Zoover

8,5

Goed appartement

Astrid
18-4-2017

4 dagen hier verbleven met m'n beste vriendin.

Ontbijt erbij geboekt. Simpel maar voor mij genoeg.

Appartement is goed, elke dag schoongemaakt en schone handdoeken.

Dicht bij yumbo uitgaanscentrum.

We vlogen s avonds terug en je krijgt nog ff een kamer om jezelf te douchen.

Kortom ik zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Heerlijk vakantie verblijf

Cecile en Hans
30-9-2016

Mooi schoon hotel van alle gemakken voorzien

Zeer vriendelijk personeel staan allemaal voor je klaar als je iets nodig hebt

Dokter 24/7 onder het hotel aanwezig tevens ook autoverhuur daar ( niet duur) en supermarkt aan de overkant van de straat . Heerlijk gegeten bij Valentines bij de Yimbo echt een aanrader iets duurder maar dat maakt veel goed zeer vriendelijk personeel daar met aandacht voor de gast aan tafel.

Strand 1.5 km maar zeer goed aan te lopen 15 minuutjes maar . Mooi strand en een keer richting maspalomas wandelen over het strand is leuk om te doen , wel een goed uur doorwandelen dat wel maar een taxi terug is een optie , niet duur

Hotel buenos aires is een aanrader, regelmatig handdoek wissel en iedere dag even schoonmaak en bedden opgemaakt , thanks voor het fijne verblijf

Leuk hotel en mooie locatie voor homo's.

Iwan raven
17-9-2016

Hotel voldeed naar alle wensen. We kwamen niks te kort.

Super ligging naast winkel en uitgaanscentrum.

Geen enkel overlast gehad zoals sommige hier vermelden.

Kortom zeker de moeite waard.

Ik zou alleen nooit meer in augustus gaan, maar dat is persoonlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Goed mooi hotel

Kevin
4-7-2016

Hotel en ligging zijn beide top als je alles op loopafstand wil hebben. Zowel jumbo/strand als de kasbah zijn goed te bereiken. Zwembad is verwarmd en schoon. Kamers zijn groot en netjes ingericht. Puntje van aandacht is wel de airco die in de periode augustus wel ontbreekt. Voor een week in het een tophotel maar hier hadden wij ook zeker langer van kunnen genieten

Redelijk goed

michelleterhark
27-5-2016

Het is een vrij mooi appartement op ongeveer 10 minuten afstand van het strand en zoals Nederlanders het noemen "de put". In de put kun je uitgaan.

Het appartement wordt elke dag schoongemaakt en de handdoeken worden iedere dag verschoont, zelfs de afwas wordt voor je gedaan.

Het zwembad is niet heel groot, wel lekker om af te koelen. Ook is er altijd een badmeester aanwezig.

Wij hebben altijd bedjes en parasols ter beschikking gehad, ook als wij pas rond 13:00 uur naar het zwembad gingen.

Omdat we alleen logies hadden hebben we maar af en toe gegeten in het hotel zelf. Meestal als we er iets aten lunchte we bij het zwembad. De clubsandwich is echt een aanrader.

Het personeel is heel vriendelijk.

Leuk hotel

Geert en Eric
3-5-2016

Prima hotel, aardig personeel en goede accommodatie. Lekker in het centrum en voor drie euro ben je met de taxi aan het strand. Enig minpuntje (wat je jammer genoeg steeds vaker ziet bij hotels) is de run smorgens om acht uur (van de overwegend oudere gasten) om een ligbed te 'reserveren' aan het zwembad, waarbij ze zich zo installeren dat het erg onpraktisch is om er nog bedden bij te zetten. Maar verder prima vakantie gehad!

Aanrader!

Jalien
27-10-2015

In juli dit jaar verbleef ik een week met een vriendin in dit appartement. Ik ben er erg tevreden over! Het is een zeer net hotel, elke dag wordt er schoon gemaakt, zelfs de afwas wordt gedaan! De kamer is netjes en compleet, wat je nodig hebt is er.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreken goed Engels. De ligging van het appartement is perfect. Kortom: echt een aanrader!

Prima Hotel op goede locatie

addie_beek
4-9-2015

Een hotel waar je echt prima kunt verblijven, met zeer vriendelijk personeel.

Op een goede afstand naar het strand ongeveer 15 minuten lopen.

Heerlijk ontbijtbuffet en Dinerbuffet, ter plekken per dag te reserveren dus niet vooraf en

voor een zeer lage prijs.

Mooi Zwembad.Met voldoende ligstoelen.

Er wordt erg goed schoongemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Waar voor je geld!

Maureen
7-8-2015

Prima appartement met goede bedden. Ook de bedbank was prima. Op 10 minuten loopafstand van het strand en direct naast het winkelcentrum Yumbo, waar veel winkeltjes, parfumeries en gezellige restaurants zitten. Appartement is niet erg ruim, maar zeker waar voor je geld. Heerlijk zwembad met altijd voldoende ligbedjes. Aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Fantastische plek

Dave
29-7-2015

14 dagen genoten van het appartement exact hoe het omschreven staat op foto"s en waar wij het geboekt hebben. appartement voor Nederlandse begrippen simpel maar exact wat je alles nodig hebt. Wat wij zelf hebben gezien om ons heen kwa appartemente complex 1 van de mooiere appartementen kwa uitstraling van playa del ingles zeker kwa prijs verhouding! Personeel is zeer vriendelijk en kijken niet weg als je langs komt de vrouw aan de bar bij het zwembad maakt er een feestje van. Daarnaast is er een badmeester aanwezig die overzicht houd. En reacties die ik hier onder lees kwa overlast, tuurlijk je hoort wel wat kwa auto's maar denk dat je dat overal wel heb zeker hier omdat dit een op en top toeriste plek is daar kies je voor. Enigste waar het appartement zich kan verbeteren in mij opzicht is een airco. Al is dit luxe, omdat het s'avonds lekker afkoelt! Al met al een top vakantie gehad!