Zoover

Appartement Buenos Aires

Appartement
8,5

2007

Een super leuk, gezellig en vooral schoon appartement! die

erica
21-6-2007

Een super leuk, gezellig en vooral schoon appartement! Vriendelijke mensen die daar werken! Overal dicht bij, taxi, bus, jumbo, het strand! Enige minpunt; Je moest 20 euro betalen als je de laatste dag in je kamer wilde blijven(wij vlogen 20.25 s,avonds terug, en je moet uitchecken om 12.00). Voor de rest hebben wij ons super vermaakt! Dit appartementen complex is echt een aanrader!

Super vakantie gehad, appartement zag er netjes uit en ook

Nina
18-6-2007

Super vakantie gehad, appartement zag er netjes uit en werd ook goed schoongemaakt. Naast centrum Jumbo waar het s'avonds erg gezellig is. Was wel iets langer lopen naar het strand maar wel te doen. Wij sliepen vrij bovenin en hadden geen last van de muziek die uit het hard-rock cafe kwam. Weet niet of de mensen die daar vlakbij sliepen wel last van hadden. Echt een leuke vakantie gehad!!

Wij kunnen ons geheel aansluiten bij de postitieve reacties

Dennis en Marcel
20-5-2007

Wij kunnen ons geheel aansluiten bij de postitieve reacties. Een uitstekend appartement. Enig minpunt is het eerder genoemde "probleem" van de handdoeken die al in alle vroegte worden neergelegd en het geluid van de weg waar je enigzinds last van hebt. Meer informatie is te lezen op marcelendennis.nl

Gereisd Anders in mei 2007

Netjes appartement, goede ligging tov strand en en naast 9

Mischa en Dayenne
3-9-2006

Netjes appartement, goede ligging tov strand en uitgaanscentrum, en naast winkelcentrum Yumbo. Geen overlast gehad van Hard Rock Café. Complex en kamers erg netjes en schoon. Alleen het zwembadwater nogal vies, en men doet aan handoekje leggen om 9 uur 's morgen. Dus na die tijd geen plek bij het zwembad! Personeel erg vriendelijk, dus goed appartement qua prijs kwaliteit.

mooi appartement, alles er op en eraan

fam. bosgieter
13-8-2006

mooi appartement, alles er op en eraan. leuk zwembad en het werd heel goed schoon gehouden, complimenten!! ligging midden in playa, taxi's kosten bijna niets! leuke tijd gehad zeker met 3 puber dochters!

Gereisd Anders in augustus 2006

Perfecte vakantie gehad, zwembad werd elke dag alleen dat

riki en eduard
4-8-2006

Perfecte vakantie gehad, zwembad werd elke dag schoongemaakt, alleen jammer dat je 's morgens om 8u al je handdoeken moest gaan wegleggen. Grote complimenten voor de poetsdames, plus elke dag schoon linnengoed. Personeel heel behulpzaam maar bij overlast toch ook streng (terecht). Zeer kindvriendelijk complex op loopafstand van alle winkelcentra (CC) en strand. Naast Yumbo en grote supermarkt vlakbij. TOPPER.

het is echt een super mooi app

............
4-8-2006

het is echt een super mooi app.

je zit gelijk aan het jumbo centrum en kasbah is ook maar 5 min lopen.

het zwembad is ook echt super.alles wordt heel netjes schoon gemaakt en elke dag schone handoeken.

Gereisd Anders in augustus 2006

wij zijn net terug uit Gran Canaria

Gretel
21-6-2006

wij zijn net terug uit Gran Canaria. Hadden een appartement gehuurd. Goede ontvangst aan de balie, kinderbedje goed geregeld. Appartement was goed, werd goed schoongehouden, elke dag nieuwe handdoeken. Ligt aan enigzins drukke weg en boven Hard Rock Cafe, waardoor wel wat last van lawaai, vooral in het weekend. Mooi zwembad. Bij aankomst bleek het restaurant van het hotel gesloten te zijn. Via via hoorden we dat dit al twee jaar zo is. We hadden ontbijt en diner in naastgelegen hotel Neptuno. Goed en uitgebreid ontbijt en diner en vriendelijke bediening. In deze tijd van het jaar nog redelijk rustig qua bezetting en aangenaam weer. Wij waren met klein kind van 1 jaar. Goed te doen.

Prima appartement, zijn er inmiddels al 15 jaar mee bekend

An en Rein
3-3-2006

Prima appartement, zijn er inmiddels al 15 jaar mee bekend. Ook altijd gezellig in het kroegje beneden. Eerst met Sito en Manolo, nu met Paco (druktemaker).

Ook de receptie en ander personeel erg vriendelijk, Antonio > leuke vent.

Gereisd Anders in maart 2006

Receptie is ook erg vriendelijk en behulpzaam

Nicole
2-10-2005

Receptie is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ook wij mochten de dag van vertrek de hele dag nog gebruik maken van onze kamer. Dat was echt top-service!!! Aan de voorkant van het appartementencomplex zijn ze momenteel bezig met bouwwerkzaamheden en er komt een hardrockcafe. Wij hebben van die bouwwerkzaamheden echter helemaal geen last gehad. Rond het appartementen-complex is het niet bijzonder druk of rustig. Mocht je van echte rust houden, dan is Buenos Aires niet echt geschikt. Er zijn appartementen/hotels die in een stillere omgeving gesitueerd zijn. Daartegen is wel alles in de buurt, dus het is net wat je zoekt. Wij hebben bij Buenos Aires een heerlijke vakantie gehad, waar we met veel plezier op terug kijken!

Op www.grupomur.com vind je meer info over het appartementencomplex