Zoover

8,6

Voor herhaling vatbaar!

Manon
14-4-2019

Super fijne accomodatie. Dichtbij de cita/sandia en de yumbo. Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Rustig gelegen maar toch dichtbij alles.

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jan en Marian
10-4-2019

Erg vriendelijke beheerder en personeel ,niets is teveel en iedereen helpt je als je iets wilt weten of iets wilt hebben.

Gereisd Met partner in maart 2019

Top locatie!

Stel 40+
1-4-2019

Rustige ligging, in de buurt van winkels en restaurants, duinen en strand.

Erg prettig en makkelijk zo'n Nederlands sprekende eigenaar die ook nog eens vriendelijk en behulpzaam is, net als andere personeelsleden. Bij de receptie verkopen ze ook grote waterflessen, waardoor je niet hoeft te sjouwen vanaf de supermarkt. Ruim balkon en goede matrassen op de bedden. Er is een tamelijk kleine boiler, daardoor is het warme water na ongeveer 10 minuten douchen op. Accomodatie is goed verzorgd en is schoon.

Gereisd Met partner in maart 2019

Mag ik weer terug?

Iris Steenbreker
27-3-2019

Vriendelijk personeel, die al die keren dat wij weer langs kwamen voor ons klaar stonden. Het zwembad was goed. De kamer was schoon en de schoonmakers konden ook bij ons wensen helpen. De omgeving in de buurt was mooi, erg toeristisch. Echt een aanrader. Ze maakten alles voor een top vakantie

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Niet meer voor ons

Alda
27-2-2019

Het is erg rustig in het appartement, ik denk dat hier veel overwinteraars komen. Ik vind het jammer dat er niets aangeboden wordt van eten of drinken (alleen drinken uit flesjes kun je kopen) geen restaurant of bar dus weinig levendigheid. De service van het personeel is erg goed, alles wordt netjes bijgehouden, ze zijn erg behulpzaam. Het zwembad is mooi maar veel koud in dit jaargetijde maar dat zie je overal hier, lege zwembaden.

Gereisd Met partner in februari 2019

Netjes

Stel 50plus
5-10-2018

Goed ! Schoonmaak spullen voor afwas aanwezig

5x per week schoonmaak en 2x per week handdoek wissel

Behulpzaam personeel

Minpunt inrichting gedateerd of Spaanse stijl zoals je het noemen wilt

Wel alle apparaten in keuken met fijne grote koelkast met diepvriesvak

Gereisd Met partner in september 2018

Rob
26-9-2018

Zeer schoon en rustig appartementen met zeer behulpzame receptionist die ook Nederlands spreekt. Op loopafstand van de zee met de duinen van Maspalomas.

Gaan te raden.

Gereisd Met partner in september 2018

Top!! Snel sparen voor se volgende vakantie!!

Sylvia Schuit
2-9-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Elk jaar zie je punten die verbeterd zijn. Alles wat nodig is in het appartement is aanwezig. Appartement is rustig gelegen en alles is op loopafstand bereikbaar, of tegen een kleine vergoeding met de taxi. Weer heerlijk een appartement op de begane grond aan het zwembad. Meestal een privé zwembad voor mijn vrienden en ik 👌🏼

Mijn familie, vrienden, kennissen en ik komen hier al jaren.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Prima appartement!!

Mirjam en René
16-8-2018

Wij hadden een appartement op de begane grond de kinderen op de 2e etage. Het appartement lag heerlijk in de schaduw en handig dicht bij t zwembad. Het matras was voor mij wat hard maar ze hebben ook zachtere matrassen als je erom vraagt. Restaurantjes en de zee op ong 10 minuten afstand. En ook supermarkten dichtbij. Prima ligging dus. De eigenaar spreekt Nederlands en is erg behulpzaam. Ook alle andere medewerkers zijn erg vriendelijk. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Zoek je een goed appartement, kijk niet verder ..

Eugene Marchal
15-8-2018

Heerlijk appartement, netjes ingericht, alle benodigde keukenartikelen zijn aanwezig. Wij hadden een appartement op de begane vloer, ideaal met de tuin voor je neus waar voldoende ligbedjes staan. Grote palmbomen waar je in de schaduw kunt zitten. Appartement heeft goede ligging tov strand en uitgaansgebied, maximaal zo'n 10-12 minuten lopen. Aanraders is de Ierse Pub Dunes & Tunes waar Daniel zijn liedjes zingt en de ene na de andere evergreen te horen brengt. Het personeel bij Ecuador is bijzonder aardig, je kunt er in Nederlands je verhaal doen, niets is teveel voor ze. Voordeel is dat Ecuador over het algemeen wordt bezocht door de wat rustiger vakantievierder.

Al met al een aanrader

Gereisd Met partner in augustus 2018