Zoover
Hotel Gran Canaria Princess

Hotel Gran Canaria Princess

Hotelsterstersterster
8,1

Fantastisch

Score uit 429 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,8
  • Service8,2
  • Prijs/kwaliteit8,0
  • Eten7,7
  • Kamers8,7
  • Kindvriendelijk3,5
  • Zwembad8,4
  • Hygiëne8,9
2019
1

Nooit meer.

Bert
1-12-2019
  • Ligging3
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad3
  • Hygiëne3

Zeer onvriendelijk management. Ze hebben een dresscode enkel voor mannen voor het avondeten in het restaurant. Mannen mogen enkel in een lange broek in het restaurant. Vrouwen mogen wel in een short komen eten. Dit is gender discriminatie welke verboden is zowel door de Spaanse genderwetgeving als door de Europese Raad. Dit is een overtreding van de Spaanse wetgeving en dus een misdrijf. Ze kommen zeer agressief over als men deze regel niet wilt naleven. Hier niet mee akkoord gaan en de politie bellen. Dat lost het probleem van de dresscode zo op.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Agustín Miranda. Public Relations., Relaciones Publicas, 2-12-2019

Dear Mr. Bert,

First of all, we would like to thank you for choosing our hotel Gran Canaria Princess for your holidays and expressing your impressions here.

All comments are very important for us to improve the daily service.

We are very sorry that you took a negative opinion about the hotel. Our team will be at your disposal at any time during your stay to help you or to avoid inconvenience.

We ll pass your comments to the head of the departments involved and we ll try to find a solution to give a better service. We do our best to guarantee a dress code without being too restrictive but keeping a reasonable standard available to our guests. Due to Hotel rules we please ask our guests to wear appropriate clothing in the Main Restaurant. Swimwear cannot be worn and gentlemen are asked to wear long trousers for dinner.

We hope that you enjoyed other things in your holiday with us and we thank you for your honest words too.

We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Public Relations.

Hotel Gran Canaria Princess ****

8

Geweldig!

Alice Nijboer
26-9-2019
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Dit was onze tweede keer in dit hotel.Het verblijf is in dit hotel zeer aangenaam.

Kamers zijn keurig schoon. Eten is er erg goed en lekker.

Animatie is ook heel goed. Mooie grote zwembad. Mooi modern hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 26-9-2019

Dear Mrs. Alice Nijboer,

We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards,

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

9

Fantastisch, een aanrader!

Sipke de Vries
12-8-2019
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Wat een fantastisch hotel! Wij waren met 2 oudere kinderen op vakantie. Vooraf hadden 2 kamers gereserveerd via internet. Op deze manier heb je invloed waar je verblijft en dat is ons prima bevallen. De kamers zijn goed verzorgd en heel schoon, wat geldt voor het hele hotel en omgeving. Het eten is gevarieerd, lekker van smaak, veel keus. Het restaurant is schoon en nette gedekte tafels. Bij het eten een lekker flesje water per persoon, je kunt natuurlijk van alles bestellen. Buiten kun je heerlijk eten. Veel eten vers bereid terwijl je wacht. Top! In de ochtend geen gestress om een handdoek te leggen, gewoon op een normale tijd genoeg bedjes. Eten in het bijgebouw bij het zwembad, van prima kwaliteit. In de directe omgeving genoeg winkels en het welbekende Yumbo centrum op loop afstand. Het strand goed te belopen, ook een kleine 10 min. Bushalte naast de deur. Beveiliging aan de poort! Personeel vriendelijk. Zeker om hier terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 12-8-2019

Dear Mr. Sipke de Vries,

We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards,

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8

Geweldig

Petra Stegeman
23-4-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk2
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Adults only, vriendelijk personeel, uitstekend buffet, lekker kalm sfeertje

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 23-4-2019

Dear Mrs. Petra Stegeman,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online.

We re very happy to read that your e experience has been positive, that you have enjoyed your holidays and we have met your expectations. It s very rewarding to read those comments and they make us making even more effort to give our guests a better service.

Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

9

fantastisch

julianus verboven
14-3-2019
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Beste plaats binnen Europa om te verblijven in december

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 14-3-2019

Dear Mr. Verboven,

First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay.

We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest.

We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

The best regards from Gran Canaria

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

10

waanzinnig

bianca
12-8-2018
  • Kindvriendelijk10
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging10

ik vond alles goed....het personeel het eten het zwembad waande me echt in luxe

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Oude reviews

Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


9

Héérlijk ontspannen in het hotel aan de whirlpools

Sonja
31-10-2017
  • Hygiëne9
  • Zwembad9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Vriendelijk personeel, zowel ontvangst aan de receptie, bar, restaurant, proper overal, kamer leuk ingericht

Ga zeker nog eens terug met mijn echtgenoot, zomer is het er véél te warm !

Wij zijn er geweest van 15 - 22 oktober en hadden temperaturen rond 30 graden

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017
9

Voor herhaling vatbaar.

Marcel Mentens
5-8-2017
  • Hygiëne10
  • Zwembad6
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging6

Alles was tip-top in orde. Enkel de geluidisolatie tussen twee kamers laat veel te wensen over. U hoeft niet luid te praten om gehoord te worden in de kamer naast u. Prachtige kamers met wondermooie badkamers. Lekker en gevarieerd eten zowel ontbijt, lunch als het diner 's avonds. Ook de strandstoelen aan het zwembad is er een groot probleem. Hiervoor bestaan er wel oplossingen maar men moet deze dan ook toepassen: Strandstoelen nummeren en met de kamersleutelnummer voorbehouden. Om de twee uur terug laten valideren....

Stoelen die meer dan 2 uur net bezet zijn, daarvan moeten de badhanddoeken verwijderd worden en dit zonder pardon.

10

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar.

Jorrit
6-9-2016
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Het is een 16+ hotel dus je heb geen last van huilende baby's en kinderen. Het eten en drinken is gewoon van uitstekende kwaliteit. Je kan gewoon overdag ook al een mixdrankje halen bij het zwembad. Het zwembad ziet er goed uit. De enige ergenis is bij de zwembad de hand leggers en zelf niet bij het zwembad de bekennen zijn. De afstanden voor uitgaan en shoppen is lekker dichtbij alleen afstand naar het zee mocht wel wat dichterbij. De kamers zien er luxe uit en wordt elke dag netjes voor je schoongemaakt. De service bij de buffet restaurant had nog wel wat beter gemogen je heb daar heel vaak nog de rotzooi van de voorganger staan en nog geen bestek bij de tafels als er al voorgangers zijn geweest. De activiteiten programma in de zomer is leuk om mee te doen overdag en avonds na te kijken met een lekkere cocktail. Het is een echte aanrader voor een gezin met oudere kinderen of stelletjes of alleen ouders.

7

Een keer

Kuis
31-8-2015
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Eten8
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service2
  • Ligging7

Nooit meer. Koud water in het zwembad. Ben beter gewend voor all in

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015
Maribel López, Relaciones Publicas, 2-9-2015

Wij bedanken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven. Wij waarderen de mening van onze gasten enorm en zullen deze gebruiken om onze service en produkten te kunnen verbeteren.

Uw mening zal ons helpen om de kwaliteit van de service die wij onze gasten bieden constant te kunnen verbeteren.

Wij hopen op nog een kans om u, onder betere omstandigheden, te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijk groeten

Maribel López

Directrice van SENTIDO Gran Canaria Princess