Zoover
Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park

7,5

geen super hotel maar ook niet slecht

san
12-10-2009

wij zijn net een dagje terug,Het hotel is idd oud aangekleed maar we hadden er niet veel last van want zoveel ben je toch niet op je kamer. wat we zeer netjes vonden is dat we een kamer met zeezicht kregen terwijl we dit niet hadden geboekt, erg netjes dus. Het eten is niet slecht maar onze smaak was het niet, maar niet getreurd er zit in tropical cc een super goed tentje waar we met smaak hebben gegeten. verder balen we dat we weer terug zijn in het koude nl.

groetjesss

Mede door de Nederlandse eigenaresse een zeer goed hotel

Dennis
25-6-2007

Mede door de Nederlandse eigenaresse een zeer goed hotel.

Iedere dag en avond entertainment, hotel wordt goed schoon gehouden. Eten ene dag zeer goed andere dag minder, maar niet slecht.

De afstand naar het centrum is niet echt geschikt voor ouderen, maar een taxi kost niet veel en stopt voor het hotel. Het strand is wel dichtbij, maar je kan beter naar het hoofdstrand bij het centrum.

Over het algemeen een dikke voldoende!

We zijn afgelopen december/januari in dit hotel geweest, 3

Robin Kuhl
24-1-2007

We zijn afgelopen december/januari in dit hotel geweest, en was ons niet echt bevallen. We waren met 3 personen, en er waren 3 bedden gepropt in 1 kamer, erg klein voor 3 personen was het wel. Er was ook maar 1 kast aanwezig in de kamer, en voor 3 personen is dat erg krap.

Over het eten, niet tevreden, totaal niet gevarieerd!

Het hotel ligt bijna in San Agústin, het is erg ver weg van het centrum van Playa del Inglés. C. Het personeel was wel vriendelijk, maar ook niet heel erg vriendelijk. Van animatie weinig last gehad, namelijk 1 keer muziek gehoord.

Ik kan dit hotel zeker niet aanraden, en het verdient ook zeker neit meer dan 3 sterren.

P.S. Op verscheidene sites van Touroperators staat vermeld dat Hotel Beverly Park te Playa del Inglés 4 sterren heeft. In realiteit heeft dit hotel maar 3 sterren,laat je dus niet misleiden.

Dit hotel is niet goed en niet slecht , eerst de goede de

juan.
1-12-2006

Dit hotel is niet goed en niet slecht , eerst de goede dingen: de kamer en de bedden waren prima , het eten erg eentonig , voor veel soorten vlees en vis worden elke dag dezelfde kruiden gebruikt. Het nagerecht buffet is zeer matig. Ook is er vaak veel te harde muziek bij het zwembad , en niet te vergeten de dames die het entertainment 's avonds verzorgen schreeuwen zo , dat vele mensen net als wij buiten zijn gaan zitten.

Het personeel is best vriendelijk en behulpzaam , en met wat meer variatie in de keuken en wat minder herrie, zou dit hotel heel wat meer punten bij ons scoren.

Gisteren weer thuis aangekomen!! Wij vonden het hotel goed

Dave en melisse
7-8-2006

Gisteren weer thuis aangekomen!! Wij vonden het hotel goed. Het eten was goed, gevarieerd! Personeel was niet onvriendelijk maar het kon beter. Mooie zwembaden, in totaal 3 grote en 2 kleine. Wij vonden het fijn dat we op onze laatste dag nog de gelegenheid kregen tot douchen en omkleden. We zijn zeer te spreken over het animatieteam. Deze deden leuke dingen overdag bij het zwembad en sávonds in het hotel.

Ook wij hadden aangevraagd een kamer met zeezicht/ zwembadzicht, die kregen we in de eerste instantie niet maar na 2 dagen wel. Dat is wel een must. Aan de andere kant zie je namelijk bomen en de snelweg.

Maar ja iedereen zijn mening is anders, het ligt er natuurlijk maar aan wat je gewend bent. Wij hebben een top vakantie gehad.

Uitstekend naar ons zin gehad! Niets te klagen, heerlijk

John
28-5-2006

Uitstekend naar ons zin gehad! Niets te klagen, heerlijk eten, fijne kamers en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Anders in mei 2006

Helemaal top! Zeker een aanrader en minstens een ster meer

Claes Jurgen
22-5-2006

Helemaal top! Zeker een aanrader en minstens een ster meer waard!

Gereisd Anders in mei 2006

gewoon een goed hotel

leo
3-3-2006

gewoon een goed hotel.vriendelijke en heel kindvriendelijk personeel.mensen die iets te klagen hebben over dit hotel hebben zeker slecht weer gehad!!!

helaas kunnen zij daar ook niets aan doen.

Gereisd Anders in maart 2006

donker hotel, kleine kamers, kleine zwembaden, amper aan

walter
28-2-2006

donker hotel, kleine kamers, kleine zwembaden, amper ligruimte, aan een drukke weg; gelukkig konden we snel onze spullen pakken en de rest van de vakantie in hotel eugenia victoria doorbrengen! hoe hebben we dit hotel toch kunnen boeken. dom.

Gereisd Anders in februari 2006

we komen er net vandaan

Harold en Babette
12-2-2006

we komen er net vandaan. zeer oudbollig hotel. gedateerd. niet aan te raden met kinderen. Eten niet gevarieerd zowel ontbijt als avondeten. Vlees bij elk gerecht zelfde gekruid. hotelkamers gehorig wel schoon. Personeel soms zeer onvriendelijk. "verwarmde zwembad" niet erg warm (zee nog warmer!)

Gereisd Anders in februari 2006