Zoover

8,5

Kleine, gedateerde appartementen

mevrouw Witte
25-4-2015

De appartementen zijn heel klein en gedateerd. Op het moment dat wij er waren was de weg opgebroken en heel veel herrie door wegwerkzaamheden.

Gereisd Met partner in april 2015

Prijs KwaliteitVerhouding is Zeer goed!

Dirk
18-1-2015

Wij hebben hier van 7 tot en met 17 Januari gezeten op basis van Logies.

Hebben dit als zeer prettig ervaren! Personeel is erg vriendelijk en is bereid je te helpen met hetgeen wat je vraagt.

Kamers zien er schoon en netjes uit. Schoonmaaksters zijn dgnlijks in je kamer bezig. Om de dag worden je handdoeken verschoond. Bedden worden elke dag opgemaakt en om de dag verschoond.

Woonkamer vond ik zelf wat aan de kleine kant maar heb dit niet als een ''probleem'' ervaren.

De douche is erg aangenaam met een harde straal water (regendouche).

Douche is voorzien van een schuifdeur en niet zo'n vies douchegordijntje.

Liggen is zeer centraal! Je loopt het hotel uit, gaat de trap op en naar rechts en je staat al gelijk in de Yumbo. Het shopping walhalla voor de shoppers! Tip: Ding overal af!!! :) We zijn niet voor niets Nederlanders he :)

Hotel heeft een zwembad en bubbelbad omringd door bedjes.

Zelf vond ik deze wel aan vervanging toe.

Wij gaan op zeker terug naar dit hotel!!!

Heerlijk schoon hotel

Marlon Thomas
4-10-2014

Wij komen graag in dit hotel. Het is schoon, rustig en heeft vriendelijk personeel. Inrichting is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er.

Gereisd Met partner in september 2014

Heerlijke vakantie mede door het hotel!

Donn
4-6-2014

In April 3 weken in dit geweldige hotel gezeten. Bij aankomst werden we warm ontvangen door de receptie en de vriendelijkheid van al het personeel is de hele vakantie gebleven. Als er al een probleem was dan werd dit gelijk opgelost en werd er zelfs nog nagevraagd of de oplossing voldeed. Een rariteit in de hotel branche!!!!Appartement zag er goed uit, en werd uitstekend schoongemaakt (door ook weer hele vriendelijke schoonmaaksters). Het was heerlijk vertoeven aan het zwembad. Al konden we ons wel irriteren aan de "bedjespikkers". Je kent ze wel, 's morgens al voor acht uur een bedje reserveren en dan vervolgens vaak pas in de middag daadwerkelijk komen opdagen. Maar dat was een kleinigheid, er waren ALTIJD wel bedjes over om te gebruiken. Het hotel is meer geschikt voor een volwassener publiek (zonder kinderen). Erg gay friendly!! We komen zeker terug en kunnen het aan iedereen aanbevelen!!

Uitstekende plek

Dick
5-1-2014

Wij waren in December 2013 in Aparthotel Buenos Aires. Prima service, je kan tegen betaling ontbijten en dineren. De kamers zijn simpel maar schoon. De keuken is goed uitgerust met koffie app , broodrooster, borden, kopjes, bestek, enz Kamers die beginnen met een 1 zijn rumoerig door de airco uitlaten aan de zijkant van het gebouw, maar we kregen zomaar direct een andere kamer. Het zwembad is top, warm water, dat elke dag wordt schoongemaakt en op bacteriën wordt gecontroleerd. Het hotel ligt aan een drukke weg die naar de boulevard loopt. Het Yumbo winkel centrum ligt achter het hotel. Dit is groot maar ongezellig. De Kasbah is gezelliger, s'avonds dansen op het plein met live muziek. Lekker eten in het grill restaurant Kasbah grill. Je eet hier fantastisch voor een zeer nette prijs.

Een wandeling over de boulevard is aan te raden, maar geef de dames die armbandjes verkopen vooral geen hand. Verder is Playa del Inglés één groot toeristen center, zonder glamour en zeer gedateerd.

Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed

D.J.G. Bijker
28-12-2013

Deze accomodatie is qua ligging (naast Yumbo winkelcentrum) en het strand op 800 meter perfect. De appartementen worden goed schoon gehouden door erg vriendelijk personeel. Ondanks de naast gelegen Yumbo is de geluidsoverlast te verwaarlozen.

Gereisd Met partner in december 2013

Super hotel, met een goede schoonmaakdienst

meneer Verheezen
16-9-2013

Het was heel mooi en schoon. Het zwembad was mooi en goed. De kamer was erg goed, het was super!

Gereisd Met partner in juli 2013

Super vakantie!

sellingsemarlies
15-9-2013

Wij zijn hier twee weken verbleven en hebben een super vakantie hier gehad. Het complex was schoon en werd goed schoongemaakt. Ook al was het geen luxe, de basis dingen waren aanwezig. Het appartementencomplex ligt pal naast de yumbo! De yumbo vonden wij het gezelligste winkelcentra om wat te eten en te winkelen. Het strand was daarentegen wat verder lopen, maar bij het zwembad was het ook goed vertoeven.

Super appartement met een prima ligging !

Jeroen van Grol
26-8-2013

Goed en verzorgd appartement met zeer vriendelijk personeel.

Ook het zwembad is van een redelijk formaat en word iedere dag schoongemaakt .. Verder ligt winkelcentrum Yumbo op nog geen 2 min lopen en het strand 5-10min .. Supermarktjes aan de overkant, dokterpost etc om je heen !!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Jongerenvakantie

Barbara
22-7-2013

Leuke appartementen, goede ligging. Vlakbij yumbo waar je gezellig kunt winkelen en met de taxi €3 ben je zo in het uitgaansgebied. Verder simpel, maar goed te doen

Gereisd Met vrienden in augustus 2012