Zoover

7,9

Voor verbetering vatbaar.

Truus
16-9-2019

Hygiene laat te wensen over, zowel in de kamer als op de toiletten in en om het hotel. Kaartje afschrijven bij de toiletten bij het zwembad en er niets doen.....??Het personeel heeft zijn vooroordelen qua mensen die er al jaren komen, vooral bij de poolbar. Handdoeken leggen..... er zijn er bij die s'nachts met een zaklamp al handdoeken leggen en die worden nooit betrapt...ook de invalide kaarten worden misbruikt ...maar ja, dat zijn vaste klanten van het hotel!!! Die hebben jullie echt niet nodig voor de animatie hoor.!!!!

Ter verbetering: rookvrije zones toe gaan passen zowel bij het zwembad als bij de poolbar waar je s' middags kan eten. Dit zal een hele verrijking zijn voor niet rokers!!

Eten is iedere week hetzelfde, dus misschien meer varaiatie in het menu?

Wachten op bestek is ook een issue, wat niet mag gebeuren.....dus Eugenie....veel werk aan de winkel om de mensen tevreden te houden,misschien dat we dan nog een keer terug

Gereisd Met partner in september 2019

fantasties

erik
15-9-2019

zeer goed hotel

vriendelijke mensen

het eten is er zeer goed alles goed warm en als de schalen bijna leeg waren werden ze gelijk weer aan gevuld en er wat was voor iedereen wat wils

drinken ook goed van alles wat fris bier mixen

er is ook een goed kinderbad en een heel groot zwembad

verder de wellnis is perfect sauna bubbelbad en zoute zwembad

gewoon een prima hotel

we gaan zeker weer een terug

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Prima hotel

Miennus smit
10-9-2019

Goed hotel alleen eetzaal was te klein

Maar het eeten was prima

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Voorlopig niet

Smit
10-9-2019

Het hotel word echt oud. Moet nodig gerenoveerd worden. Er zijn wel genoeg bedjes nu zelfs in de bouwvak waren er voldoende zodat je niet om 06:00 je bed uit hoeft. Het eten is matig. Eten bij het zwembad mag wel een paar uurtjes langer open. Je kunt na 16:00 niets meer nuttigen terwijl wij dan vaak terug kwamen van het strand. Wij gaan voorlopig hier niet meer naar toe

Heerlijk hotel! Aanrader!

Marianne
9-9-2019

Tja, het is een groot hotel en dus vrij massaal, maar wij hebben desondanks een fantastische vakantie gehad! Grote kamers, schone lakens en badhanddoeken, geruisloze ventilators (een airco hebben we niet gemist) en vriendelijk personeel. Het eten in het buffetrestaurant is geen sterrenniveau, maar elke dag was er wel iets te vinden. Wij begonnen elke avond met een heerlijke kop soep! En ach, in die warmte hadden we toch niet zoveel trek 😉

A la carte eten in de middag is een aanrader! Hot stone, carpaccio, calemares, halve kip...heerlijk! Handdoekje leggen, heel irritant inderdaad! Wij zochten dan maar een plekje naast het sportveld. Daar was altijd wel een plekje vrij. Er is een gratis bus naar het strand van Playa del Ingles, maar dat stuk is ook prima te lopen. Doorrijden naar Meloneras is een aanrader...prachtig strand met zandduinen! Tip: geef het kamermeisje en het barpersoneel af en toe een fooi..het werkt!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

fantasties ben er al 24 keer geweest

dini van veen- benjamins
6-9-2019

is een heel gezellig hotel van de balie tot personeel alle aandacht

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nooit weer

Hainy Grooten
5-9-2019

Mooie kamer ,mooie wellness,veel te druk bij het zwembad,slecht beleid handdoeken leggen ,matig eten

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijke vakantie met prachtig weer!

Gé Poelgeest
4-9-2019

Prima hotel met zelfs een gedeelte nederlandse receptie.

Qua eten genoeg om te kiezen en daarbij heel aardig personeel die je bij alles wil helpen.

Hoor vaak dat Playa des Ingles vergane glorie is. Vijf jaar geleden waren wij hier ook en in de tussentijd werd veel hersteld.

Jumbo centrum ziet er weer prima uit. Nog niet te vergelijken met Maspalomas maar toch zeker een aanrader om hier weer naartoe te gaan. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Bull Eugenia Victoria.

Gereisd Met partner in september 2019

Niet mijn plek

Tim
23-8-2019

Borden in restaurant zijn erg vies. Personeel erg arrogant

Gereisd Met partner in augustus 2019

De ligging is perfect alleen het Resort kan beter

Mendy
22-8-2019

Eten is vrij hetzelfde elke dag. We hadden bijvoorbeeld een pizza bestelt en de pizza was niet gaar. Ook is het personeel niet altijd even vriendelijk.