Zoover
Hotel Gran Canaria Princess

Hotel Gran Canaria Princess

Hotelsterstersterster
8,1

Fantastisch

Score uit 429 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,8
  • Service8,2
  • Prijs/kwaliteit8,0
  • Eten7,7
  • Kamers8,7
  • Kindvriendelijk3,5
  • Zwembad8,3
  • Hygiëne8,9

1

Nooit meer.

Bert
1-12-2019
  • Ligging3
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad3
  • Hygiëne3

Zeer onvriendelijk management. Ze hebben een dresscode enkel voor mannen voor het avondeten in het restaurant. Mannen mogen enkel in een lange broek in het restaurant. Vrouwen mogen wel in een short komen eten. Dit is gender discriminatie welke verboden is zowel door de Spaanse genderwetgeving als door de Europese Raad. Dit is een overtreding van de Spaanse wetgeving en dus een misdrijf. Ze kommen zeer agressief over als men deze regel niet wilt naleven. Hier niet mee akkoord gaan en de politie bellen. Dat lost het probleem van de dresscode zo op.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Agustín Miranda. Public Relations., Relaciones Publicas, 2-12-2019

Dear Mr. Bert,

First of all, we would like to thank you for choosing our hotel Gran Canaria Princess for your holidays and expressing your impressions here.

All comments are very important for us to improve the daily service.

We are very sorry that you took a negative opinion about the hotel. Our team will be at your disposal at any time during your stay to help you or to avoid inconvenience.

We ll pass your comments to the head of the departments involved and we ll try to find a solution to give a better service. We do our best to guarantee a dress code without being too restrictive but keeping a reasonable standard available to our guests. Due to Hotel rules we please ask our guests to wear appropriate clothing in the Main Restaurant. Swimwear cannot be worn and gentlemen are asked to wear long trousers for dinner.

We hope that you enjoyed other things in your holiday with us and we thank you for your honest words too.

We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Public Relations.

Hotel Gran Canaria Princess ****

9

Ge-wel-dig!! Bij twijfel: DOEN!!

Zêta
29-9-2019
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

Heel mooi hotel, veel extraatjes (bv desinfecterende gel op diverse lokaties, gratis flessen water, jus d'orange bij receptie), zeer uitgebreid variërend buffet tijdens ontbijt, lunch, snacktijd en diner.Ook erg prettig: dresscode voor de heren (lange broek tijdens diner) dus ook sjieker geklede dames.

Kamers zijn ook goed, netjes onderhouden, elke dag schoonmaak en frisse handdoeken.

Meer dan genoeg ligbedjes bij het zwembad, helaas geen handhaving op "handdoekje leggen" op bedjes onder een parasol, erg jammer.Echt een minpunt bij 35C, investeer in veel meer (mobiele) parasols!!

Show entertainment was van hoog niveau, de hele avond was er een zanger/zangeres die een uur onderbroken werd door een show. Kon van alles zijn: illusionist, band, acrobaten, dans.De avond-zangers: veel dezelfde liedjes helaas. Sportief was alles ook van hoog niveau, yoga,fitness,etc: de "juf" was echt hoog gekwalificeerd! Helaas wel vaak nors personeel.

Gereisd Met partner in september 2019
Agustín Miranda. Public Relations., Relaciones Publicas, 22-10-2019

Dear guest Zeta,

First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay.

We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest.

We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We take note of your comments about the personal and the sunbeds , and we ll try to improve those points.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

The best regards from Gran Canaria

Agustín Miranda.

Public Relations

Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

8

Geweldig!

Alice Nijboer
26-9-2019
  • Ligging6
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Dit was onze tweede keer in dit hotel.Het verblijf is in dit hotel zeer aangenaam.

Kamers zijn keurig schoon. Eten is er erg goed en lekker.

Animatie is ook heel goed. Mooie grote zwembad. Mooi modern hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 26-9-2019

Dear Mrs. Alice Nijboer,

We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards,

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8

Gaan nooit naar eenzelfde hotel terug.

