Zoover

7,9

niet voor herhaling vatbaar

Manuela Moran
13-10-2019

Teleurstellende vakantie achter de rug. Het hotel heeft duidelijk van mijn pluimen verloren, totaal zijn prijs niet waard. Touroperator heeft ons deze vakantie verkocht als een 4 sterren hotel, maar het hotel heeft blijkbaar een ster verloren begin 2019. Eten was lekker, voldoende variatie en personeel ook vriendelijk. Hygiëne echter is een groot werkpunt: terras en aan het zwembad wordt er NIET gekuist (plakkerige vloer), kamers worden zeer oppervlakkig geveegd (niet met nat, ook douche werd niet gereinigd), handdoeken worden niet altijd vernieuwd. Je moet ook betalen voor het gebruik van de kluis in je kamer en voor handdoeken aan het zwembad. Wij hadden een vernieuwde kamer, maar de badkamer was nog oud. Er is geen airco in de kamers, enkel een ventilator. Ik zou er niet graag in augustus willen verblijven …..

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

deze keer minder

Kim
9-10-2019

dit is de 3de maal dat we naar hier komen.

deze keer was de minste van allemaal.

het eten was altijd hetzelfde, geen goede kwaliteit...

restaurant is wel mooi verniewd.

deze keer ook maar om de 2 dagen handdoeken gekregen, de voorbije jaren was dit elke dag.

met meerdere mensen daar gesproken en die kregen allemaal elke dag verse handdoeken.

de receptie aangesproken en een kort antwoord gekregen dat dit altijd zo is en dat de andere mensen dit zeggen om ons op te jennen.... :-/ ze waren bezig met schilderwerken in de gang waardoor er vanaf smorgens veel lawaai was in de gang....

de bar vond ik dit jaar veel aangenamer, een maitre was niet aanwezig tijdens ons verblijf waardoor het personeel lachte en vriendelijk was; wel een oudere maitre die paar keer langskwam, naar je leeg glas keek en doorliep. op een moment stond 1 meisje alleen aan de bar terwijl hij fotos stond te trekken met een groep.....ondanks toch super vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Leuk verblijf gehad hier!

savenije
6-10-2019

Samen met mij moeder verbleef ik hier 10 dagen. Personeel is heel vriendelijk en ze helpen je goed. Schone kamers en het eten is goed. We hebben een leuk verblijf gehad hier!

Gereisd Met vrienden in september 2019

fantasties ben er al 24 keer geweest

dini van veen- benjamins
6-9-2019

is een heel gezellig hotel van de balie tot personeel alle aandacht

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Mooi en goed hotel

Jacqueline en Grada
6-8-2019

We zijn hier 10 dagen geweest,en wij hadden het hier erg naar onze zin.De mensen die hier werken zijn erg aardig en ze werken keihard om het de gast naar de zin te maken.1 minpunt is hier de duiven die gaan zo op de stoelen en de tafels het eten oppikken wat de mensen laten staan.Maar al met al zou ik hier wel weer naar toe gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Als ik 80 ben kom ik terug, genieten van amusement

Kato
26-5-2019

Matig hotel. krap 3 sterren.8 dagen geweest. Verwacht niets van het eten dan valt het mee. Door renovatiewerkzaamheden chaos bij ontbijt en diner. Regelmatig bepaald eten op; bij navraag bij de bediening wordt er niet zo vriendelijk geantwoord dat het op is en niet meer aangevuld wordt. Ga vooral niet buiten op het terras eten. De kans is groot dat je aan een tafeltje zit waar vlak daarvoor een grote kolonie duiven alles restjes eten van de tafel heeft opgegeten. Het hotelpersoneel vindt dit schijnbaar normaal; doet er verder ook niets aan. De stoelen met al dan niet verse duivenpoep zijn volop aanwezig. De bedden worden geroemd; we hebben gezien bij het bijzetten van een bed op de kamer dat het bed bestaat uit een triplexplaat op een geraamte met aan het hoofdeinde dwars een zg hondje gemonteerd. Inventief en praktisch maar wel ontluisterend en verklaart waarom de bedden zo hard zijn. De Spa is fantastisch. Veel 70-80+ers

Gereisd Met vrienden in mei 2019

prima

Everhardus van Barreveld
25-4-2019

vriendelijk,schoon,eten goed en de heerlijke welness,,en s,avonds heel gezellig

leuke shows

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super vakantie gehad

Petra Bulkmans
15-4-2019

Zijn hier met vrienden geweest was echt super konen zeker nog keer terug

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Geweldig!

Rianne
9-4-2019

Een heel mooi hotel! Mooie ruime kamers en alles goed schoon. Eten was goed en hele leuke buurt met gezellige boulevard! Op loopafstand van het strand dus dat is oerfect voor strandliefhebbers. Heerlijke spa met verschillende baden! Enige minpuntje is dat alle ligbedden bij het hotel ‘s ochtends heel vroeg al allemaal bezet waren. Het is echt zoeken naar een ligbedje, ondanks dat er ontzettend veel staan.

Maar buiten dat, zeker een goed hotel en een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Carla Blankhart
7-4-2019

Heerlijk hotel en ondanks dat het groot is is het niet zo dat het heel erg druk is het is allemaal heel gemoedelijk en super gezellig

Gereisd Met vrienden in maart 2019