Zoover

8,6

Prima Appartement!

Lindsay
3-6-2012

Prima appartement. Erg goede en vriendelijk personeel. Elke dag werd er schoongemaakt in de kamers, bedden werden opgemaakt en zelfs de afwas werd voor je gedaan. Goed zwembad en werd schoongehouden. Bar bij het zwembad was ook niet erg duur. Dokter onder het appartement en een in de straat. Personeel heeft nog geholpen om twaalf uur s'nachts een taxi aan te houden die ons naar de apotheek bracht en terug voor weinig geld. Tien minuten vanaf het strand en gelegen aan het grote Yumbo centrum. De Spar zit in het winkelcentrum voor boodschappen en voor 6 euro p.p is er een all you can eat bij een chinees restaurant. Andere centra's op loopafstand. Bushalte bij het appartement en goedkope ritjes. Bus kan je nemen naar de markt en het waterpark.

redelijk

popsha
15-3-2011

zwembad was waardeloos kamers waren redelijk ik geef het een 6 er was niks te doen voor de kids was wel dicht bij de winkelcentrum jumbo strand was ook dicht bij

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Die houden we erin!

H. Garritsen
19-9-2008

Comfortabel, schoon met goed werkend sanitair. Vriendelijk personeel. Afgezien van wat verkeerslawaai, een rustig appartementscomplex: het Hard Rock cafe hoor je niet. Centrale, bewaakte toegang, mede waardoor weinig overlast beschonken gasten.

Gereisd Alleenreizend in september 2008

Buenos Aires is aanbevelenswaardig

Johan Basileus
17-2-2008

Buenos Aires is aanbevelenswaardig.

Ik denk dat ik er nog eens terugkom.

Er is echter geen airco, dus is het raadzaam een ventilator met verlengsnoer mee te nemen. Pak hem in in kleding, want in de luchthavens wordt er gegooid met de koffers.

Gereisd Alleenreizend in februari 2008