Zoover

7,8

Op geluidsoverlast na prima

Jan
13-6-2019

Prima apartementen maar wel gehorig door voornamelijk Spanjaarden die na het stappen tot vroeg in de morgen op de balkons blijven praten

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

super locatie !

i. Eding
22-1-2019

Een super locatie dicht bij het strand en bij leuke restaurants. Een paar straten verder heb je ook enkele bushaltes en supermarkten. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt en ziet er schoon uit. Wc-papier wordt aangevuld. Er is ook afwasmiddel en een klein vaatdoekje. lucifers niet nodig want er is een inductieplaat. Theedoek als tip, om mee te nemen. De bedden waren uitstekend!

Wij zaten achter de receptie op 307 dus we hadden vaak nog net een puntje gratis wifi . Wifi is gratis en goed bij de receptie. De slaapkamer bij de gang is soms gehorig als er late gasten komen en gaan. De televisie heeft een slot ter voorkoming van diefstal. Voor tv- kijken moet je 2,50 per dag betalen of 15 euro per week. Hebben we niet gedaan. Er is een mooi zwembad maar wel best koud.

Airco hadden we niet nodig maar kun je huren. Alle appartementen hebben uitzicht op het zwembad. De parttime receptioniste vonden we het hulpvaardigst.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Mooie accomodatie , dicht bij de boulevard

Marcel
1-12-2018

Prima ligging, kan niet beter

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

fantastisch

Amy
18-11-2018

Super mooi en schoon appartement. Om de dag schone handdoeken. Zwembad is wat klein maar prima omdat het dicht bij het strand zit. Om het strand te bereiken moet je wel een stevige trap op en af, maar dat schijnt vaker op dit eiland voor te komen. Wij hebben veel rondgetrokken met een huurauto op dit eiland, wat prima te doen was. Nadeel is dat de auto niet bij het complex geparkeerd mocht worden, maar dit moest in de aanliggende straten (wat soms ongmogelijk was en geld kostte). In het weekend hebben we wel veel last gehad van spanjaarden die terug kwamen van het uitgaan (strip zit vlakbij).

Gereisd Met partner in augustus 2018

Wij voelen ons er thuis en houden v.d. cultuur.

Fam.C.van Loon
10-11-2018

Wij komen al 25 jaar op Gran Canaria.De laatste 3 keer in App.Guinea en zijn daar altijd vriendelijk ontvangen en de appartementen zijn er prima ,schoon en goed onderhouden;ook het zwembad wordt prima schoongehouden.Het ligt vlak bij het strand,uitgaansleven en winkels en uiteraard dicht bij de gezellige boulevard met hun terrassen en diverse winkeltjes.

Gereisd Met partner in november 2017

verder goed

gg smit
9-10-2018

goede ligging zwembad schoon personeel vriendelijk

werd niet verteld dat er naast verbouwd werd hoop lawaai

en het verbouwen duurt nog wel een tijdje

Gereisd Met partner in september 2018

Wisselende ervaring

Mar
31-5-2018

Vriendelijk personeel, mooi en ruim appartement. Alles werd goed schoon gehouden. Jammer dat de particuliere appartementen in de weekenden verhuurd worden aan de locals. Deze feesten door tot 's nachts 3/4 uur. Het appartementencomplex is voor mindervalide goed uitgerust, maar de lift naar het strand/boulevard was 13 van de 15 dagen dat we er waren out of oroer. En 79 traptreden is dan wel heel erg veel.

Gereisd Met partner in april 2018

Zon, zee, strand, boulevard en winkeltjes! 😎

Rianne
19-5-2018

Vriendelijk, zorgzaam personeel. Als je vragen/klachten hebt, staan ze meteen voor je klaar. Appartement is wat gedateerd, maar prima vertoeven. Groot balkon, veel schaduw...

Gereisd Met partner in juli 2017

Zou er graag nog een keer teruggaan

Rob de Waal
23-4-2018

Het kan fantastisch weer zijn maar ja het is winter rond die tijd Er kan regen vallen Dichtbij het strand met leuke boulevard. Alleen is die in de winter wat minder druk. Rustig appartement Schoon.

Gereisd Met partner in februari 2016

👍 word elk jaar beter en goedkoop.

L.Bouwens
7-10-2017

Eigenlijk is alles goed, zwembad word elke ochtend verschoond en gecontroleerd,de kamer is perfect de supermarkt (Spar) ligt om de hoek ( elke ochtend verse broodjes) een nadeel moeilijk een gratis parkeerplek te vinden voor je huurauto,als je een beetje geluk hebt kun je voor de deur parkeren maar dit probleem is in heel Playa del Ingles. 5 minuten lopen naar het strand, dus weer een prima vakantie gehad, een echte aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2017