Zoover

7,3

Geweldig!

Reinate
7-8-2019

Ik ben alleen met 2 kinderen naar Beverly Park geweest, we hebben een geweldige vakantie gehad. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het eten is goed, alleen is het restaurant te groot , zodat er geen sfeer is. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het Hotel is super, dicht bij het strand en een winkelcentrum.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gedateerd, eten kan zeker beter..

Andre Mulder
15-6-2019

Gedateerd hotel, redelijke kamers, geen kluisje en geen klein koelkastje op de kamer. Redelijk schoon. Groot vreetlokaal, met vaak het zelfde eten en ook vaak niet warm. Bij het diner drank betalen via pasje van de kamer. Saldo info punt ontbreekt. Wifi is er wel, maar wel betalen en duur. Dit past niet meer in deze tijd. Personeel in vreetlokaal vaak te snel met je bord weg halen om je tafel weer voor de volgende gaat klaar te maken. Pluspunt: vlak bij zee.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Heerlijk

regina
1-4-2019

Mooi hotel lekker verwarmd zwembad goed eten en drinken niks mis mee

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Kwaliteit prijsverhouding prima.

Harry
22-1-2019

Het is een enorm groot Hotel. De ligging van het hotel is perfect. Centraal en dicht bij het strand. Het hotel is gedateerd maar de kamers zijn netjes. Het eten is goed. Nadeel is het van te voren opgeven of je de hele week avonds om zes uur of 8 uur wil eten. Om 8 uur is de keuze van het eten matig. Verder was het wel ff zoeken om een tafeltje voor 4 of meer personen te vinden. Personeel is behulpzaam. Ook waren er bij het hotel drie zwembaden waarvan 1tje heerlijk verwarmd.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Niet voor herhaling vatbaar dit hotel

Anoniem
14-1-2019

Prima kamers, netjes en schoon. Maar de sfeer is ver te zoeken. Personeel zeer onvriendelijk, en de eetzaal is niet gezellig. De gasten worden met wantrouwen aangekeken en ook als je een all inclusive bandje hebt, moet je nog je pasje tonen.

Niet leuk voor gezinnen en jonge stellen of vrienden. Vooral 70+.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar.

Sandra's
19-8-2018

Laat ik eerst vertellen dat wij voorheen altijd in 4 of 5 sterrenhotels verbleven. Riu is onze favoriet. Misschien zijn wij daardoor verwend. Toch wil ik onze ervaringen graag met jullie delen. Hotelkamer was prima. Goede bedden, alles schoon, mooi zeezicht en een ontzettend lief kamermeisje. Wij verbleven op basis van all-inclusive. Ontbijt was prima. Middag- en avondeten vonden wij minder. Er is weliswaar heel veel keus maar niet de gangbare dingen, zeg maar. De vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Sommig personeel zocht echt ruzie met de klant. Bizar! Ook wij snapten er niets van dat het all-inclusive bandje alleen niet voldoende is. We werden teruggestuurd om ook onze hotelkamerpas te laten zien. Wat wij ook heel storend vonden is dat mijn partner niet 6 drankjes voor ons hele reisgezelschap mocht meenemen. Het personeel verwees ons dan naar de kleine lettertjes van het all-inclusivecontract.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

NIET ZO SNEL MEER

FAMILIE 4
25-10-2016

Veel van hetzelfde iedere dag , weinig variatie.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Helaas niet te adviseren!!!

Brigitte
21-7-2015

Beverly Park in Gran Canaria..helaas niet aan te raden qua eten!! Wij hebben bij de touroperator een klacht ingediend!!

Prima kamer...wij hadden wel een goed bed en ook een nette badkamer (schoon) en ontbijt was ook prima!! Om de dag nieuwe schone handdoeken. Eten was echt zeer slecht. Rauwe kip gekregen..opmerking: "Kan gebeuren dat er net 1 stukje te kort heeft gebakken"Maar de dag erna was de pangas file ook rauw, volgens hun was hij gewoon wat nat. Eten was ook lauw...opmerking; "Buiten is het erg warm..en dus willen we het eten wat minder warm opdienen'..Onzin!!!! Frieten dreven in een bak met behoorlijk veel vet!! Varkensspees...80% van de stik was vet....bijna geen vlees aanwezig. Zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen...dus Tip....Ga hier nooit eten!! Eten was verschrikkelijk.

diet nooit meer

hellemans
23-1-2013

60%vanhet personeel onbekwaam,onvriendelijk en arrogant de tafel wijn of azijn 10€ halve liter badlakens met doorzicht 1 lift voor 800 gasten soms 2 nooit meer

Gereisd Met vrienden in januari 2013

goed hotel voor goede prijs

speedy
24-7-2011

goed hotel, minder vriendelijk personeel maar verders een goede vakantie gehad ,goede ligging bij het strand bedjes tegen betaling 2 bedjes + parasol 7,50 euro taxi goedkoop vriendelijke mensen aan de receptie spreken nederlands .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011