Zoover

8,5

Voor herhaling vatbaar

Mary
30-12-2018

Een goed appartement midden in Playa del Ingles bij een casino met heerlijk verwarmd zwembad en vriendelijk personeel. Het is ook erg schoon, belangrijk! Wij kwamen om 12 uur aan en dat was helemaal geen probleem. Altijd genoeg warm water, prima Wifi in het appartement en ook nog een Nederlandse zender op de tv. Naast Yumbo(winkelcentrum) en vlak bij een bushalte en loopafstand van het strand. Huurauto kon geparkeerd worden bij het complex. Handdoekje leggen nam hier nogal bizarre vormen aan. Een wekker zetten hoefde niet aangezien er iedere morgen een groep Zweden rond 8 uur met de ligbedden rond het zwembad begon te schuiven. Heb nooit mensen zo obsessief met de zon bezig gezien, wij vonden het wel grappig. Vooral omdat er plek genoeg is bij het zwembad. Het is ons prima bevallen.

Gereisd Met partner in december 2018

Schittert Hotel

H. van Dorst-Mieremet
9-11-2018

Een leuk en gezellig hotel. We verbleven op basis van logies. In het appartement was alles aanwezig om een eenpansmaaltijden klaar te maken. Is centraal gelegen. Openbaar vervoer is op loopafstand. Veel winkeltjes is ook op loopafstand. Personeel altijd vriendelijk en aardig, willen je overal meehelpen waar nodig. Waar ik mij wel aan ergerde was het claimen van de ligbedjes bij het zwembad.

PS pinnen op Gran Canaria is niet gratis. Om geld uit de automaat te halen kost geld, varierend van euro 1,50 tot 2,75

Al met al was het een heerlijke vakantie en we komen zeker nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantasische vakantie gehad

hadewiech
8-11-2018

uitjes veel wandelen op Gran Canaria. Las Palmas , Puerte Rico en Mogan , maar er zijn nog meer dorpjes op Gran Canaria om te bekijken . wij zijn ook naar Palmitos geweest een dierentuin met een mooi aangelegde tuin tegen de berg op (wandelen op vals plat ) . uitgaan Yumbo,Kasba, Tropical , Cita en Gran Chapparel. het zijn grote "winkelcentrums met cafe's en restaurants ". oja het Hotel Buenos Aires

het apart Hotel was prima. ligging naast Yumbo en 15minuten lopen naar strand schone kamers vriendelijk personeel . koelkast en wat hoognodige keukenspullen

wel magnetron , waterkoker en koffieapparaat voor filterkoffie .geen luxe , maar wel goede bedden en een zalige douche. de ruimte geef ik een 8 , wij vinden het groot zat , maar vrienden vonden het kleiner dan verwacht . Zwembad is aanwezig ,maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt wel dagelijkse reiniging water en bedjes .

Gereisd Met partner in oktober 2018

Geweldig

Samanthadusja
7-11-2018

Hele fijne vakantie gehad!

Veel te doen en super lekker weer.

Gereisd Met vrienden in september 2016

Redelijk

Joyce Van Gils
31-10-2018

Ons verblijf duurde 1 weekje, even er samen tussenuit.

Het hotel is schoon. Personeel vriendelijk. Op vrijdag krijg je schone handdoeken en daar moet je tot maandag mee doen, 3 dagen met een handdoek doen is niet fris, na vragen bij een kamermeisje kregen we schone handdoeken.

Eten er NIET bij boeken, hadden wij helaas wel gedaan.

Ik ben iemand die echt alles eet en al heb gegeten van sprinkhanen tot kangaroe en piep niet snel maar dit was zonde van ons geld want we zijn elke keer uiteten geweedt.

Het buffet is zeer klein, 1 vis, 1 vlees en 1 soort groente, en friet, is niet erg maar het warme eten was koud.

Dessert lekker. Een bolletje ijs en meloen.

Het ontbijt was ook erg karig, beleg bestond uit kaas en 2 soorten vlees beleg

Brood was oud (soort stokbrood) en toast, bolletje en soms een croissantje.

Daarbij vers fruit zoals een appel meloen of banaan .

Al met al goed hotel maar het eten niet

Ochtenden door lawaai om 5.30uur wakker

Gereisd Met partner in oktober 2018

Een top vakantie

Anita
4-9-2018

Wij vonden alles goed het eten de kamers ontzettend vriendelijk personeel het was een top vakantie

Gereisd Met partner in augustus 2018

Helemaal prima

Linda
26-8-2018

Heel erg tevreden. Alles netjes schoon, vriendelijk personeel en alles op loopafstand (binnen 2 km)

Yumbo centrum ligt om de hoek. Ideaal om een hapje te gaan eten in de avond of lekker wat shoppen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

We hebben een fijn verblijf gehad.

Mevr. Slegers
11-8-2018

We hebben het in deze accomodatie heel fijn gehad. Goede bedden. De accommodatie ligt pal achter een groot winkelcentrum. Daar loopt Mario rond die bijvoorbeeld een erg leuke boottocht voor je kan regelen waarbij je kan parasailen of op de waterscooter of bananenboot. Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Aanrader!

Rijsman
9-8-2018

Het appartement is ook volgens de foto's ingericht. Het is niet groot maar je bent ook ook maar weinig. Voor ons erg belangrijk dat het heel schoon is en goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de woonkamer heb je een goede slaapbank. Het appartement heeft geen airco maar deze hebben wij niet gemist. Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden. Bezoek juli 2018.

Er is beperkte parkeerplaats aanwezig voor een huurauto.

Omdat wij laat op de middag terug vlogen, mochten we nog na het uit-checken ons op een andere kamer douchen zodat we nog heerlijk aan het zwembad konden vertoeven en schoon het vliegtuig in konden.

Het staat als een twee sterren appartement geregistreerd maar een aanrader om te boeken.

loopafstand naar het strand is prima.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Rene van Kaam
17-7-2018

Heel vriendelijk personeel , netjes en appartement werd iedere dag schoongemaakt.

Ligging perfect ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, 50 meter van winkelcentrum yumbo dit is eigenlijk het enige minpuntje s'nachts redelijk veel lawaai door voornamelijk Engelse maar in het algemeen gezien toch voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juni 2018