Zoover

7,9

Gezellig hotel

I.meester
19-4-2017

Gezellig hotel, vriendelijk personeel die altijd voor je klaarstaan.

Zeer kindvriendelijk.

Alleen in het eten mag wel wat meer afwisseling maar verder prima.

Kinderen willen er steeds naar terug.

Gereisd Anders in juli 2016

Heerlijk er tussen uit

Tessa
15-1-2017

Prima hotel...mooi gerenoveerde kamers. Voor deze tijd vh jaar geen probleem dat er geen airco is

Veel oudere mensen. Entertainment s avonds eentonig

Gereisd Anders in januari 2017

Dit nooit meer.

Ter haar
23-8-2016

Ontbijt was goed,s'middags kon je van kaart bestellen was ook goed.maar s'avonds veel te weinig variatie en koud.moesten buiten de deur eten .dat zijn allemaal extra kosten. Dus prijs kwaliteit verhouding voor reis te duur.als je met 3 personen bent,moet derde persoon op een harde bank slapen.terwijl je volledig bedrag betaald. Familie. Ter Haar deventer

Geweldig!

Miranda Heidemann
3-8-2016

Mijn ouders Herman en José Veldscholten gaan al jaren naar dit hotel.

Mijn moeder Had altijd nog als wens om samen met mij de dochter er heen te gaan. Dit hebben wij gedaan van 29 juni t/m 6 juli. Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

Snap nu ook heel goed dat ze hier elk jaar rond november december heen willen. Alles is gewoon perfect de kamers het eten de ligging. Allemaal vriendelijk.

Als mijn wens ooit uitkomt dat ik met mijn man en kinderen kan vliegen zal ik ook zo weer voor dit hotel kiezen. Echt een aanrader.

Holland

6-5-2016

In februari heb ik een fijne tijd gehad in hotel Eugenia Victoria. Het hotel ziet er wat gedateerd uit, maar de kamers zijn netjes en ruim. Een deel van de kamers zijn al gerenoveerd. Er zijn veel faciliteiten en je kunt gratis gebruik maken van de wellness-baden. 'S avonds is er altijd entertainment.

Het personeel is vriendelijk en de sfeer gemoedelijk.

Kwaliteit / prijs top hotel

31-3-2016

Er zijn +/- 450 kamers, waaronder enkele kamers speciaal voor mensen met een handicap. Alle kamers zijn per lift te bereiken, het beste vraag men meer info aan de balie. De kamer zijn ruim en proper. Slechts enkele kamer beschikken over een ventilator, airco is niet aanwezig. Wij hadden de formule A.I. gekozen, zoals de meeste gasten. Half pension is ook mogelijk.

Het publiek bestaat uit vele nationaliteiten (Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Noorwegen, Frankrijk en eerder weinig gasten uit de voormalige Oostblok landen. Hotel mirador ligt op +/- 3.5 km van het strand / Maspalomas / Play des Ingles.

Sinds enige tijd is er op een 500 m. een nieuw commercieel centrum in El Tablero. Op loopafstand is er woensdag en zaterdag voormiddag een lokale markt.

Men kan via de verschillende touroperators excursies boeken, of wellicht nog interessanter, huur een auto voor enkele dagen. Personeel vanaf het inchecken tot s' avonds laat aan de bar's is vriendelijk en behulpzaam. Overwegend word er Spaans gesproken, maar Duits / Engels / Frans kunnen ook gebruik worden.

Kamers worden dagelijks gereinigd, somtijds wel pas in de namiddag.

Kleding kan meegegeven worden voor het reinigen. Kapper is er om de hoek. De meeste kranten vind men in een krantenwinkeltje op 100 m. van het hotel. Het eten is zeer gevarieerd en bestaat uit een groot buffet, waar men zowel uit koude als warme spijzen kan kiezen. Vis / vlees / pasta's en zeer veel groenten. Animatie is goed en de animatoren doen hun best om de gasten een aangename tijd te geven. De mensen met kinderen zijn zeer tevreden over de kinderopvang, dit echter alleen in de voormiddag.

Water van het zwembad is zuiver maar was somtijds toch wel te koud om als verwarmd zwembad te kunnen doorgaan.

Er is een strandbus in de voormiddag naar het strand en namiddag terug naar het hotel. Deze bus zou op regelmatige uren moeten rijden, maar in Januari liep dit toch meerdere keren niet goed (geen bus of wel veel te laat met als gevolg, bus over

Super goed hotel Aanrader!

Lenie
25-3-2015

Super goed hotel! Goede bedden en zeer goed eten vooral buiten bij de bar kon je heel menu bestellen vd kaart! Ook kun je binnen eten. Veel nederlanders zeer gezellig! Aanrader!

Gereisd Anders in maart 2015

Verschrikkelijk personeel Receptie

Hegge Johan
15-3-2015

Het personeel aan de receptie is onbeschoft en de kamers waar ze ons de 3de keer op rij steken is verschrikkelijk en dat na 30 jaar trouwe klant als je Nederlander bent doen ze alles voor jouw ik had juist een operatieve ingreep gehad hadden gevraagd kamers zo kort mogelijk bij elkaar en zo laag mogelijk de een kamer op het 1 ste verd en de 2 de kamer opgelijk vloers als dat kort bij elkaar is dan weet ik het niet meer maar ja wij zijn Belgen jo,Marc,Hilda

Schoon hotel, goed eten en vriendelijk personeel

Johanna Verweel
16-12-2013

Voor de 4e keer geweest. Zoals altijd goed. Jammer dat er niet meer wordt opgetreden tegen de handdoekenterreur bij het zwembad. Er worden door (nederlandse) gasten op 2 plekken handdoeken neergelegd (een voor de ochtendzon en een voor de middagzon) en dan kom je ze op de boulevard tegen. Eerder werd om 11 uur gecontroleerd. Indien wel handdoek maar niemand op de stoel, werd de handdoek meegenomen en kon bij de receptie worden teruggehaald.

Ik blijf er regelmatig terug komen!!

Mariska Pijnenburg
30-9-2013

Ik kom hier al vanaf kinds af aan en ik blijf het leuk vinden. Een van de leukste dingen is dat veel toeristen Nederlands zijn. Je legt makkelijker contact met anderen wat de avonden erg gezellig maakt. Het personeel is heel vriendelijk, er is genoeg entertainment voor de kinderen maar ook volwassenen. Ook het welnesscentrum is GEwelDig! Is het een keer wat minder mooi weer is dit een leuk alternatief. Het hotel is niet goedkoop maar je krijgt er zeker voldoende voor terug. Er is genoeg eten en savonds kun je diverse alcoholische drankjes nemen. Het eten is in buffetvorm dus simpel maar goed te eten. Ik kom hier al jaren en heb er al diverse mensen ontmoet waaronder mijn vriend. Dit jaar gaan we weer en het zal zeker niet te laatste keer zijn :-)