PETER RYSMAN
22-9-2019
  • Ligging9
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers10
  • Zwembad9
  • Hygiëne10

Prachtig en verzorgd hotel, maar vriendelijkheid in bar en restaurant is bij sommigen heel ver te zoeken. Blijkbaar zijn ze vriendelijker tegen de mensen die geen all-in nemen.

Gereisd Met partner in september 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 23-9-2019

Dear Mr. Peter Rysman,

Thanks for sharing your opinion about SENTIDO Gran Canaria Princess

It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it.

We re sorry to read your experience with the staff of the restaurant, we ll pass a note to the maitre to see what has happened and try to improve the service. Thank you for sharing it.

We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

8

Heerlijke rust vakantie

Bos
21-9-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Een week verbleven in dit hotel, op basis van all-inclusive.

Ontbijt is prima, erg uitgebreid. Lunch elke dag hetzelfde, maar goed te doen.

Diner viel mij tegen, enkel vis of varkensvlees en vaker lauw dan warm. Zwembad heerlijk rustig en voldoende bedjes, alleen jammer dat er groepjes ouderen zijn, die 4 parasols gebruiken voor 4 bedjes.

Bij de bar kan je bijna elk drankje krijgen die je wenst en zijn ze niet zuinig met de alcohol.

Elke avond een andere show, dus voor ieder wat wils.

Kamers netjes, ruim ,maar enorm gehorig. De eerste nacht wakker geworden door de buren hun avontuur.

Playa del Ingles is helaas erg vervallen en uitgeleefd, Maspalomas daar in tegen is erg modern en een stuk gezelliger.

Wat erg leuk is, is het huren van een auto ,om verschillende stranden en uitkijkpunten te bezoeken.

Kortom een fijne vakantie gehad, maar wel éénmalig.

Gereisd Met partner in september 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 23-9-2019

Dear Guest Bos,

Thanks for sharing your opinion about SENTIDO Gran Canaria Princess

It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it. Our friendly and efficient staff is always motivated by comments like yours.

We take note about your comments, we ll try to improve those points. Anyway, the reception staff and the Holiday Concierge are there to help you find a solution. Do not hesitate to contact them.

We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

8

Heel fijn hotel, maar zonder all inclusive

SPL
15-9-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten6
  • Kamers9
  • Zwembad8
  • Hygiëne10

Kamers in het hotel zijn super mooi en schoon, wel heel gehorig. Ook de entree van het gebouw is heel mooi. Ontbijt is prima, wel elke dag hetzelfde. Dit zelfde geldt voor het avondeten. Weinig variatie dus wij zijn een aantal dagen ergens anders gaan eten. Shows waren super leuk en er hangt een leuke sfeer s’avonds. Personeel is ontzettend vriendelijk! Wat echt een pluspunt van het hotel is, is de hygiene. Je kunt echt merken dat ze daar ontzettend veel aandacht aan besteden. Verder hadden wij meer verwacht van Playa del Ingles zelf.. Aanrader is de boulevard van Maspalomas. Heerlijke restaurants en heel fijn om daar savonds rond te lopen. Al met al prima vakantie gehad. Ik zou het hotel zeker aanraden, maar dan zonder all inclusive.

Gereisd Met vrienden in september 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 16-9-2019

Dear Mr./Mrs. JPL

We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel.

We have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food and gala dinner. If you don t find anything that pleases you, there s a maitre at the restaurant that will always try to organize another dish for you, do not hesitate to contact him next time.

We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

9

Fantastisch hotel!

