Zoover

2008

Leuk Hotel!

Simone
20-10-2008

Wij zijn net 2 dagen terug. Het was een leuk hotel. Dit is de 2e keer dat ik in een hotel zat. goed eten, mooie kamer, vriendelijk personeel, best veel animatie. de animatie mag wel iets later beginnnen want het start om 9.00 en om 15.00 is het al afgelopen. Maar verder is het een goed hotel. s'avonds is er altijd wat te doen. is wel leuk. maar de all-in gasten worden minder goed behandel dan hp gasten.

maar ik zou er denk ik geen 2e keer heen gaan.

Goed Hotel

Marcel
1-9-2008

Kamers zijn netjes maar voor 4 personen erg krap.Kamers luidruchtig,vooral het dichtslaan van deuren.Er werd iedere dag gepoetst.Mooi zwembad nooit erg druk, terwijl dit hotel toch beschikt over ong. 400 kamers.s'Morgens om 08:00 begon de handdoeken races.Eten was perfect en voor ieder wat wils, veel vis.Eetzaal was in de kelder.Op sommige momenten stond er een lange rij maar was je er vroeg bij(09:00) dan kon je zo doorlopen.Vond dat het personeel wist was ze moesten doen, taken waren goed verdeeld.Vond wel in begin als allin klant dat je niet netjes werd behandeld, betalende hadden toch een streepje voor.Wandeling naar strand duurt ong.15 min met de kids.Liften waren erg klein en hier was dan ook geregeld file.Animatie in de avonduren vonden wij iets voor het oudere plubliek.

onze zomervakantie

fam gavriilakis
24-8-2008

Hoi we zijn net terug van gran canaria .we vonden het hotel in algemeen goed en verzorgd ook de kamers .maar er zijn toch een paar min punten .zoals de eetzaal in de kelder was en dat ge spijtig genoeg niet buiten kon eten en file had bij de deur was soms echt niet te doen .te weinig liften voor zoveel personen .voor naar het strand te aan was een tien min stappen en dat met kids 4maal per dag te doen omdat we allin hadden was niet te doen .en we voelde ons tweede rang omdat we allin hadden .de animatie vond ik helemaal niets deden nog geen moeite om de kids te overhalen !!niet alle kids gaan vlug mee .personeel was wel vriendelijk en zwembad was mooi maar tegen half zes wanneer het nog zo mooi was begon het personeel met de bedje opte ruimen en te schuiven heel gezellig .

dit nooit meer.

robert
23-8-2008

de animatie is echt minimaal en helemaal niet spontaan,ze doen alleen wat ze moeten doen.

om 12uur moet je naar binnen of je wil of niet.

het verschil tussen all-in en half pensioen is erg groot.ze zijn er ook niet vriendelijk behalve aan de receptie.

Gereisd Familie in augustus 2008

super hotel

Familie Peeters
20-8-2008

Net terug, een super hotel.

Eten iedere dag anders, veel keus en lekkere toetje's. Er is voor iedereen wel iets lekkers. Mooi groot zwembad.

Animatie zeer goed, voor groot en klein. Onze kinderen van 14 en 12 jaar hebben zich goed geamuseerd. Kamers zijn ruim en netjes ingericht.

Kortom:Een echte aanrader, we hebben een geweldige vakantie gehad. Enige minpuntjes zijn: er zijn erg veel engelse en duitsers en het peroneel spreekt weinig of geen Nederlands.

Helaas...niet meer

Nic
11-8-2008

We zijn twee keer op korte tijd (mei en juli) in dit hotel geweest. In mei was het goed op de meeste punten. In juli ging het niet lekker in dit hotel. Wachtende rijen voor het restaurant waar ze de gasten door onderbezetting niet konden bedienen. Te korte bereidingstijden voor friet, kip, etc. Er is een type vreetschuur ontstaan wat niet past bij een ruime 4 sterren beoordeling. In de avonduren geen bediening voor A.I. Muziek was lachwekkend. Afgesloten deuren in de nacht door managment en zeer onveilig. Om 23.45 naar binnen gestuurd worden. Lichten op balkon gaan 23.45 uit. Management stuurde ons nog een extra rekening toen onze dochter 13 jaar werd van 1000 euro. Er waren nog meerdere zaken niet in orde en het is duidelijk dat ze een keuze moeten maken welke doelgroep ze gaan bedienen, want dit is een perfecte plaats voor ouderen buiten de vakantie's. Voor actieve mensen bied het hotel te weinig. Aardig, maar lui annimatie team. We gaan over twintig jaar weer eens terug!

