Zoover

8,6

Schittert Hotel

H. van Dorst-Mieremet
9-11-2018

Een leuk en gezellig hotel. We verbleven op basis van logies. In het appartement was alles aanwezig om een eenpansmaaltijden klaar te maken. Is centraal gelegen. Openbaar vervoer is op loopafstand. Veel winkeltjes is ook op loopafstand. Personeel altijd vriendelijk en aardig, willen je overal meehelpen waar nodig. Waar ik mij wel aan ergerde was het claimen van de ligbedjes bij het zwembad.

PS pinnen op Gran Canaria is niet gratis. Om geld uit de automaat te halen kost geld, varierend van euro 1,50 tot 2,75

Al met al was het een heerlijke vakantie en we komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader!

Rijsman
9-8-2018

Het appartement is ook volgens de foto's ingericht. Het is niet groot maar je bent ook ook maar weinig. Voor ons erg belangrijk dat het heel schoon is en goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de woonkamer heb je een goede slaapbank. Het appartement heeft geen airco maar deze hebben wij niet gemist. Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden. Bezoek juli 2018.

Er is beperkte parkeerplaats aanwezig voor een huurauto.

Omdat wij laat op de middag terug vlogen, mochten we nog na het uit-checken ons op een andere kamer douchen zodat we nog heerlijk aan het zwembad konden vertoeven en schoon het vliegtuig in konden.

Het staat als een twee sterren appartement geregistreerd maar een aanrader om te boeken.

loopafstand naar het strand is prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

1x is wel mooi geweest

Troeter
27-8-2017

Bij dit hotel is het heel jammer dat de negatieve punten overheersen ten opzichte van de positieve punten. Erg vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak en bedden opmaak. 3x per week handoeken. 2x per week linnengoed. Goede stevige bedden. Standaardkamer geen airco. Tegen bijbetaling van 12 euro per dag een kamer met airco. Kamer zeer gehorig. Slaapkamer aan gallerij en zeer drukke weg zijde. Plavuizen vloeren waardoor geschuif met meubilair je tot diep in de nacht wakker houd. Veel jeugd die werkelijk met niemand en nergens rekening houden zowel overdag bij het zwembad als savonds en snachts op de balkons en kamers. Halfpension niet doen! Eten is niet veel en veels te duur (ochtend 8 euro, avond 20 euro). Supermarkt op de hoek met verse broodjes en beleg en zat restaurantjes waar je voor 18 euro een volledig hoofdgerecht hebt. Onder hotel nederlands sprekende arts.

Prima en net apparthotel

Bianca
6-5-2017

Elke dag schoonmaak, wel gehorige appartementen, aan een drukke weg. Omdat de dames van de schoonmaak al rond half 8 beginnen met karretjes over de gangen en druk 'kwekken', is het niet echt uitslapen. Mijn zoon (13) lag in de woonkamer te slapen op een prima uitklap 2 persoonsbed/ bank, waar je de drukke weg dus erg goed hoort, maar op de slaapkamer valt het mee. De receptie is 24 uur open met uitermate vriendelijk personeel en ook aan de bar. Wij hebben 1 keer gebruikt gemaakt van het diner buffet, niet echt veel bijzonders, en 1 keer gebruikt van het ontbijtbuffet, dat was prima. De Jumbo aan de overkant, waar wel elke avond naar toe gingen voor heerlijk eten voor weinig geld. Miramar, visrestaurant en "t Centrum (heeft een Nederlandse naam) maar is gewoon Spaans, maar echt fantastisch, twee keer hier gegeten. 10 a 15 minuten lopen via een slingerweg naar beneden naar het strand. Wel een beste 'tippel' als je weer naar boven moet. Maar voor de rest een heerlijk appartement.

Geweldig Hotel

Petra
20-9-2012

Mooi hotel is zeker 3sterren waard ,zaten 2hoog

Werd goed schoongemaakt zelfs afgewassen ,vriendelijk personeel ,handdoek was op het plat dak gevallen housekeeping heeft t er af gehaald en netjes gebracht

Bedden waren wel erg hard zou evt een ander matras op kunnen , de bank zat heerlijk ,miste wel een ned zender op tv

Smorgens ontbijtbuffet wel eenvoudig maar wel lekker

Dicht bij de Yumbo merkte niet veel van t uitgaans publiek ,naar een leuke tent geweest SParkles Showbar

Mensen legde wel al vroeg een handdoek op de bedjes bij t zwembad wat heel niet nodig was

Taxi,s en bus om de hoek dat was erg makkelijk ,ongv 10 min lopen naar t strand

Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt bed netjes opgemaakt ,die dames werken best wel hard

Geen airco dat is wel warm dus raampje open snachts

Hebben t erg naar ons zin gehad een aanrader

Goed verzorgd complex met behulpzaam personeel.

Astrid
10-8-2011

Buenos Aires is een prima appartementencomplex, gelegen naast het -wellicht wat bekendere- hotel Neptuno. Beide behoren tot dezelfde keten van Mur-hotels.

Buenos Aires is opvallend schoon, netjes, er wordt de hele dag schoongemaakt. De appartementen zijn prima qua grootte en inrichting. Draadloos Internet, ook in je appartement. Enige nadeel is dat het inderdaad nogal gehorig is: de slaapkamers liggen aan de galerij (wat als voordeel heeft dat alle balkons op het zwembad uitkijken), en 's nachts hoor je dus de feestgangers thuiskomen.. Verder opvallend veel homo-stellen.

Halfpension geeft prima ontbijt en diner. Niet bijzonder uitgebreid, wel zeer smaakvol en netjes 'tentoongesteld'.

Mooi, verzorgd en super schoon Aparthotel met zeer Goede

Bianca
23-5-2008

Mooi, verzorgd en super schoon Aparthotel met zeer vriendelijk personeel. Goede ligging naast de Jumbo en niet ver van het strand.

Ik hoop snel terug te kunnen gaan!

Gereisd Familie in mei 2006

Super komen hier al heel lang 15 jaar

Trui,Willem
1-2-2008

Super komen hier al heel lang 15 jaar.

En nog steeds leuk.

voor kleine kinderen is er niet veel te doen.

Onze klein zoon van 3 heeft alleen in het zwembad Gelegen.daar was hij blij mee.

Vooral de mensen die er werken zijn erg aardig (antonio,Ines)

Gereisd Familie in januari 2008

We gaan er al een hele tijd heen

Monique en Wim Paap
1-12-2007

We gaan er al een hele tijd heen.

Hier bevalt het nog steeds, leuk personeel en een goede service, ligging.

Het is dicht bij het winkelcentrum en dicht bij het strand.

Zeker de service is een aanrader, dit is toch altijd even afwachten maar in dit appartement is het altijd goed geregeld en heb je het echt naar je zin.

Zeker een aanrader voor jong en oud.