Floor
10-9-2019
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Fantastisch hotel. Prachtig zwembad met genoeg ligbedjes en parasols. Bar waar je van alles kan halen qua drinken en eten. Ruime en mooie kamers. Hygiëne is top. Ontbijt en diner ook prima, veel keus. Adults only hotel aanrader dus! Qua ligging is het wel een stukje lopen naar het strand, ongeveer een kwartiertje. Yumbo centrum is ongeveer tien minuten lopen. Hier vind je veel winkels en restaurantjes. Helaas is de plaats Playa del Ingles wel wat verouderd. Qua locatie zou ik hier niet perse terug gaan. Het hotel is wel echt top, een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 11-9-2019

Dear Guest Floor,

We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess.

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.

We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.

Best Regards,

Agustín Miranda.

Holiday Concierge

Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

8

Gewoon goed

Lisette
23-8-2019
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad8
  • Hygiëne9

11 dagen all inclusive gehad, was een goed hotel! Wel een wat matige all inclusive, tussendoor kan je niet veel eten, alleen bij een klein restaurantje liggen er wat kipnuggets,patatjes en stukjes pizza etc maar is allemaal niet erg bijzonder. De ligging is perfect dichtbij het strand en de winkels! Kamers waren erg netjes schoon en echt complimenten aan Lourdes (schoonmaakster van onze kamer), wat een lieve, hardwerkende vrouw! In de avond uren waren de shows tot 00:00 uur en dit hoor je luid en duidelijk als je op de kamer bent, maar vonden wij geen probleem! Zwembad is erg fijn, ook met ondiepe stukken waar je lekker kunt zitten in de zon. De randen zijn wel erg glad door alle zonnebrand dat eraan blijft kleven. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Wij hebben genoten van onze vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 24-8-2019

Dear Mrs. Lisette,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online.

Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service.

We ll pass your comments to the head of the departments, that will encourage our staff to keep on working hard in giving you the best service we can.

We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

8

Het zwembad is echt zo mooi als op de foto's!

Jane van 't Hart
21-8-2019
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten6
  • Kamers8
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

Een heerlijke vakantie gehad in het hotel! Het zwembad is net zo mooi als op de foto's en is daarmee leuk ingericht. Op sommige plekken is het wat dieper om te zwemmen en op andere plekken kan je gewoon heerlijk zitten. Geen stress om bedjes want die zijn er genoeg. Elke avond is er een andere show en die zijn leuk om te bekijken. Het ontbijt was ook super met heel veel keuze. Het avond eten vonden wij wat tegen vallen. Niet veel bijzondere dingen en vaak hetzelfde. Verder is de ligging van het hotel ook prima. Het is goed te lopen naar het Hollandse pleintje waar onder andere de Heinekenbar zich bevindt. Een leuke grote kroeg waar we elke avond de Nederlandse voetbal wedstrijden goed konden volgen. Verder hebben we veel met de taxi gedaan, want dat is goedkoop!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 24-8-2019

Dear Mrs. Jane Van`t Hart,

We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel.

We re sorry to read about the problem at the restaurant . We ll do our best to improve that point. Reception, the Maitre and the Holiday concierge are there to help you if you miss something in the buffet and prepare you something you like as soon as we can or organizing it for the next meal. We only use good quality products to cook our food, anyway we take note of your comments and we ll try to improve that point. We have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food and gala dinner.

We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.

8

Aanrader!!

Luijk van
20-8-2019
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Fijne vakantie. Goed en gezond eten. Veel verse groenten en fruit en veel lekkere vis. Gevarieerd . Zwembad heerlijk en gelegenheid om het lekkers er weer af te sporten. Aqua sporten en sport accomodaties . S’avonds leuke shows en muziek. Fijne drankjes door aardig personeel geserveerd .Kamer was meer dan oké . 7 hoog en een groot balkon met uitzicht om zee. Uitgerust en Ontspanje. Ik zeg...........“ gelukt “.

Gereisd Met partner in augustus 2019
Agustín Miranda. Holiday Concierge, Relaciones Publicas, 21-8-2019

Dear Mr. Luijk van,

Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.

I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.

We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.

Kind regards.

Agustín Miranda.

Holiday Concierge.