Zoover

6,7

geweldig

Marjan
5-9-2018

het is super schoon en super aardige mensen heel goed verzorgd een aanrader

Gereisd Met partner in december 2016

Top vakantie!

Nick Hintzen
27-7-2018

Hotel Jardin del Atlantico is een prima hotel voor zowel jong als oud. De gasten van het hotel zijn veelal de Spanjaarden zelf. Hierdoor voelt het ook echt dat je je in een Spaanse omgeving bevindt. Zowel het strand, de Kashbah (Stapgelegenheid) als supermarkt zijn op loopafstand. Het is lekker centraal gelegen maar toch voel je de rust om je heen. De appartementen worden goed bijgehouden, evenals het zwembad.

De slaapkamer is groot, het terras (begaande grond) is groot en ook het appartement ansich biedt voldoende ruimte.

Wij zijn nu een aantal keren op Gran Canaria geweest en wij komen er zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Crancanaria is mooi

Jessica
15-6-2018

Het was een mooi hotel

En de bedden lagen niet lekker

Het eten was lekker alleen het personeel keek nooit vrolijk blijkbaar is dat moeilijk

En ze waren niet vriendelijk

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Prima

Nathalie
25-4-2018

Samen met mijn vriend zaten wij voor een week lang in Jardin del Atlantico. Wij hadden in eerdere recensies verhalen gelezen over kakkerlaken, maar hier was totaal geen sprake van. Het was allemaal erg schoon! De eerste kamer die wij kregen toegewezen had een balkon helemaal in een hoek met uitzicht op een betonnen dak, dit was erg ongezellig. Wij hebben gevraagd om een nieuwe kamer en dit was geen probleem. We kregen een veel betere kamer met een mooi uitzicht op het zwembad en middag/avondzon. Wij zaten met onze appartement aan de kant van de barretjes, en dit betekende wel dat er tot laat in de nacht harde muziek draaide. Voor ons was dit geen probleem doordat wij zelf ook 's avonds nog de stad in gingen. Verder was het hotel prima om te slapen, eten (in onze kamer kookten wij zelf) en zwemmen, maar verder is er niet zoveel te beleven en gingen we graag het stadje in.

Gereisd Met partner in april 2018

miscchien ooit weer zodra verbouwd.

Hans ouwman
13-3-2018

Ik vond het appartement niet helemaal wat ik ervan verwachtte.

Gereisd Met partner in februari 2018

Voor ons Super!

Bianca
5-2-2018

Wij zaten in oktober 2017 in appartementen complex Jardin del Atlantico. Mooi complex, drie zwembaden, klein zwembad voor de kleintjes en een speeltuin. Poolbar goede zonnebaden. Appartement voor ons top! Wij zaten in een appartement wat nog gerenoveerd moet worden maar vonden het super. Appartement slaapkamer met goede bedden, douche ruimte met toilet en wastafel. Keuken met twee kookplaten, broodrooster, koffiezetapparaat, waterkoker, pannen, servies. Woonkamer met stoel , bankstel, kleine eethoek en tv. Lekker balkon net zitje. Goede service, 5 dagen schoonmaak en handdoeken. Bedden 1 x per week schoon bedlinnen. Tegenover het komplex een supermarkt met iedere dag vers brood. Daarbij diverse barretjes/ eetgelegenheid voor je natje en je droogje. Bij de Red Onion iedere avond gezellige live muziek. En voor de vergeten boodschapjes een inpandige winkel. Kortom wij zijn hier al een paar keer geweest en zijn verslaafd aan dit complex

Gereisd Met partner in oktober 2017

Nooit meer

Bert
    4-11-2017

Ons appartement lag precies aan de overkant van de barretjes, elke avond herrie tot sluitingstijd en wij al in bed lagen. Ook de mensen die teveel hadden gedronken maakten elke avond en nacht herrie, veel geschreeuw. Mieren in het appartement en op het balkon. Laatste dag hadden we geen water waardoor we na een bezoek aan het strand ons niet konden afspoelen. Het eten is elke dag hetzelfde, weinig variatie, lauw en zelfs een kakkerlak tussen het brood.

Personeel is vriendelijk, zwembaden zijn oké, bedden liggen prima, en redelijk schoon op wat kitranden na in de badkamer.

Jammer van de kakkerlakken

Anoniem
    16-8-2017

De ligging was zeer goed, strand, restaurants, (Aanrader Costa Italy), supermarkten en uitgaansleven op loopafstand.

Het appartement ziet er goed uit, alleen is er geen airco die je wel echt nodig hebt. Bedden waren ook wel wat aan de harde kant en kussens niet zo heel lekker naar mijn mening.

Zwembaden waren ook lekker, bij ons was het redelijk rustig en er was ook een verwarmd zwembad, hier moet je er wel vroeg bij zijn wil je een bedje hebben.

Een echte tegenvaller waren de 7 kakkerlakken die op de 2de avond in het appartement van onze vrienden zaten. We gingen langs de receptie en die zeiden dat het normaal was, maar dat ze wel gelijk de volgende ochtend nieuwe appartementen zouden regelen. En die kregen we ook, dit keer op de begaande grond, in de buurt van de zwembaden. dit was wel veel beter, ook hadden we nu geen last meer van de vaak genoemde Irsche pub en karaoke bar.

Maar ook hier kwamen wij 2 kakkerlakken tegen...

Wel was er een hele leuke en goede schoonmaakster.

Kakkerlakken in Jardin del Atlantico

Maaike
    5-8-2017

Appt. Op begane grond veel kakkerlakken

Sommige wel 2cm. In kledingkast en badkamer. Receptioniste vond het grappig en locale reisleider zei dat kakkerlakken er bij horen. Vast wel. Want je bent i.mes op gran canaria...maar niet zo groot en zoveel!! Heb zelf een ander hoger gelegen appt geregeld. Niet leuk met twee kids. Mensen in accom.odatie aardig over het algemeen maar kakkerlakken teveel aanwezig. Niet hygiënisch.ben echt wel wat gewend maar dit...

Elk jaar beter, 3 *** is in aantocht.

Ren
    23-7-2017

Het restaurant is een aanrader. Vroeger ontvluchtten wij het, het eten was voorheen lauw (een magnetron werd bijgeplaatst), er was beperkte keuze en de ruimte ongezellig. Tegenwoordig gaan we er graag zitten, ondanks alleen logies kun je het per dagdeel boeken (slechts 10 euro voor onbeperkt diner). De saladebar is zeer uitgebreid, ook grote keuze uit warme gerechten en het is er gezellig. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 2 verwarmd. Een paar keer per week zijn er optredens in de bar, met 2 tv's voor sportwedstrijden, dansruimte, gratis wifi. Er is ook animatie. De kamers blijven sober in gericht, maar de bedden zijn goed, de vroeger loszittende douchekop levert geen problemen meer op en de appartementen zijn gedurende de jaren gerenoveerd, de koelkast is hopelijk een volgende keer vernieuwd. Alle balkons zijn gericht op het Westen. 630 euro voor een 2 persoonskamer (logies) inclusief vlucht voor twee weken, op een gevarieerd eiland, ideaal om te wandelen en zon zeker. Dat hebben we al acht keer in 12 jaar tijd niet laten schieten.