Zoover

8,1

Aanrader

SB
30-9-2015

Erg vriendelijk personeel, heel mooi en keurig verzorgd hotel. Het eten is zeer gevarieerd en zeker voor iedereen wat wils.

Lekkere cocktails, ook voor de All in gasten.

de verbeterpunten:

- jammer dat de gasten handdoekjes leggen op de ligbedden en dan de hele dag niet verschijnen. Ik vind hier een taak voor het management van het hotel, als de gasten dit doen.

- het verschil in bediening van All in gasten en betalende gasten vind ik niet van deze tijd.

- de instap in het zwembad zou iets toegankelijker mogen voor mensen die wat slechter ter been zijn. Een afstap van 50 cm of een trappetje kan dan last zijn.

Maar overall een super hotel !!

Maribel Lopez, Relaciones Publicas, 4-10-2015

Wij bedanken u voor de tijd die u heeft besteed aan deze online enquete. Dit motiveerd ons team om de beste service te bieden aan onze gasten.

Het is een beloning om zulke complimenten te mogen ontvangen en dat al onze gasten met veel voldoening vertrekken. Uw mening zal ons helpen om de kwaliteit van de service die wij onze gasten bieden constant te kunnen verbeteren.

Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen begroeten.

Met vriendelijk groeten

Maribel Lopez

Directrice van SENTIDO Gran Canaria Princess

Heerlijke vakantie

jwapsenkamp
27-2-2013

Heerlijk om in de winter naar de zon te gaan. Mooi net hotel.

Er waren inderdaad veel 60+ ers maar ja wat wil je als je niet in een vakantieperiode gaat. Veel leuke Nederlanders en geen dronken Engelsen gezien. Het hotel is zeer schoon. Het is een ietwat ouder hotel maar om nu te zeggen dat het aan een verbouwing toe is? Dat vonden wij echt wel mee vallen. Wij hebben niets kunnen ontdekken wat stuk was. Er is animatie genoeg en de winkelcentra liggen op loopafstand. De hotels in Spanje zijn nu eenmaal niet te vergelijken met de mooie grote resorts in Turkije maar die hotels liggen vaak ver van een centrum vandaan. Prima vertoeven in Gran Canaria Princess!

Wat ons wel jammer lijkt is dat als je er in de zomer bent je niet lekker buiten kunt eten, het restaurant is binnen zonder dat je uitzicht naar buiten hebt.

Echt een super hotel! ! Ik ben erheen geweest toen ik Ik

Evelien
19-1-2008

Echt een super hotel! !

Ik ben erheen geweest toen ik jarig was afgelopen herfstvakantie. Ik kreeg zelfs chocolaatjes omdat ik jarig was! Echt ontzettend aardige obers. Het zwembad was super, en we zaten mooi dichtbij het strand en het centrum en toch hadden we geen last van geluids overlast of dergelijke. Je kon allerlei leuke activiteiten doen. Ik kan niet anders dan lof spreken.

Wij zijn in de mei vakantie geweest en het is echt een er

Anke
18-6-2007

Wij zijn in de mei vakantie geweest en

het is echt een goed hotel! Toen wij er waren zaten er veel ouderen, wat we in de vakantie niet echt hadden verwacht, maar het was daardoor ook niet zo super druk en massaal. We gaan zeker nog eens terug. Eten was elke dag weer goed. Zwembadbedjes genoeg en ja, alleen de liftcapaciteit is niet groot, dat zal in het hoogseizoen aanschuiven zijn.

Het is een pracht van hotel met goed personeel en

G.Meewis Nijkerk
7-6-2007

Het is een pracht van hotel met goed personeel en vriedelijk

Gereisd Anders in juni 2007

wij zijn ook net terug en ik kan alleen maar goede dingen

mel
10-5-2007

wij zijn ook net terug en ik kan alleen maar goede dingen zeggen over dit hotel

heerlijk gegeten en gedronken

lekker gezwommen

wij hebben een super vakantie gehad

wij kunnen het iedereen aanraden

Gereisd Anders in mei 2007

Dit is in één woord een geweldig hotel

Marga van Balsfoort
30-4-2007

Dit is in één woord een geweldig hotel. Ik ben er 8 dagen geweest vanaf 21 tot en met 28 april en ik heb er een fijne vakantie gehad. De slaapkamer was ruim, de badkamer mooi en schoon, het eten was heerlijk, het personeel is er super-vriendelijk en de service was heel erg goed. De afstand naar de dichtsbij-zijnde Kasbah was ongeveer 5 minuten lopen, dus goed te doen.

Echt een hotel om nog een keer naar toe te gaan. Enige minpuntje, voor een hotel met ongeveer 473 kamer is er te weinig liftcapaciteit,

3 liftjes voor maar 5 personen is voor zo'n groot hotel eigenlijk te weinig.

Voor de rest krijgt dit hotel voor mij een dikke vette 10.

wij zijn in de meivakantie geweest, 2007

linda
6-4-2007

wij zijn in de meivakantie geweest, 2007. het hotel ziet er mooi uit, het personeel spreekt bij voorkeur duits en daarna engels, spaans spreken willen ze niet. de kamers zijn ruim,mooi,netjes en schoon. op balkon mag gerookt worden. de buffetten zijn uitgebreid, maar met veel terugkerende items. smaakte wel goed! bij all-in pakket, krijg je plastic ipv porselein, B-merken drank, weinig keus uit snackbar (3 soorten), speciaal ijs, etc. je wordt apart behandeld, gaf ons het gevoel dat we 2e rangs gasten zouden zijn in hun ogen...

toen wij er waren zat het hotel vol met bejaarden. wij zijn nog geen 30, en vonden dit niet erg gezellig.

het avondentertainment is kortdurig.

de avondbar in het hotel is erg saai en rustig wat ons aanleiding gaf om savonds het dorp maar in te gaan. wat dichtbij is, en erg veel keus in soort kroeg of club.

ik raad dit hotel niet aan voor 'jong volwassenen'.

ik ben net terug van ons verlof en ik ben zeer tevreden op

may van genechten
19-1-2007

ik ben net terug van ons verlof en ik ben zeer tevreden over mijn verblijf daar .Ze krijgen op bijna alle gebied een 10 alleen de liften zijn te klein en er zijn er maar 3 dat moet in het hoogseizoen nogal aanschuiven zijn denk ik De ligging vind ik ook niet goed het is een heel stuk lopen voor je aan de winkels bent en als je niet goed te been bent dan ben je elke dag aan gewezen op de bus of de taxi.Maar het hotel is op elk gebied SUPER !!!!!

Mooi en ruim hotel 4 sterren zeker waard Zijn net terug 2

Petra van Genderen
8-1-2007

Mooi en ruim hotel 4 sterren zeker waard

Zijn net terug van 2 weken GC Princess in een woord geweldig.Heerlijke buffetten heel uitgebreid en iedere dag anders. Schoon hotel met vreselijk aardig personeel. Enige minpuntje is inderdaad de liften, te klein en te weinig dus soms lang wachten maar verder top

Gereisd Anders in januari 2007