Zoover

2008

Mooi, verzorgd en super schoon Aparthotel met zeer Goede

Bianca
23-5-2008

Mooi, verzorgd en super schoon Aparthotel met zeer vriendelijk personeel. Goede ligging naast de Jumbo en niet ver van het strand.

Ik hoop snel terug te kunnen gaan!

Gereisd Familie in mei 2006

Super komen hier al heel lang 15 jaar

Trui,Willem
1-2-2008

Super komen hier al heel lang 15 jaar.

En nog steeds leuk.

voor kleine kinderen is er niet veel te doen.

Onze klein zoon van 3 heeft alleen in het zwembad Gelegen.daar was hij blij mee.

Vooral de mensen die er werken zijn erg aardig (antonio,Ines)

Gereisd Familie in januari 2008

We gaan er al een hele tijd heen

Monique en Wim Paap
1-12-2007

We gaan er al een hele tijd heen.

Hier bevalt het nog steeds, leuk personeel en een goede service, ligging.

Het is dicht bij het winkelcentrum en dicht bij het strand.

Zeker de service is een aanrader, dit is toch altijd even afwachten maar in dit appartement is het altijd goed geregeld en heb je het echt naar je zin.

Zeker een aanrader voor jong en oud.

Een super leuk, gezellig en vooral schoon appartement! die

erica
21-6-2007

Een super leuk, gezellig en vooral schoon appartement! Vriendelijke mensen die daar werken! Overal dicht bij, taxi, bus, jumbo, het strand! Enige minpunt; Je moest 20 euro betalen als je de laatste dag in je kamer wilde blijven(wij vlogen 20.25 s,avonds terug, en je moet uitchecken om 12.00). Voor de rest hebben wij ons super vermaakt! Dit appartementen complex is echt een aanrader!

Super vakantie gehad, appartement zag er netjes uit en ook

Nina
18-6-2007

Super vakantie gehad, appartement zag er netjes uit en werd ook goed schoongemaakt. Naast centrum Jumbo waar het s'avonds erg gezellig is. Was wel iets langer lopen naar het strand maar wel te doen. Wij sliepen vrij bovenin en hadden geen last van de muziek die uit het hard-rock cafe kwam. Weet niet of de mensen die daar vlakbij sliepen wel last van hadden. Echt een leuke vakantie gehad!!

Wij kunnen ons geheel aansluiten bij de postitieve reacties

Dennis en Marcel
20-5-2007

Wij kunnen ons geheel aansluiten bij de postitieve reacties. Een uitstekend appartement. Enig minpunt is het eerder genoemde "probleem" van de handdoeken die al in alle vroegte worden neergelegd en het geluid van de weg waar je enigzinds last van hebt. Meer informatie is te lezen op marcelendennis.nl

Gereisd Anders in mei 2007

Netjes appartement, goede ligging tov strand en en naast 9

Mischa en Dayenne
3-9-2006

Netjes appartement, goede ligging tov strand en uitgaanscentrum, en naast winkelcentrum Yumbo. Geen overlast gehad van Hard Rock Café. Complex en kamers erg netjes en schoon. Alleen het zwembadwater nogal vies, en men doet aan handoekje leggen om 9 uur 's morgen. Dus na die tijd geen plek bij het zwembad! Personeel erg vriendelijk, dus goed appartement qua prijs kwaliteit.

mooi appartement, alles er op en eraan

fam. bosgieter
13-8-2006

mooi appartement, alles er op en eraan. leuk zwembad en het werd heel goed schoon gehouden, complimenten!! ligging midden in playa, taxi's kosten bijna niets! leuke tijd gehad zeker met 3 puber dochters!

Gereisd Anders in augustus 2006

Perfecte vakantie gehad, zwembad werd elke dag alleen dat

riki en eduard
4-8-2006

Perfecte vakantie gehad, zwembad werd elke dag schoongemaakt, alleen jammer dat je 's morgens om 8u al je handdoeken moest gaan wegleggen. Grote complimenten voor de poetsdames, plus elke dag schoon linnengoed. Personeel heel behulpzaam maar bij overlast toch ook streng (terecht). Zeer kindvriendelijk complex op loopafstand van alle winkelcentra (CC) en strand. Naast Yumbo en grote supermarkt vlakbij. TOPPER.

het is echt een super mooi app

............
4-8-2006

het is echt een super mooi app.

je zit gelijk aan het jumbo centrum en kasbah is ook maar 5 min lopen.

het zwembad is ook echt super.alles wordt heel netjes schoon gemaakt en elke dag schone handoeken.

Gereisd Anders in augustus 2006