Zoover

8,6

Prima Appartement!

Lindsay
3-6-2012

Prima appartement. Erg goede en vriendelijk personeel. Elke dag werd er schoongemaakt in de kamers, bedden werden opgemaakt en zelfs de afwas werd voor je gedaan. Goed zwembad en werd schoongehouden. Bar bij het zwembad was ook niet erg duur. Dokter onder het appartement en een in de straat. Personeel heeft nog geholpen om twaalf uur s'nachts een taxi aan te houden die ons naar de apotheek bracht en terug voor weinig geld. Tien minuten vanaf het strand en gelegen aan het grote Yumbo centrum. De Spar zit in het winkelcentrum voor boodschappen en voor 6 euro p.p is er een all you can eat bij een chinees restaurant. Andere centra's op loopafstand. Bushalte bij het appartement en goedkope ritjes. Bus kan je nemen naar de markt en het waterpark.

Supergoed hotel op prima ligging

marinavaneeten
29-4-2012

Hotel is schoon en netjes. Mooi zwembad met bar erbij.

Kamers worden ook goed schoongehouden.

Ligging is centraal, naast yumbo winkelcentra, op 10 minuten lopen van de zee, 10 minuten lopen naar citacentrum, en 10 minuten lopen naar kasbah.

Wij hebben helemaal geen last gehad van geluidsoverlast.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Geluidsoverlast!!!!

Pj
3-3-2012

Op zich zijn het mooie appartementen, welke goed schoongemaakt en onderhouden worden. Het personeel is vriendelijk. Door de ligging naast de Yumbo is de geluidsoverlast echter vreselijk. Tot ongeveer 5 uur staat de muziek vol aan en lopen er gillende mensen op straat. alsof je midden op de kermis slaapt. Normaal gesproken slaap ik overal doorheen, maar dit is niet normaal meer!

was vorig jaar beter

hors1076
4-12-2011

Appartement Buenos Aires is een goed 2 sterren appartementencomplex en niet de 3 sterren waard die sommige site's of reisbureau's er aan geven, vorig jaar vonden wij het een stuk schoner, er lagen wolken stof onder de bedden nu, wel weer leuk is de fles sekt en het bloemetje op tafel, vorig jaar ook huisslofjes, nu niet, wegbezuinigd? Het personeel was nog even vriendelijk en toen de wastafel lekte was er binnen 15 minuten iemand die de boel kwam repareren. Verder stonden veel gasten als apen achter de glazen deuren te springen tot die om acht uur open gingen, dan konden ze met hun handdoeken bedjes bij het zwembad claimen, er waren voldoende bedjes volgens ons, dus zo erg was het niet, maar dat geknal en gepiep met die bedjes werkte als een soort wekker, heb daar de volgende keer geen zin meer in. Ook werden sommige bedjes uren niet gebruikt omdat de claimer wiens handdoek erop lag aan de bar zat of misschien wel een dutje deed.

Top Vakantie

Linda,Corrie en Rianne
6-10-2011

Fantastische accomodatie, vriendelijk personeel, lekker schoon.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Naast de Jumbo.

Gereisd Met vrienden in september 2011

Zeer vriendelijk en netjes !!

Cindy
22-9-2011

met 2en naar deze accomodatie gegaan. Het was wel iets verder van het strand dan ze vermelden maar hemelsbreed zal het wel 800m zijn, je moet alleen een slingerweg over. Dat vond ik het enige nadeel. (wij liepen heen en taxi terug voor 2 euro)

De kamers waren netjes, ruim genoeg voor 2en (je bent toch continue buiten) ruim balkon met uitzicht over het zwembad. Bedden waren niet super, wij hebben heel de week op de slaapbank geslapen dat was prima. Je slaapt nergens zo goed als thuis.

Supervriendelijk personeel, alles goed geregeld.

Wij hadden alleen ontbijt erbij, dat was makkelijk dan kon je uit bed gelijk eten en drinken. Niet heel uitgebreid maar een eitje en wat bacon lag er wel, alleen de laatste 4 dagen was wel de chocopast op... Jammer.

We zijn vaak gaan eten in Meloneras, paar euro met taxi en reuze gezellig !!! Daar heb je een iets sfeervollere boulevard dan Playa Ingles.

Ik zou dit voor stelletjes zeker aanraden, niet super duur, schoon en vriendelijk.

Superr!!

e & k
24-8-2011

heb er een super vakantie gehad, en zeker voor herhaling vatbaar!

mensen die klagen over overlast , je weet als je naar playa del ingles gaat en naast een uitgaansgelegenheid zit.. dat je overlast kan verwachten dus 1 tip : Ga dan ergens anders heen!

het hotel word elke dag schoongemaakt & zelfs de afwas

personeel is zeer vriendelijk, en spreken goed engels.

Fantastische plek

B Backus
16-8-2011

Goed onderhouden appartement, dagelijkse schoonmaak zelfs de afwas werd gedaan, kamer werd opgeruimd (wat voor ons eigenlijk helemaal niet nodig was).

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, die ons goed hielpen met het plannen van uitstapjes.

We hadden een jarige in ons midden en voor hem stond bij terugkeer op de kamer zelfs een fles champagne klaar!!!

Kortom, wanneer ik terug ga naar Gran Canaria, dan zeker dit Aparthotel.

Aanrader

Alex Vries
15-8-2011

De prijs-kwaliteit verhouding is ontzettend indrukwekkend. Niet normaal waarom dit ook maar 2 sterren is. Laat je trouwens niet afschrikken door de homo stellen. Ze zijn er, maar veroorzaken uiteraard geen overlast. Aanrader qua eten: El Rancho en El Gaucho. Verder een toprestaurant bij het britse winkelcentrum.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Goed verzorgd complex met behulpzaam personeel.

Astrid
10-8-2011

Buenos Aires is een prima appartementencomplex, gelegen naast het -wellicht wat bekendere- hotel Neptuno. Beide behoren tot dezelfde keten van Mur-hotels.

Buenos Aires is opvallend schoon, netjes, er wordt de hele dag schoongemaakt. De appartementen zijn prima qua grootte en inrichting. Draadloos Internet, ook in je appartement. Enige nadeel is dat het inderdaad nogal gehorig is: de slaapkamers liggen aan de galerij (wat als voordeel heeft dat alle balkons op het zwembad uitkijken), en 's nachts hoor je dus de feestgangers thuiskomen.. Verder opvallend veel homo-stellen.

Halfpension geeft prima ontbijt en diner. Niet bijzonder uitgebreid, wel zeer smaakvol en netjes 'tentoongesteld'.