voor je rust komt is het denk ik niet direct een probleem. Rond 3.00 was het meestal afgelopen.

Wij hadden geen all inclusive en deden de boodschappen bij de hiperdino of de supermarkt op de hoek. ( 2 minuten lopen) Prima aanbod en prijs.

Strand was snel bereikbaar maar via een lange trap. Mensen slecht ter been moeten stukje verder waar een lift aanwezig is.

Er is genoeg te doen in de omgeving, Niet alles ligt direct naast elkaar maar er is heel veel op loopafstand. Loop je 5 minuten verder dan is er ineens weer een pleintje met allerlei terrassen en restaurants.

Alles is gericht op toerisme, vermaak genoeg dus.

Verder is het deel van playa del ingles en maspolomas wat ik heb gezien vooral een 'concrete jungle' . Alles is beton en gedateerd.

Maar nogmaals, dat maakte voor een lekkere zonvakantie met genoeg vermaakt niks uit.

Goed appartement, wel erg gehorig

Anouk
30-4-2017

Wat gedateerd, maar prima appartement. De bedden zijn wel wat hardc, maar dit went wel. De zee is 5 minuten lopen, ook diverse restaurantjes en barretjes liggen op loopafstand. WiFi kost 6 euro per dag, is niet echt meer van deze tijd. Het enige nadeel voor ons was dat bij een groot deel van alle appartementen de slaapkamer aan de straatkant zat. Hier zat een Ierse pub met zeer luide live muziek. Vrijdag, zaterdag en zondag ging dit door tot 04:00 en doordeweeks tot 01:00. Erg jammer als je graag wilt slapen. Zwembaden waren prima, geen last van mensen die hun bedjes al reserveerden etc. Dit appartement is vooral geschikt voor jongeren, als je een goede nachtrust wil kun je beter wat anders zoeken

Niet meer

N van steensel
3-2-2017

De muziek aan de overkant iedere avond weer tot laat

Erg vervelend

Gereisd Met partner in januari 2017

Redelijk

J.L van Zeben
24-12-2016

Een gedateerd appartement. Inrichting zou een opknapper verdienen. Kussens bank erg slap. Bedden redelijk. Schoonmaak is prima. Aardig personeel. Waarom leggen gasten toch altijd de handdoek op de ligbedjes. . Daar zouden ze iets aan moeten doen. Altijd een dame die een plastic. tasje aan de parasol hing en de handdoek op een bedje lag. Dit was haar plekje. Een beetje aso in mijn beleving. Restaurant niet erg gezellig, eten was goed.

Wij waren hier van van 15 december tot 22 december. 2016. Wel een fijne vakantie gehad.tv zenders tegen betaling uit de tijd. Wifi erg duur. €6.00 voor 1apparaat 10 € voor 2 apparaten per dag.

Prima vakantie gehad maar niet nog een keer

Nina
5-9-2016

De ligging van het appartementencomplex was goed! De appartementen waren ruim en de inrichting was ook best prima. Er werd regelmatig gepoetst en kregen schone handdoeken en bedlinnen. Wat wel echt miste was airconditioning en bedden die comfortabel liggen (een tweepersoonsbed is ook gewenst als je als stelletje komt). Ook waren de appartementen niet echt geluidsdicht en hebben wij regelmatig 's nachts overlast gehad terwijl wij zelf ook pas laat in bed lagen. Bovendien las ik in vorige recensies dat de zwembaden vaak rustig waren maar dat was bij ons niet het geval, bedjes werden gereserveerd en het zwembad zat vaak vol. Al met al vind ik dat wij te veel hebben betaald voor deze accommodatie, zeker als je ook nog moet betalen voor de wifi die niet eens in je hele appartement werkt.

Fijne vakantie gehad

Margreet
21-8-2016

Het is een prima hotel;goede prijs/kwaliteitverhouding. Werd prima schoongemaakt.Eten is goed en voldoende keus voor iedereen. Personeel ook goed en werken hard.

Alles wat je nodig hebt is op loopafstand.kortom:prima bevallen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super vakantie gehad

Sharon
19-8-2016

Het appartement was ruim en netjes .

We kregen elke dag schone handdoeken en beddengoed.

Ook was er elke dag genoeg plek bij een van de zwembaden om te kunnen liggen op een bedje .

Het appartement licht op 5 minuten lopen naar het strand.

Ik vind dat dit appartement zeker 3 sterren verdiend.

Een nadeel ze spreken er niet allemaal even goed Engels bij de receptie.

Verder echt top

Super vakantie

Jordi
29-7-2016

Alle verhalen die hieronder staan over hoe slecht het hotel is kloppen wat ons betreft echt niet. Vooraf hebben we tegen onszelf gezegd dat meestal alleen de ontevreden mensen een review schrijven, vandaar dat ik nu maar eens de andere kant laat horen. Een hotel dat niet zo luxe is als de hotels om je heen. Maar er van binnen prima uit ziet. Alles is schoon en ook over het personeel geen klachten. Ze doen alle hun best om je te helpen. Ja het Engels is met handen en voeten (waar in zuid Europa niet?). De zwembaden zijn inderdaad meestal erg rustig en voldoende ligbedjes. Je krijgt meerdere malen per week nieuwe lakens en ook de handdoeken worden voldoende vervangen. De liften zijn een beetje eng. Maken geluid en 1 lift werkte meer niet dan wel. Als je de linker lift kan vermijden zit je goed haha. We hebben er niet gegeten dus daar kunnen we niet over mee praten. Taxi's stoppen voor en rondom het hotel en kosten echt niks. Een grote supermarkt is er eigenlijk niet op loopafstand, vooral niet als je met al die tassen terug moet. Wij hebben dat met de taxi gedaan en dit bleek een goede oplossing. Vraag naar de Lidl, daar zitten meerdere supermarkten bij elkaar. Voor kleine boodschappen kun je prima terecht bij de kleine supermarkt (Hyper Dino) tegenover het hotel. Ook de bus is op loopafstand. Je kan vrijwel overal naartoe met de bus maar vraag een dag vooraf wel even de tijden na. Wij hebben een keer flink lang op onze bus moeten wachten. Koken in het appartement is mogelijk maar op een soort van camping manier. Op een tweepitter met niet de meest fantastische pannen. Maar ach het is vakantie en je hebt de tijd. Het enige wat wij bij het hotel miste was een tafeltennistafel (we blijven jongens). Bij vrijwel elk hotel waar ik geweest ben was de ping pong tafel de ontmoetplaats van jongeren. Ze hebben hier 3 pooltafels maar geen tafeltennistafel. Ons advies pooltafel eruit en een tafeltennis voor terug. Achja als dat ons negatiefste puntje is lijkt het me een prima locatie. Veel plezier voor de mensen die nog naar Jardin del Atlantico gaan.

Prima appartement

Jessica
28-7-2016

De appartementen zijn prima en worden goed schoongemaakt. Ligging is centraal, je kunt overal lopend heen. Ook is er een bushalte voor het appartementencomplex waarmee je makkelijk naar de andere plaatsjes toe kan. Zwembaden zijn ook lekker rustig en er zijn genoeg bedjes. Het enige minpunt is dat er kledingstukken uit onze kamer zijn gestolen, bij de receptie werd dit niet serieus genomen.