Zoover
Appartement Caroni

Appartement Caroni

Appartement
7,6

Goede ligging, moeilijk met sleutels

Ronken
18-8-2018

Ideaal gelegen , oud maar schoon.

In en uitchecken gaat niet zonder moeite , inchecken moet je van te voren weten waar de sleutel zich gaat bevinden , en hopen dat er iemand komt om de poort open te doen zodat je er zowaar bij kan.

Als je later vliegt is er GEEN optie op je koffers achter te laten deze moet je meenemen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fijn appartement op top locatie!

Roos
7-8-2017

Erg fijn en schoon apartement met alles wat je nodig hebt. Dicht bij het centrum, strand en uitgaansgebied.

Personeel is erg aardig en er is altijd ruimte bij het zwembad. De receptie sluit om 14:00 dus zorg alleen wel dat als je na 14:00 aankomt je weet waar ze de sleutel klaarleggen.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Geweldige ligging en bijna privé zwembad

Annuska
20-7-2017

Geweldig kleinschalig 2 kamer appartement op 6 minuten lopen van het strand en de gezellige boulevard. Aan het zwembad géén handdoekje-leggers en altijd een bedje vrij! Zelfs als je terugkomt van het strand. Geen stress en de wekker zetten om een plekje aan het zwembad te hebben. Eén nadeel....er is geen lift! Eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk en zelfs de kopjes werden afgewassen! Wat een service voor zo'n klein prijsje! Wij hebben een TOP vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Patricia & Jeanne
25-8-2016

Samen met een vriendin ben ik voor 9 dagen verbleven in het appartementen complex van Caroni. We werden hier vriendelijk ontvangen door David, die dag en nacht voor ons klaar stond. Onze koffers werden netjes door hem naar de kamer getild, want ja, er was geen lift. De kamer had een typische Spaanse inrichting,maar voldeed aan onze wensen. Vooral de ruime koelkast, met vriesgedeelte, was erg prettig. De douche bevond zich in het bad, met voldoende warm water voor ten minste twee ruime douche-beurten. De bedden lagen erg prettig, maar het beddengoed was wel aan vervanging toe. Naast het hotel lag een net zwembad die goed onderhouden werd, met de hele dag zon. De ligging van Caroni was naar onze mening perfect. 3 minuten lopen naar het strand, 3 minuten lopen naar Kasbah, en max. 10 minuten naar Yumbo. De supermarkt lag om de hoek, waar ze iedere ochtend verse broodjes hadden. Kortom, een top vakantie, met een goede prijs/kwaliteit verhouding!

Goed te doen

Lisanne
9-1-2011

Als je er alleen bent om te slapen is het zeker oké. Je kunt er ook prima gaan koken, maar de boulevard/strand is op 3 minuten lopen. Het is 2 minuten lopen naar het uitgaansgelegenheden. Geweldig voor jongeren. extra: Er is geen lift, dus je moet je koffer naar boven tillen. (geen probleem voor ons geweest) Voor deze prijs zit je op een geweldige locatie. Super! echt aan aanrader. Er werd er super schoongemaakt. Zelfs mijn schoenen werden als paar bij elkaar gezet op een rijtje! Geweldig

Fantastische omgeving,

Lisanne
29-9-2009

Het appartement ziet er goed uit er zit een bad en een douche in en in de kamer zit een barretje en een koelkast en een diepvries en dat is natuurlijk wel makkelijk,het zwembad is wel erg klein. het appartement lag er ook heel goed lekker dicht bij het strand, dat was 5min. lopen ongveer en de kashbar is ook heel mooi echt heel mooi om uit te gaan daar en dat is ook ongeveer 5 min lopen. Maar als je naar de jumbo wou het winkelcentrum dat was wel ongeveer 15 min lopen maar voor de rest was het echt suppeeeer! en op de hoek daar was een supermarkt, en het strand was ook heel erg mooi, wij zijn zelf met een groep jongeren er heen geweest. Maar er zat ook heel veel jeugd in het appartement.

Het was echt een supeeer vakantie en we hebben het echt naar onze zin gehad.

2006

heey wij zij er in 2001 ofzo geweest het was heel leuk en

brigitte
8-1-2006

heey wij zij er in 2001 ofzo geweest het was heel leuk en de ligging was uitsteknd de bedden werden toen 2 keer in 1 week verschoont dat is best vaak jr hebt er een tv gelukkig en lekker dicht bij het strand waar je een ligging kan huren en je moet zeker niet te lang in de duinen liggen anders kom je daar verbrandt weg (veel ambulances gaan daar heen) voor verbrandingen maar het appate ment in uuit steknd een leuke plek om op vakantie te gaan lieve katje daar zo schattig ik hoop dat ze nog leven doei groetjes brigitte zoou daar nog wel vaker heen willen iik geef ze samen een cijfer 9 prima hea dus ga daar heen boek een reis fantastische vakantie daar groetjes daar mooie strant lekkere zee aa wat droom ik daar alweer naar toe!!!!!!!!!!

!

2005

appartement ruim,badkamer compleet en goed, keukentje maar

a,p..gerringa
23-1-2005

appartement ruim,badkamer compleet en goed, keukentje sober maar voldoende,leuk eetbarretje, geweldig zwembad.Alles dichtbij strand,winkels en feestgedruis.Uit eten bij Chez Luigi.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Wij zijn er in april 2003 geweest

Juliette
18-7-2004

Wij zijn er in april 2003 geweest. Het appartement heeft een prima ligging, appartement is ruim van binnen (dat ligt er aan op welke etage je zit)Keuken stelt niet veel voor, douche gaf 3 minuten warm water en dan moest je weer 20 minuten wachten voordat je weer warm water had. Receptie spreekt slecht engels.

Gereisd Anders in juli 2004

Ik ben er in 2002 geweest, maar heb het er super gehad, en

Anne-Marie
20-2-2004

Ik ben er in 2002 geweest, maar heb het er super gehad, het ligt perfect! Dicht bij het strand, uitgaan en een supermarkt. Waar je lekker kan eten is bij Jan en Betty, ned.eetcafé; aan het eind van de straat rechts, naar boven lopen ong.10 min. en dan is het aan de linkerkant!

Gereisd Anders in februari 2004