Zoover
Appartement Buenos Aires

Appartement Buenos Aires

Appartement
8,6

Mooi appartement, helaas veel overlast jongeren

Mireille
3-8-2011

Voor de vierde keer in Playa del Ingles.Onze eerste maal in Buenos Aires,het mooiste hotel dat we tot nu toe hadden op Gran Canaria.Het personeel is heel vriendelijk en hulpbereid.Er wordt goed schoongemaakt en alles is zuiver.Het zwembad is verzorgd en wordt dagelijks grondig zuiver gemaakt.Er zijn voldoende ligbedden voor iedereen en het handdoek-leggen valt reuze mee.Helaas ondervonden wij veel last van jongeren die vroeg in de ochtend terugkwamen van het stappen en die luid begonnen te zingen of CALIPO CALIPO te roepen op hun terras.Van de Yumbo op zich hebben wij totaal geen last gehad, enkel de spaanse jongeren in het weekend die blijkbaar een nieuwe vorm van stappen hebben ontdek:Neem een auto, vul de kofferbak met drank, zet de muziek luid en vermaak je luidruchtig op de parking van de Yumbo.Een superleuke vakantie gehad, maar helaas gaan we niet meer terug naar Buenos Aires omwille van het slaaptekort.Nochtans dachten we er aan het begin van de vakantie anders over. Helaas.

Goede ligging voor leuke prijs

Frabert
1-8-2011

Dit appartementen complex heeft een goede ligging tot strand. Eén straat door en je bent na 10-15 min bij het strand. Tevens een busstop aan de achterkant van het complex waar je de bus kunt nemen naar amadores. Een rustiger en mooier strand. Kaartje voor de bus kost weinig en is zeer aan te raden. Tevens kun je gemakkelijk lopend naar het uitgaanscentrum 5-10 min en de restaurants die zich daar of aan het strand bevinden. Het complex bevindt zich naast de Yumbo. Een soort shopping center met leuke terrasjes. Hier bevindt zich ook een spar. Tegenover het hotel op 20 meter is ook een kleine supermarkt. Met heerlijke verse broodjes elke ochtend.

Nu de nadelen:

Het complex is best wel gehorig. Redelijk wat uitgaande jeugd (grote groepen homo's, waren redelijk luidt van karakter). Deze hoor je dus terugkomen s'nachts. De douche was bij ons niet erg bijzonder. Vies los douche putje. Kamer verder mooi ruim opgezet met groot balkon. Zwembad begint te verouderen. Heeft plussen en minnen.

Super hotel met vriendelijk personeel

Beau
30-7-2011

Super verzorgd en net hotel met erg vriendelijk personeel. Ze hielpen je waar mogelijk. De kamers zijn hartstikke netjes en worden dagelijks schoon gemaakt. net als het zwembad.

Hotel ligt echt naast Yumbo, maar hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast. Kasbah/Plaza zijn 5 minuten lopen. Strand 10 minuten. Ideaal dus.

Palmitos park is ook een echte aanrader. Kortom, een super hotel.

Heerlijke vakantie gehad!

Fannie
27-7-2011

Deze appartementen hebben een super ligging! Dichtbij de Yumbo en Kasbah, dichtbij het strand en de taxi standplaats. Kamers zijn super netjes en er wordt perfect schoongemaakt! Kortom: Een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Prima appartement

Patricia
4-7-2011

Zeker een aanrader!

Schone kamers, goede service, heerlijk zwembad en een super ligging.

Dichtbij het strand (10 min lopen), dichtbij de Yumbo (2 min lopen).

Aanrader is om een auto te huren bij het 2de autoverhuur bedrijf onder het appartementencomplex (man spreekt nederlands, leverde goede autos en niet duur)

Wil je naar een gezellige kroeg, ga dan naar Gran Chapperal en dan naar DownTown 2, holland bruincafe. Goed eten, ga dan naar Broodje Maastricht.

Ook goed eten in de Yumbo bij Martelhouse (steakhouse)

Palmitospark prachtig geworden na de heropbouw.

Geweldig!!!!

Giovanni & Jethro Tamo
7-4-2011

Hier gisterenavond aangekomen met Gran Canaria als eerste gedeelte van onze huwelijksreis. Er lag een fles Champagne voor ons koud in onze koelkast en er stonden bloemen op tafel. Alles is brandschoon en keurig netjes. Meteen draadloze (gratis) internetverbinding gevonden voor onze laptop. Personeel is zeer vriendelijk. Geen geluidsoverlast. Echt een topper.

En: stop nou eens met dat handdoekje leggen! Ik ga denk ik straks een rondje lopen en alle handdoeken naast de ligbedden pleuren :-)

redelijk

popsha
15-3-2011

zwembad was waardeloos kamers waren redelijk ik geef het een 6 er was niks te doen voor de kids was wel dicht bij de winkelcentrum jumbo strand was ook dicht bij

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Prima complex

H&C de Wit
3-3-2011

We waren er in februari 2011, het hele complex was vol en wij waren voor zover wij weten de enige Nederlanders, de rest Duitstalig of Scandinavisch. De schoonmaak en handendoeken wissel was zeer goed, en het was in deze periode heel rustig ondanks dat er toch ook jongelui waren. Van het nabij gelegen winkelcentrum Yumbo hebben wij totaal geen geluid gehoord. Het zwembad was heerlijk verwarmd, het enige nadeel is dat om 8 uur in de vroegte al 90% van de 130 bedden met het handoekje was gereserveed. Het complex zou voor ons voor herhaling vatbaar. zijn.

NB wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, omdat er zoveel goede en gezellige restaurants in de buurt zijn. derhalve geen beoordeling.

prima appartementen complex

martin
2-11-2010

prima appartement, goede prijs-kwaliteit verhouding, schoon, lekker zwembad met genoeg ligbedjes, ondanks ligging dicht bij winkelcentrum "YUMBO" totaal geen geluidsoverlast gehad, dus voor jezelf ook lekker dichtbij.

een aanrader.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Prijs / kwali = top

K. Coppens
12-10-2010

prima complex. Verwacht geen enorme luxe, maar dit complex biedt alles wat je nodig hebt. Zeker voor de prijs. Een fantastisch zwembad en een leuke zwembadbar. Aangezien dit complex direct naast Yumbo ligt, is er nog weleens sprake van wat herrie. Ik persoonlijk vond dit niet enorm storend. Strand is 10-15 minuten lopen. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2010