Zoover

8,6

Superhotel

Mariska
20-6-2013

Vorig jaar juli ben ik samen met 3 meiden op vakantie geweest in hotel Buenos Aires. We zijn 11 dagen verbleven in dit hotel. We hadden twee kamers geboekt. Wat een superplek. Je zit naast de Yumbo, dit is een winkelcentrum dat s'avonds een ontmoetingsplek is voor Homoseksuelen. Hier zijn wij verder niet geweest. Het andere centrum met de uitgaansgelegenheden is. Dit heet Plaza, ook op loopafstand. Taxi's kosten bijna niks. Aanraders zijn Zigzag, China White en Pacha. Erg leuk om te gaan stappen. Daarnaast het hotel is super, elke dag wordt de afwas gedaan, ook wordt er schoongemaakt. Aardig personeel een topvakantie!

Super service en nette accomodatie

jan
29-5-2013

Appartement Buenos Aires zijn zeer goed onderhouden appartementen met zeer vriendelijk personeel, alle verzoeken worden dadelijk ingewilgd (vb. donkerder gordijnen voor in de living werden dadelijk geleverd) Dagelijkse poetsen + afwas die gedaan werd.

Gereisd Met vrienden in mei 2013

Superlocatie

Anja
17-10-2012

Supermarkt (en), restaurants, bars, bussen en taxi om de hoek.

Zee op loopafstand. Bij de Yumbo altijd wat te doen en te beleven...

Receptie heel vriendelijk, wil je van alle kanten helpen om het naar je zin te maken.

Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Geweldig Hotel

Petra
20-9-2012

Mooi hotel is zeker 3sterren waard ,zaten 2hoog

Werd goed schoongemaakt zelfs afgewassen ,vriendelijk personeel ,handdoek was op het plat dak gevallen housekeeping heeft t er af gehaald en netjes gebracht

Bedden waren wel erg hard zou evt een ander matras op kunnen , de bank zat heerlijk ,miste wel een ned zender op tv

Smorgens ontbijtbuffet wel eenvoudig maar wel lekker

Dicht bij de Yumbo merkte niet veel van t uitgaans publiek ,naar een leuke tent geweest SParkles Showbar

Mensen legde wel al vroeg een handdoek op de bedjes bij t zwembad wat heel niet nodig was

Taxi,s en bus om de hoek dat was erg makkelijk ,ongv 10 min lopen naar t strand

Kamers werden iedere dag goed schoongemaakt bed netjes opgemaakt ,die dames werken best wel hard

Geen airco dat is wel warm dus raampje open snachts

Hebben t erg naar ons zin gehad een aanrader

Mooi appartement

Ron
7-9-2012

Mooi appartement , goede ligging t.a.v de Yumbo maar jammer dat er geen airco was , we hadden de calima en 's nachts 32 graden is een beetje te hoog.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Geweldig mooi hotel/appartement

Michelle
3-9-2012

Van zowel de buitenkant als binnenkant mooi complex. Centraal gelegen. Supermarkt 50 meter. Geen geluidsoverlast van Yumbo Shoppingcenter. Een 10 á 15 minuten durende wandeling naar beneden naar het strand. Daar kun je overigens heerlijke pizza's eten bij de italiaan op het plein. 'S avonds bij Ciao Ciao geweldige shows (als je er van houd, lachen gegarandeerd!). Kasbah is leuk om overdag doorheen te lopen, 's avonds kun je dit beter mijden. (je word elke 5 meter aangesproken voor een restaurant of club). De service van het hotel was super. Elke dag schoonmaak inclusief afwas. 3x per week schone handdoeken en 2x schoon beddengoed. ook wordt elke dag je bed opgemaakt. Enige minpunt: een ventilator op de slaapkamer. Wij hebben de slaapbank het balkon opgetild en zijn lekker in de buitenlucht gaan slapen. Nog eens lekker wakker worden onder de palmbomen van het zwembad. Wij zaten op de 3e verdieping, dan heb je nog een aardig uitzicht. 1e en 2e kijken volgens mij alleen op t zwembad.

Prima appartement

Esther
23-8-2012

Hetbis een prima appartement, de bedden waren iets te hard. De twee persoons slaapbank in de woonkamer was erg goed. Het enige minpuntje was het ontbreken van airconditioning.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Super vakantie

Jessica
13-8-2012

We zijn hier vorige week met zn tweeen geweest. Het appartement ziet er erg mooi uit. Dat er geen airco is, is ook in het hoogseizoen geen probleem wanneer je in de nacht gewoon de balkondeuren openzet. Er kan in de nacht wat geluidsoverlast zijn van de naastgelegen weg of jongeren die thuis komen maar dit vonden we zelf geen probleem.

De ligging is perfect naar de winkelcentra's. direct langs de Yumbo. is erg gericht op homo's maar is het gezelligste en goedkoopste winkelcentra. Ook de ligging qua de andere winkelcentra's zijn erg goed allemaal ongeveer 10 minuten lopen.

Ook het strand is op loopafstand ongeveer 15 tot 20 minuten.

Een aantal aanraders:

Lounge bar: De Yana's in de Yumbo vlak bij de Spar (heerlijke cocktails voor 4.50)

El Carrenton restaurant in de straat van Gran Capperal.

Niet naar El Cauho gaan! erg duur en niet lekker, vette stukken vlees.

Super hotel

Gwen
3-8-2012

Mooie appartementen, worden iedere dag gepoetst, personeel is heel vriendelijk. De ligging is prima, naast de yumbo en 10min van het strand.

Gereisd Met partner in januari 2012

Fijne vakantie

Martijn
30-7-2012

Wordt goed schoongemaakt, zelfs de afwas wordt voor je gedaan. Goede ligging naast het yumbo winkelcentrum. Op loopafstand van het uitgaanscentrum

Gereisd Met vrienden in januari 2012