Net middenklasse hotel

Roger
6-8-2008

Pluspunten : Schoon en proper hotel; het eten is goed voor elk wat wils. Het zwembad is mooi en goed verzorgt. Vriendelijk personeel.

Heel leuke poolbar.

Minpunten:

Het Hotel biedt all inclusive en half pension echter je merkt dat ze liever half pension gasten hebben dan all inclusive gasten. All inclusive gasten worden niet bedient door de obers deze dienen zelf hun drankjes aan de bar te halen.

Verder is het personeel wel vriendelijk. Ik zelf denk dat ze een keus moeten maken of alleen half pension hotel of alleen all inclusive.

Het niet bedienen van all inclsuive gasten is mijns inziens een zeer slechte service !!! Drankenkaart All inclusive is beperkt en valt tegen,wil je wat anders bijvoorbeeld een verse jus dan moet je betalen.

Voor de eetzaal vaak te lange wachtrijen. De liften zijn te klein en hebben te weinig capaciteit. Men doet zich moeite voor de animatie doch dit heeft het net niet.

goed hotel,kleine kamers,supermooi zwembad.

pelt
3-8-2008

wij zijn er van 6-7-08 tm 20-7-08 geweest.via all tours geboekt omdat we dan dit hotel all in. konden boeken.de all in zijn we beter gewend,hier word je nl niet bediend op het terras.smiddags kan je kiezen uit eten in de eetzaal(weinig keus dan)of tot 1300 uur daarna va 14.30 uur in bar la chonza een hamburger,tosti of hotdog.jammer dat dit pas va 14.30 uur is,dan was het zo druk dat het eten vaak niet goed gaar was.eten in de avond is wel goed,vooral de vis keus,maar ja als je niet v vis houd,was de keus beperkter.onbijt was uitgebreid en goed.de drank die bij de all inclusive hoorde vond ik ook goed.

zwembad is supermooie ,erg schoon,ook de wc bij het zwembad werden vaak gepoetst.de service v het hotel is erg goed en de miniclub vonden mijn 2 kinderen v 3 en 6 jaar helemaal geweldig.

kamers zijn te klein voor 4 personen.te weinig kasten.de shows savonds zijn erg leuk voor iedereen.

wij verbleven hier van 7 juli tot 18 juli

P.Hoorn
19-7-2008

wij verbleven hier van 7 juli tot 18 juli.

Prima hotel.Erg schoon ...rond het zwembad,de kamers e.d. Geen last van luidruchtige mensen of kinderen of gehorigheid op de gangen

Het eten is uitstekend.In die 12 dagen hebben wij elke keer wat anders gegeten.Zoveel keus en dan die toetjes allemaal!!!!

In de avonduren was er elke avond wat anders te doen.Magic-show,acrobaten,slangenshow enz.Modeshows overdag aan de rand van het zwembad.

Wb. de kinderen is er ook genoeg te doen.Alleen jammer dat de mini-disco voor de kids elke avond hetzelfde was.

Dit hotel is echt een aanrader!!!

*tip:wees er vroeg bij wb.ligstoelen zwembad (08.00 mag je pas je handoek neerleggen..)

Zijn net terug van vakantie in dit mooie hotel (16 t/m 23

Pascal, Monique & Daan
30-5-2008

Zijn net terug van vakantie in dit mooie hotel (16 t/m 23 mei). Kamers waren ruim en verzorgd (echter wel een beetje gehorig). Personeel was zeer vriendelijk en het eten was fantastisch. Tevens ligt het hotel centraal gelegen dus restaurants, winkels, strand alles is goed te lopen. Zeker een aanrader!!

Gereisd Familie in mei 2008