Zoover

8,5

Geweldig

Samanthadusja
7-11-2018

Hele fijne vakantie gehad!

Veel te doen en super lekker weer.

Gereisd Met vrienden in september 2016

We hebben een fijn verblijf gehad.

Mevr. Slegers
11-8-2018

We hebben het in deze accomodatie heel fijn gehad. Goede bedden. De accommodatie ligt pal achter een groot winkelcentrum. Daar loopt Mario rond die bijvoorbeeld een erg leuke boottocht voor je kan regelen waarbij je kan parasailen of op de waterscooter of bananenboot. Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Heerlijk!

Jeannette
25-10-2017

Schoon appartement met goede ligging, vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Hillie1946
5-10-2017

Het hotel is homo-vriendelijk, misschien goed om dat te weten vooraf.

Het personeel is zeer vriendelijk en denkt met je mee.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Goed appartement

Astrid
18-4-2017

4 dagen hier verbleven met m'n beste vriendin.

Ontbijt erbij geboekt. Simpel maar voor mij genoeg.

Appartement is goed, elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Dicht bij yumbo uitgaanscentrum.

We vlogen s avonds terug en je krijgt nog ff een kamer om jezelf te douchen.

Kortom ik zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Redelijk goed

michelleterhark
27-5-2016

Het is een vrij mooi appartement op ongeveer 10 minuten afstand van het strand en zoals Nederlanders het noemen "de put". In de put kun je uitgaan.

Het appartement wordt elke dag schoongemaakt en de handdoeken worden iedere dag verschoont, zelfs de afwas wordt voor je gedaan.

Het zwembad is niet heel groot, wel lekker om af te koelen. Ook is er altijd een badmeester aanwezig.

Wij hebben altijd bedjes en parasols ter beschikking gehad, ook als wij pas rond 13:00 uur naar het zwembad gingen.

Omdat we alleen logies hadden hebben we maar af en toe gegeten in het hotel zelf. Meestal als we er iets aten lunchte we bij het zwembad. De clubsandwich is echt een aanrader.

Het personeel is heel vriendelijk.

Aanrader!

Jalien
27-10-2015

In juli dit jaar verbleef ik een week met een vriendin in dit appartement. Ik ben er erg tevreden over! Het is een zeer net hotel, elke dag wordt er schoon gemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan! De kamer is netjes en compleet, wat je nodig hebt is er.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels. De ligging van het appartement is perfect. Kortom: echt een aanrader!

Waar voor je geld!

Maureen
7-8-2015

Prima appartement met goede bedden. Ook de bedbank was prima. Op 10 minuten loopafstand van het strand en direct naast het winkelcentrum Yumbo, waar veel winkeltjes, parfumeries en gezellige restaurants zitten. Appartement is niet erg ruim, maar zeker waar voor je geld. Heerlijk zwembad met altijd voldoende ligbedjes. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Jongerenvakantie

Barbara
22-7-2013

Leuke appartementen, goede ligging. Vlakbij yumbo waar je gezellig kunt winkelen en met de taxi €3 ben je zo in het uitgaansgebied. Verder simpel, maar goed te doen

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Superhotel

Mariska
20-6-2013

Vorig jaar juli ben ik samen met 3 meiden op vakantie geweest in hotel Buenos Aires. We zijn 11 dagen verbleven in dit hotel. We hadden twee kamers geboekt. Wat een superplek. Je zit naast de Yumbo, dit is een winkelcentrum dat s'avonds een ontmoetingsplek is voor Homoseksuelen. Hier zijn wij verder niet geweest. Het andere centrum met de uitgaansgelegenheden is. Dit heet Plaza, ook op loopafstand. Taxi's kosten bijna niks. Aanraders zijn Zigzag, China White en Pacha. Erg leuk om te gaan stappen. Daarnaast het hotel is super, elke dag wordt de afwas gedaan, ook wordt er schoongemaakt. Aardig personeel een topvakantie!