Zoover
Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park

7,3

Gedateerd, eten kan zeker beter..

Andre Mulder
15-6-2019

Gedateerd hotel, redelijke kamers, geen kluisje en geen klein koelkastje op de kamer. Redelijk schoon. Groot vreetlokaal, met vaak het zelfde eten en ook vaak niet warm. Bij het diner drank betalen via pasje van de kamer. Saldo info punt ontbreekt. Wifi is er wel, maar wel betalen en duur. Dit past niet meer in deze tijd. Personeel in vreetlokaal vaak te snel met je bord weg halen om je tafel weer voor de volgende gaat klaar te maken. Pluspunt: vlak bij zee.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk

regina
1-4-2019

Mooi hotel lekker verwarmd zwembad goed eten en drinken niks mis mee

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Kwaliteit prijsverhouding prima.

Harry
22-1-2019

Het is een enorm groot Hotel. De ligging van het hotel is perfect. Centraal en dicht bij het strand. Het hotel is gedateerd maar de kamers zijn netjes. Het eten is goed. Nadeel is het van te voren opgeven of je de hele week avonds om zes uur of 8 uur wil eten. Om 8 uur is de keuze van het eten matig. Verder was het wel ff zoeken om een tafeltje voor 4 of meer personen te vinden. Personeel is behulpzaam. Ook waren er bij het hotel drie zwembaden waarvan 1tje heerlijk verwarmd.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Niet voor herhaling vatbaar dit hotel

Anoniem
14-1-2019

Prima kamers, netjes en schoon. Maar de sfeer is ver te zoeken. Personeel zeer onvriendelijk, en de eetzaal is niet gezellig. De gasten worden met wantrouwen aangekeken en ook als je een all inclusive bandje hebt, moet je nog je pasje tonen.

Niet leuk voor gezinnen en jonge stellen of vrienden. Vooral 70+.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Echt een super week gehad!!

Nienke
8-8-2018

Vandaag is onze laatste dag hier in Beverly Park hotel.

De ligging is goed, zeer vlakbij de zee. We hebben zeezicht en de 6e verdieping. Het uitzicht is geweldig ik kan de zee continu horen.

Je loopt zo naar de winkels van playa del ingles, wat overigens een mooie wandeling is.

Wat ik “jammer” vond was dat je ondanks je alla inclusieve bandje ook nog steeds je pasje (sleutel hotel kamer) moest laten zien als je eten of drinken ging halen.

De animatie was super vriendelijke mijn dochter van 9 jaar was helemaal gek met ze.

Wij hebben een super vakantie gehad hier en wens iedereen die hiervoor kiest een zonnige en mooie tijd toe!

Tip: ga absoluut mee met een boot om dolfijnen te zien in het wild ( alleen als je een sterke maag hebt of neem reis tabletjes in)

Hotel Beverly park bedankt!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

diet nooit meer

hellemans
23-1-2013

60%vanhet personeel onbekwaam,onvriendelijk en arrogant de tafel wijn of azijn 10€ halve liter badlakens met doorzicht 1 lift voor 800 gasten soms 2 nooit meer

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Een aanrader!

Angélique
12-8-2011

Prima hotel, wij komen hier al jaren. Dit jaar hadden we in januari al geboekt, maar toen we al in Zuid-Frankrijk waren kregen we een telefoontje van het reisbureau dat er geen kamer voor ons beschikbaar was en dat we maar naar een ander hotel moesten gaan. Het blijkt dat Beverly Park veel kamers dubbel verhuurd i.v.m. annuleringen. Als er niet genoeg annuleringen komen moeten er dus mensen ergens anders heen. Let er dus op: je boekt wel, maar je hebt geen zekerheid dat je ook in Beverly Park terecht kunt hoe vroeg je ook boekt.

Druk maar schoon hotel

Marion
9-2-2011

Druk bezet hotel, waardoor regelmatig een rij wachtenden voor het ontbijtbuffet wat soms een chaotische indruk maakt (rij lost wel wel snel op).Dinerbuffet is goedkoop en redelijk. Prijzen zijn naar rato kwaliteit (9 euro pp excl. drank, goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes). Personeel is vriendelijk, zowel in de bediening als aan de receptie. Kamermeisje van etage 6 verdient een dikke pluim (werkt keihard en blijft vrolijk en behulpzaam). Zeer schone maar niet al te grote kamers met goede bedden en balkon. Dagelijkse schoonmaak van kamer, om de 3 dagen wisseling lakens en om de 2 dagen wisseling handdoeken. Voor mensen die niet goed ter been zijn geen goede keuze wegens de vele trappen die genomen moeten worden om lopend naar het (gezellige) centrum te kunnen komen. Autohuur en kaartverkoop diverse attracties en uitstapjes in het hotel te regelen. Dagelijks animatieprogramma. Enige negatieve opmerking: van de 3 gastenliften werkte er maar 1 (te weinig voor het aantal gasten)

Verschrikkelijk

Gast
25-1-2011

Wij zijn net een paar dagen terug van 8 dgn beverly park.

Wat een verschrikking eerst binnen een uur 3 keer van kamer moeten wisselen omdat de eerste kamer niet was wat we geboekt hadden, vervolgens krijgen we een kamer waar het toilet niet van werkt en waar geen enkele kast open kan.

Uiteindelijk aangekomen op de kamer geen zeezicht maar uitzicht op het dak dus totaal geen privacy.

Een kamer waar de mieren nog over het bed lopen echt heel vies.

Het eten is werkelijk elke dag hetzelfde vies, vet en koud. Het ontbijt daarentegen is prima voorelkaar. Zwembad zou verwarmd zijn maar helaas ijskoud waardoor wij onze dochter hebben laten zwemmen en spelen in de jacuzzi.

Het personeel spreekt geen woord engels en is zeer snel beledigd erg jammer.

Het is een hotel vol met duitsers en dat is ook zeker geen aanrader want vriendlijkheid kennen ze niet.

Voor ons nooit meer dit hotel!

Oud versleten hotel met goede ligging

anoniem
11-2-2010

Hier een nacht verbleven voor 76 euro (3 persoonskamer met halfpension via internet). Prijs-kwaliteit in orde. De zwembaden waren allemaal koud en de whirlpool was ook niet echt warm. Avondeten voldoende gevarieerd. De kamers en de gangen zijn oud en versleten. De kamers met groene aankleding zijn extreem gehorig en klein. De badkamer was wel ooit gerenoveerd. Wel een leuke miniclub (niet op zondag) die ook buitenactiviteiten organiseert. Goede ligging ten opzichte van het strand. Als de kamers fatsoenlijker waren geweest zouden we nog wel eens terug komen. De speeltuin stelt niks voor.