Zoover
Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels

Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels

8,7

Zon, zee, strand en heerlijk luxe genieten!

Hagelen
21-9-2019

Wat een prachtig hotel! Heel hip en modern en erg fijne en goede service. Fijne hotelkamers, schoon, nieuw en ruim zat met een lekkere regendouche. Strand is echt op loopafstand en heeft lekkere bedjes die in het zandstrand staan en 7,50 per dag kosten incl parasol. Zee is erg leuk met veel golven en er is ook zat te beleven.

In het hotel hadden we halfpension en zowel het ontbijt als dinerbuffet was heerlijk. Voor ieder wat wils en ook hier zijn de medewerkers weer heel goed voor je.

Savonds erg leuk om door het stadje te lopen en vooral om naar de cocktailbar te gaan waar ze leuke muziek draaien. Er is overal we wat te beleven.

Voor een goede prijs naar een mooi hotel met mooie kamers, goed eten, een fijn zandstrand en het echte vakantiegevoel?? Dan is dit een hotel voor jou! En ja het is écht zo mooi als op de fotos!

Gereisd Met partner in september 2019

Fantastisch en voor herhaling zeker vatbaar!!!

Elly
5-9-2019

Lopesan Corallium Dunamar is een Hotel vlakbij de boulevard. Wij hadden een prachtige kamer op de 14e etage met een schitterend uitzicht op de zee, de boulevard en de zwembaden met terrassen van het Hotel.

Elke dag werd de kamer schoongemaakt.

Mooie badkamer met douche en mooi sanitair.

Het eten was heel goed. De buffetten waren geen dag hetzelfde en er was altijd ruim voldoende!!

Wij hadden dit hotel gekozen vanwege adults only. Zodat we geen ergernis of last hadden van andermans kinderen.

CDU, Manager, 7-9-2019
Dear Elly, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards

Ricardo
17-8-2019

Het hotel waar we in zaten was perfect, het was boven onze verwachtingen. Het uitzicht was super, de kamers waren schoon en netjes. Het eten was ook super, vriendelijk personeel.

Wij hebben in elk geval heel erg genoten van het weer, hotel, uitzicht en Gran Canaria zelf om niet te vergeten. In één woord omschreven SUPER.

CDU, Manager, 26-8-2019
Thank you very much for your kind review, we are very happy to know that you had enjoyed your holidays with as. We hope to welcome you back soon at our hotel. Kind regards

Zeker de moeite waard om naar terug te keren

N.E.
13-8-2019

Hotel: helemaal gerenoveerd in strakke retrostijl, ziet er strak en mooi uit, geeft mooie uitstraling

Kamer: schoon, fantastisch, groot, zeezicht, lekkere matrassen (breed en stevig), leuk balkon, goede kastruimte met kluis, in kast 2 grote baddoeken met strandtas voor gebruik

Badkamer: lekker licht, ruim en voorzien van alle gemakken

Ontbijtbuffet: rijk, voor ieder wat wils, heerlijk

Mooie zwembaden met zout water ( op 6e verdieping 2 infinitybaden, op 1e verdieping groter zwembad, voldoende ligstoelen en leuke hoekjes op terrassen om lekker te rusten

Personeel in snackbar bij grote zewmbad: niet vriendelijk en niet bereid om te bedienen, veel zuchten, ze zien je aan tafel zitten maar komen niet vragen wat je wil eten, kijken langs je heen en zuchten dan diep

Overig personeel: voldoende aanwezig, vriendelijk en hard werkend

Hygiëne: zeer goed

Prijs: redelijk prijzig, maar service is prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
CDU, Manager, 17-8-2019
Thank you very much for sharing your experience with other travelers. It will be a pleasure to receive you again at our hotel. See you soon!

Relaxt.

H. Righolt
12-8-2019

Op Gran Canaria is het iedere dag echt vakantie. Je hoeft niet in te zitten over het weer want dat is super. Wij hadden logies ontbijt omdat we iedere dag afwisselend lekker uit eten willen. Dat hebben we dan ook iedere middag en avond gedaan. Costaitaly links om de hoek is zeer goed en betaalbaar. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid met zowat alles wat je maar wenst. Het hotel is de mooiste blikvanger vanaf het strand gezien en van binnen geweldig. De airco doet geruisloos zijn werk ook als je weg bent zodat je lekker koel binnen komt. Het cijfer voor kinderen ontbreekt omdat het een adult hotel is voor volwassenen vanaf 18 jaar. Dit betekend voor ons een cijfer 10! Geen gegil en geschreeuw bij het zwembad maar rust. Ook het al zeer vroeg handdoeken leggen op een bedje is waarschijnlijk om diezelfde rede niet nodig geweest. Kortom echt zalig.

CDU, Manager, 17-8-2019
Good afternoon, thank you very much for your visit and for your kind rewiev. Sunny regards

Fantastisch!

Dicky Veenstra
3-7-2019

Het is hier geweldig! Op 100 meter afstand het prachtige strand van Maspalomas! Het Hotel is perfect!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
CDU, Manager, 7-7-2019
Thank you very much for your comments and ranking, it will be very nice to can welcome you again back soon at our hotel. Sunny regards,

Leuke vakantie gehad!

Mandy
1-6-2019

Let op de dresscode voor het diner voor heren. Daarbij is het geen makkelijke omgeving voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in mei 2019
CDU, Manager, 22-6-2019
Thank you for your feedback is very important to us. Sunny regards

Erg goed

Ardie Roelofs
15-5-2019

Het hotel is erg goed, kamers, bediening en ontbijt zijn fantastisch. Dat er gerookt mag worden in de ontbijtzaal is erg smerig en niet van deze tijd.

Gereisd Met partner in mei 2019
CDU, Manager, 18-5-2019
Good afternoon, thank you very much for your visit and for your comments, will be very nice to welcome you soon back at our hotel. Sunny regards

Rustige mooi hotel

Rw
18-4-2019

Voor de 2 maal hier, nu in een volledig vernieuwd hotel. Zeer mooi,rustgevende decor. Kamers zijn prachtig nu. Vraag wel een kamer in hoofdgebouw en vanaf 3 de verdiep. Het is een adults online hotel, wat wij wel leuk vinden. Rustig aan zwembad en verscheidene ligplaatsen. Spijtig dat hetzwembadwater niet verwarmd wordt. Op ontbijt is niets aan te merken.Heel lekker koffie. Ideale ligging, direct aan strand en aan vele restaurant. Wij hadden alleen ontbijt geboekt, wat ik zeker zou aanraden.

Gereisd Met partner in april 2019
CDU, Manager, 20-4-2019
Dear Rw, Thank you very much. We hope to see you again soon in our hotel. Best wishes,

Bij leven en welzijn blijft dit mijn bestemming.

Dhr Hertroijs
18-4-2019

Zeer Fijn hotel gehad op Gran Canaria Playa del Inglis.

Gaan dit jaar wederom naar dat hotel(voor de 10e keer)

Mag dit zodoende een aanrader zijn voor een ieder die ook nog eens daar naar toe wil gaan. Alle keren fijn geholpen door touroperator.

Gereisd Met partner in september 2017
CDU, Manager, 20-4-2019

Good afternoon,

Thank you very much for your visit and to write this comments. We hope to see you again soon in our hotel. Kind regards