Zoover

Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

7,9

fam Groen
21-10-2019

Voor de 8ste keer naar Eugenia geweest, het was weer geweldig, mooie ruime kamer, schoonmaak top, elke dag schone handdoeken. De eetzaal is vernieuwd, maar het is er nog steeds veel te druk, het buffet staat het zelfde, je loopt elkaar vaak in de weg, gelukkig kan je buiten eten, als er plek is. Maar dat is ook het enige wat minder is, het eten is goed. Voor ons bied dit hotel alles wat wij willen, leuk peroneel, groot zwembad. In oktober genoeg bedjes bij het zwembad. Wij gaan snel weer boeken voor juni, en oktober.

Gereisd Met partner in oktober 2019

niet voor herhaling vatbaar

Manuela Moran
13-10-2019

Teleurstellende vakantie achter de rug. Het hotel heeft duidelijk van mijn pluimen verloren, totaal zijn prijs niet waard. Touroperator heeft ons deze vakantie verkocht als een 4 sterren hotel, maar het hotel heeft blijkbaar een ster verloren begin 2019. Eten was lekker, voldoende variatie en personeel ook vriendelijk. Hygiëne echter is een groot werkpunt: terras en aan het zwembad wordt er NIET gekuist (plakkerige vloer), kamers worden zeer oppervlakkig geveegd (niet met nat, ook douche werd niet gereinigd), handdoeken worden niet altijd vernieuwd. Je moet ook betalen voor het gebruik van de kluis in je kamer en voor handdoeken aan het zwembad. Wij hadden een vernieuwde kamer, maar de badkamer was nog oud. Er is geen airco in de kamers, enkel een ventilator. Ik zou er niet graag in augustus willen verblijven …..

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

deze keer minder

Kim
9-10-2019

dit is de 3de maal dat we naar hier komen.

deze keer was de minste van allemaal.

het eten was altijd hetzelfde, geen goede kwaliteit...

restaurant is wel mooi verniewd.

deze keer ook maar om de 2 dagen handdoeken gekregen, de voorbije jaren was dit elke dag.

met meerdere mensen daar gesproken en die kregen allemaal elke dag verse handdoeken.

de receptie aangesproken en een kort antwoord gekregen dat dit altijd zo is en dat de andere mensen dit zeggen om ons op te jennen.... :-/ ze waren bezig met schilderwerken in de gang waardoor er vanaf smorgens veel lawaai was in de gang....

de bar vond ik dit jaar veel aangenamer, een maitre was niet aanwezig tijdens ons verblijf waardoor het personeel lachte en vriendelijk was; wel een oudere maitre die paar keer langskwam, naar je leeg glas keek en doorliep. op een moment stond 1 meisje alleen aan de bar terwijl hij fotos stond te trekken met een groep.....ondanks toch super vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Geweldig een aanrader

joke Konings
8-10-2019

Het was een geweldige verblijf bij eugenia Victoria gran ganaria heerlijk gegeten mooi verblijf en een aanrader je komt er niks te kort lieve personeel kamers op en top schoon echt een verblijf om weer terug te gaan

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Leuk verblijf gehad hier!

savenije
6-10-2019

Samen met mij moeder verbleef ik hier 10 dagen. Personeel is heel vriendelijk en ze helpen je goed. Schone kamers en het eten is goed. We hebben een leuk verblijf gehad hier!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Kon beter

Saaha
27-9-2019

Wij waren hier voor de derde keer maar het hotel gaat wel achteruit.Hygiëne is slecht tafels en stoelen op het terras worden weinig schoongemaakt.Ontbijt is goed lunch en diner is niet wat het geweest is.Kamer is goed.Welness is een xtra waar je heerlijk kan verblijven.Bestek is heel vaak op.Avonds moet je vroeg eten anders is er geen plek op het terras.Elke avond de zelfde muziek !

Gereisd Met partner in september 2019

ik blijf komen tot dat ik lichamelijk niet meer k

de groen
22-9-2019

ik en mijn man komen in dit hotel al sinds 2003 elk jaar soms twee maal per jaar

dus van ons geen negatieve uitlatingen van dit hotel plus personeel

Gereisd Met partner in augustus 2019

gezellige vakantie we komen voor het 6de jaar

Fam Konijnenbelt
22-9-2019

We hebben een super fijne vakantie gehad.

hotel is is ook 3 sterren waardig.

Goed eten vriendelijk personeel.

receptie medewerkers erg vriendelijk spreken allemaal goed Nederlands.

toch een paar aandachtspunten en verbeterpunten.

Ga vooral door met de Dj

En vooral de show met de toppers doe daar iets meer mee,dat was fenomenaal en zou buiten kunnen.

iets meer van dat soort shows. dan hoeven (vaste gasten) niet mee te doen in shows)

Dat is elk jaar ook het zelfde.

Die denken dan in alles een voorkeursbehandeling te krijgen.(zo jammer, dat is mijn mening)

Maar desondanks hebben wij een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goed hotel

Wilma
18-9-2019

Hotel aan zee??? Nou echt niet. Je kan met een pendelbus naar het strand toe. Maar aan zee ligt het hotel echt niet

super

pierdzig
17-9-2019

genoten goed hotel schoon goed eten vriendelijk personeel elke dag animatie voor jong en oud