Zoover

8,5

Voor herhaling vatbaar

Mary
30-12-2018

Een goed appartement midden in Playa del Ingles bij een casino met heerlijk verwarmd zwembad en vriendelijk personeel. Het is ook erg schoon, belangrijk! Wij kwamen om 12 uur aan en dat was helemaal geen probleem. Altijd genoeg warm water, prima Wifi in het appartement en ook nog een Nederlandse zender op de tv. Naast Yumbo(winkelcentrum) en vlak bij een bushalte en loopafstand van het strand. Huurauto kon geparkeerd worden bij het complex. Handdoekje leggen nam hier nogal bizarre vormen aan. Een wekker zetten hoefde niet aangezien er iedere morgen een groep Zweden rond 8 uur met de ligbedden rond het zwembad begon te schuiven. Heb nooit mensen zo obsessief met de zon bezig gezien, wij vonden het wel grappig. Vooral omdat er plek genoeg is bij het zwembad. Het is ons prima bevallen.

Gereisd Met partner in december 2018

Fantasische vakantie gehad

hadewiech
8-11-2018

uitjes veel wandelen op Gran Canaria. Las Palmas , Puerte Rico en Mogan , maar er zijn nog meer dorpjes op Gran Canaria om te bekijken . wij zijn ook naar Palmitos geweest een dierentuin met een mooi aangelegde tuin tegen de berg op (wandelen op vals plat ) . uitgaan Yumbo,Kasba, Tropical , Cita en Gran Chapparel. het zijn grote "winkelcentrums met cafe's en restaurants ". oja het Hotel Buenos Aires

het apart Hotel was prima. ligging naast Yumbo en 15minuten lopen naar strand schone kamers vriendelijk personeel . koelkast en wat hoognodige keukenspullen

wel magnetron , waterkoker en koffieapparaat voor filterkoffie .geen luxe , maar wel goede bedden en een zalige douche. de ruimte geef ik een 8 , wij vinden het groot zat , maar vrienden vonden het kleiner dan verwacht . Zwembad is aanwezig ,maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt wel dagelijkse reiniging water en bedjes .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Redelijk

Joyce Van Gils
31-10-2018

Ons verblijf duurde 1 weekje, even er samen tussenuit.

Het hotel is schoon. Personeel vriendelijk. Op vrijdag krijg je schone handdoeken en daar moet je tot maandag mee doen, 3 dagen met een handdoek doen is niet fris, na vragen bij een kamermeisje kregen we schone handdoeken.

Eten er NIET bij boeken, hadden wij helaas wel gedaan.

Ik ben iemand die echt alles eet en al heb gegeten van sprinkhanen tot kangaroe en piep niet snel maar dit was zonde van ons geld want we zijn elke keer uiteten geweedt.

Het buffet is zeer klein, 1 vis, 1 vlees en 1 soort groente, en friet, is niet erg maar het warme eten was koud.

Dessert lekker. Een bolletje ijs en meloen.

Het ontbijt was ook erg karig, beleg bestond uit kaas en 2 soorten vlees beleg

Brood was oud (soort stokbrood) en toast, bolletje en soms een croissantje.

Daarbij vers fruit zoals een appel meloen of banaan .

Al met al goed hotel maar het eten niet

Ochtenden door lawaai om 5.30uur wakker

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een top vakantie

Anita
4-9-2018

Wij vonden alles goed het eten de kamers ontzettend vriendelijk personeel het was een top vakantie

Gereisd Met partner in augustus 2018

Helemaal prima

Linda
26-8-2018

Heel erg tevreden. Alles netjes schoon, vriendelijk personeel en alles op loopafstand (binnen 2 km)

Yumbo centrum ligt om de hoek. Ideaal om een hapje te gaan eten in de avond of lekker wat shoppen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Rene van Kaam
17-7-2018

Heel vriendelijk personeel , netjes en appartement werd iedere dag schoongemaakt.

Ligging perfect ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, 50 meter van winkelcentrum yumbo dit is eigenlijk het enige minpuntje s'nachts redelijk veel lawaai door voornamelijk Engelse maar in het algemeen gezien toch voor herhaling vatbaar.

goed en schoon appartement

jan en nelly van den kieboom verbaan
1-7-2018

fijn appartement, mooi zwembad , goede kamers ,alles aanwezig ,jammer dat de bar niet open was ,(was een mooie bar )en buiten bar ook s:avonds gesloten !!! playa del egles vonden we wel erg tegen vallen (weinig terrasjes en geen mooie boulevard ) Tenerife en Lanzarote veel mooier ! heerlijk gegeten voor weinig geld , en vriendelijke mensen ,

Teleurstellend

19-6-2018

De locatie is top:vlakbij de Yumbo!!En dat is volgens ons één van de weinige voordelen van dit hotel!de sfeer misten wij in dit hotel:'s avonds is de bar in t hotel niet open geweest.En de bar buiten na 18uur:uitgestorven!Met name de douche cabine was niet schoon en gedateerd!hadden half pension geboekt...Niet Doen!!Echt niet de moeite waard..eten is lauw en keuze minimaal!!Waren genoodzaakt extra kosten te maken door buiten de deur te eten!!hebben dit ook bij onze reisorganisatie aangegeven!Het is al met al een teleurstellende ervaring geweest!!niet 3 sterren waardig!!

Zou er zeker teruggaan

Jyce
10-5-2018

Heb een super verblijf daar gehad. Kamer werd goed gepoetst, ze deden zelfs de afwas als je dit zelf nog niet gedaan had. Zeer behulpzaam personeel en kort bij het centrum. Het enige nadeel vond ik dat de bedjes al om 8 uur werden gereserveerd, maar de laatste dagen haalde de lifeguard alle handdoeken waar niemand bij lag weg.

Gereisd Met partner in juli 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Top verblijf!

Luc
8-9-2017

Dit appartement heeft echt aan onze eisen voldaan , de prijs kwaliteit verhouding is prima ! We hadden logies + ontbijt ( stadaard onbijt , geen gekke poespas) maar op de hoek zit ook een supermarkt waar je dagelijks verse broodjes kunt kopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij vragen. De kamer wordt elke dag schoon gemaakt en beddengoed + handoeken op ma , woe , vrij.

Om de hoek vind je het Yumbo Winkelcentrum , welke de mooiste is van de 3 in Playa waar je goed kan lunchen voor een goedkope prijs. Het strand is 10/15 min lopen, maar dit stelt niet veel voor. Hier kun je lekker eten in bijna elk restaurant en voor mooie prijzen !

De taxi standplaats is om de hoek evenals de bushalte richting andere dorpen / parken.

We hebbem verder geen overlast gehad van hang jeugd of dronken mede vakantiegenoten. In het appartement verblijven zowel gezinnen als partners en enkele jongeren.

Kortom , goed appartement op een goede locatie!