Zoover

Appartement Buenos Aires

Appartement
8,5

goed en schoon appartement

jan en nelly van den kieboom verbaan
1-7-2018

fijn appartement, mooi zwembad , goede kamers ,alles aanwezig ,jammer dat de bar niet open was ,(was een mooie bar )en buiten bar ook s:avonds gesloten !!! playa del egles vonden we wel erg tegen vallen (weinig terrasjes en geen mooie boulevard ) Tenerife en Lanzarote veel mooier ! heerlijk gegeten voor weinig geld , en vriendelijke mensen ,

Gereisd Met partner in juni 2018

Teleurstellend

19-6-2018

De locatie is top:vlakbij de Yumbo!!En dat is volgens ons één van de weinige voordelen van dit hotel!de sfeer misten wij in dit hotel:'s avonds is de bar in t hotel niet open geweest.En de bar buiten na 18uur:uitgestorven!Met name de douche cabine was niet schoon en gedateerd!hadden half pension geboekt...Niet Doen!!Echt niet de moeite waard..eten is lauw en keuze minimaal!!Waren genoodzaakt extra kosten te maken door buiten de deur te eten!!hebben dit ook bij onze reisorganisatie aangegeven!Het is al met al een teleurstellende ervaring geweest!!niet 3 sterren waardig!!

Gereisd Met partner in juni 2018

Zou er zeker teruggaan

Jyce
10-5-2018

Heb een super verblijf daar gehad. Kamer werd goed gepoetst, ze deden zelfs de afwas als je dit zelf nog niet gedaan had. Zeer behulpzaam personeel en kort bij het centrum. Het enige nadeel vond ik dat de bedjes al om 8 uur werden gereserveerd, maar de laatste dagen haalde de lifeguard alle handdoeken waar niemand bij lag weg.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk!

Jeannette
25-10-2017

Schoon appartement met goede ligging, vriendelijk personeel!

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Hillie1946
5-10-2017

Het hotel is homo-vriendelijk, misschien goed om dat te weten vooraf.

Het personeel is zeer vriendelijk en denkt met je mee.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Top verblijf!

Luc
8-9-2017

Dit appartement heeft echt aan onze eisen voldaan , de prijs kwaliteit verhouding is prima ! We hadden logies + ontbijt ( stadaard onbijt , geen gekke poespas) maar op de hoek zit ook een supermarkt waar je dagelijks verse broodjes kunt kopen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam bij vragen. De kamer wordt elke dag schoon gemaakt en beddengoed + handoeken op ma , woe , vrij.

Om de hoek vind je het Yumbo Winkelcentrum , welke de mooiste is van de 3 in Playa waar je goed kan lunchen voor een goedkope prijs. Het strand is 10/15 min lopen, maar dit stelt niet veel voor. Hier kun je lekker eten in bijna elk restaurant en voor mooie prijzen !

De taxi standplaats is om de hoek evenals de bushalte richting andere dorpen / parken.

We hebbem verder geen overlast gehad van hang jeugd of dronken mede vakantiegenoten. In het appartement verblijven zowel gezinnen als partners en enkele jongeren.

Kortom , goed appartement op een goede locatie!

1x is wel mooi geweest

Troeter
27-8-2017

Bij dit hotel is het heel jammer dat de negatieve punten overheersen ten opzichte van de positieve punten. Erg vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak en bedden opmaak. 3x per week handoeken. 2x per week linnengoed. Goede stevige bedden. Standaardkamer geen airco. Tegen bijbetaling van 12 euro per dag een kamer met airco. Kamer zeer gehorig. Slaapkamer aan gallerij en zeer drukke weg zijde. Plavuizen vloeren waardoor geschuif met meubilair je tot diep in de nacht wakker houd. Veel jeugd die werkelijk met niemand en nergens rekening houden zowel overdag bij het zwembad als savonds en snachts op de balkons en kamers. Halfpension niet doen! Eten is niet veel en veels te duur (ochtend 8 euro, avond 20 euro). Supermarkt op de hoek met verse broodjes en beleg en zat restaurantjes waar je voor 18 euro een volledig hoofdgerecht hebt. Onder hotel nederlands sprekende arts.

Zeker de moeite waard om terug te komen

Paul
7-7-2017

Mooi hotel, zeker voor de prijs. Ik begrijp niet waarom het niet meer dan 2 sterren is. De kamers zien er prima uit en is van alles voorzien. De hygiëne is top. Elke dag (behalve zondag) komen schoonmakers je kamer schoonmaken, en om de dag verschonen ze de handdoeken beddengoed. Er is een groot en schoon zwembad met veel ligbedden. De ligging is top. Het ligt midden in het centrum en alles is op loopafstand. Doordat het zwembad wat lager ligt dat de omgeving is er totaal geen overlast. Ik raad dit hotel aan iedereen aan!!

Top appartement voor goede prijs

Marielle
17-6-2017

Mooi en netjes appartement. Drie handdoekwissels per week. In juni genoeg ruimte aan het zwembad. Elke dag wordt er schoongemaakt. Ligt naast yumbo met vele restaurants. Iets goedkoper als NL. Tussen de 10 en 20 euro hoofdgerecht. Strand ongeveer 10 a 15 min lopen. Taxi naar bv maspalomas rond de 6 euro.

Gereisd Met partner in juni 2017

Prima en net apparthotel

Bianca
6-5-2017

Elke dag schoonmaak, wel gehorige appartementen, aan een drukke weg. Omdat de dames van de schoonmaak al rond half 8 beginnen met karretjes over de gangen en druk 'kwekken', is het niet echt uitslapen. Mijn zoon (13) lag in de woonkamer te slapen op een prima uitklap 2 persoonsbed/ bank, waar je de drukke weg dus erg goed hoort, maar op de slaapkamer valt het mee. De receptie is 24 uur open met uitermate vriendelijk personeel en ook aan de bar. Wij hebben 1 keer gebruikt gemaakt van het diner buffet, niet echt veel bijzonders, en 1 keer gebruikt van het ontbijtbuffet, dat was prima. De Jumbo aan de overkant, waar wel elke avond naar toe gingen voor heerlijk eten voor weinig geld. Miramar, visrestaurant en "t Centrum (heeft een Nederlandse naam) maar is gewoon Spaans, maar echt fantastisch, twee keer hier gegeten. 10 a 15 minuten lopen via een slingerweg naar beneden naar het strand. Wel een beste 'tippel' als je weer naar boven moet. Maar voor de rest een heerlijk appartement.