Zoover

8,1

2019

Netty Zevenberg
19-3-2019

Heerlijk hotel, fantastisch kamer , vriendelijk medewerkers, eten zalig.........dus voor herhaling 👌❤

Gereisd Alleenreizend in juni 2018
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 27-3-2019

Dear Mrs. Netty,

Thank you for taking the time to share your feedback. We value all guests’ feedback as an opportunity to continue improving our services and products for our guests.

It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focus on that.

We thank you sincerely for choosing the SENTIDO Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

Eén keer maar nooit meer

Linda
18-1-2019

Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Bedden zijn echt verschrikkelijk , erg hard.

Daarnaast viel mijn verblijf heel erg tegen. Vooral op mijn verjaardag ( de reden dat ik op reis ging, om het te vieren) Het enige wat ze hadden geregeld is een fles champagne. (Erg lief maar drink geen drank) had wel even gevraagd mogen worden. Dus ik was die dag erg teleurgesteld want ik had wel wat speciaals verwacht zoals een klein gebakje ofzo. Daarnaast wilde ik mezelf laten masseren maar de mensen van de spa zijn maar tot 12 uur aanwezig terwijl er duidelijk staat tot 18 uur( op afspraak wel open)

Gereisd Alleenreizend in januari 2019

Ik heb genoten

Alex
9-10-2018

Voor zowel rust als gezelligheid zeer aan te raden service is top

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

fantastisch

julianus verboven
27-1-2018

Veel zon in december goede locatie en goed hotel.

Heel mooi hotel , goede verzorging en alle dagen animatie.

Gereisd Alleenreizend in december 2017

Topvakantie!

Patrick
31-8-2017

Eigenlijk niets negatiefs over SENTIDO Gran Canaria Princess. Mooie kamers, goed eten, lekker zwembad, vriendelijk personeel. Het hotel ligt centraal op loopafstand van Kasbah, Plaza, Gran Chapparal en Yumbo.

Ik ga zeker nog een keer terug! All Inclusive is zeker aan te raden.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Erg gehorig

Hetty van Loon
6-2-2016

Ben op dit moment nog in Sentido Gran Canaria.

Vindt het een mooi hotel met goede service. Alleen het is niet normaal gehorig.

Je kunt de buren horen praten en als ze de tv aan hebben is het net of hij bij jou binnen staat. En dan heb ik ook nog buren die menen dat dat om zeven uur s'ochtends al moet

Gereisd Alleenreizend in februari 2016
Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 24-4-2016

Dank u voor de tijd die u genomen heeft om uw feedback over uw verblijf in het Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess te delen. Wij hechten waarde aan feedback van onze gasten als een kans voor verbeteringen van onze diensten en producten voor een uitermate klanten tevredenheid voor onze gasten.

Wij waarderen alle opmerkingen van onze gasten voor verbeteringen en het doel te bereiken van topkwaliteit voor onze gasten. Wij verzekeren u dat onze service normen erg belangrijk voor ons zijn dag in dag uit. Wij zijn dan ook enorm bezorgd om uw ontevredenheid te moeten lezen uit uw feedback, wij proberen altijd ons uiterste best om het verblijf van gasten zo comfortabel en aangenaam mogelijk te maken en betreuren dat dat in uw geval niet gelukt is.

Wij danken u dat u voor het Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess gekozen heeft, wij kijken er naar uit om u nog een keer te mogen ontvangen onder gunstigere omstandigheden.

Met vriendelijke groeten.

Holiday Concierge

goed hotel

Anita
27-8-2015

Sentido is een net hotel, eten was goed. Kamer was mooi en netjes. Ik ben alleen geweest en werd ook deze keer niet in een achteraf kamer gestopt. Hebben mij ook netjes geholpen met de gratis wifi. Personeel is vriendelijk.

ik heb maar 1 min puntje en dat had ik al gelezen bij de reacties en ook moet dat helaas beamen, de kamer en badkamer zijn in de week dat ik ben geweest, niet 1 keer gedweild.

Ik heb dit als tip aan de balie doorgegeven. Zij zouden dit doorgeven aan de huishoudelijke manager. Het is een hotel voor adulta, vandaar mijn lage score bij kindvriendelijkeheid

Maribel Lopez, Relaciones Publicas, 29-8-2015

Wij bedanken u voor de tijd die u heeft besteed aan deze online enquete. Dit motiveerd ons team om de beste service te bieden aan onze gasten.

Het is een beloning om zulke complimenten te mogen ontvangen en dat al onze gasten met veel voldoening vertrekken.

Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen begroeten.

Met vriendelijk groeten

Maribel Lopez

Directrice van SENTIDO Gran Canaria Princess

Fantastisch vernieuwd hotel.

Delzeyne Salima
13-12-2013

Het hotel is volledig vernieuwd en is zeer mooi, mooie kamers, personeel supervriendelijk (behalve de ene nachtwachter), zalig om buiten te eten, zeer mooi zwembad met bar, fitness met kwaliteitstoestellen (technogym), zeer mooie welness, met sauna met jacuzzi (4). Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Alleenreizend in november 2013

Beslist de moeite waard

Geert
6-5-2012

Goed hotel, in drukke Playa del Ingles, maar daarvoor kies je (of niet). Dit stadsdeel heeft zijn beste tijd wel gehad. Beetje rommelig. Eind april-begin mei heel rustig, geen wachttijden bij ontbijt, lunch of diner. Ruime eettijden.Eten is zonder meer goed, voldoende keuzemogelijkheden. Geen al la carte -restaurants. Personeel is vriendelijk, niet overdreven trouwens. Week was niet goedkoop, maar het all in en ik weet niet wat het hotel daarvoor krijgt.

Kamers in orde, dagelijks schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken en twee keer bedden verschoond. Storend wel dat katten 's nachts op een bepaalde plek in de stoelen sliepen. Kattenharen af en toe op de kussens vond ik vies.

Voor 90 procent Engelse mensen. Had wat minder gemogen. Afstand tot strand heel goed te doen, pakweg 10 minuten lopen. Mooie starndpromenade!

Al met al een hotel dat ik kan aanraden.

Ongezellig

R. Zoet
19-2-2009

Onze moeder van 83 zat in dit hotel, was goed maar heel ongezellig. Wij zaten in Eugenia Victoria daar ging het heel gemoedelijk aantoe de mensen uit alle landstreken zeiden elkaar gedag dit was daar niet (koude kak). Balie personeel niet te vertrouwen. De broek van onze moeder die door de wasserette verwisselt was (dus zoek gemaakt was) zou op de dag van vertrek vergoed worden volgens dame van de receptie(hoefde aleen een formulier te tekenen), dat was met ons afgesproken op de dag dat wij vertrokken, maar op de vertrekdag van onze moeder ,was de broek er niet en kreeg ze geen vergoeding ze moest de te grote broek (mt 46 terwijl ze zelf mt 38 heeft) accepteren. Wij vinden dit echt schandalig van daar geen punten voor dit hotel.