Zoover
Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park

7,5

Echt een super week gehad!!

Nienke
8-8-2018

Vandaag is onze laatste dag hier in Beverly Park hotel.

De ligging is goed, zeer vlakbij de zee. We hebben zeezicht en de 6e verdieping. Het uitzicht is geweldig ik kan de zee continu horen.

Je loopt zo naar de winkels van playa del ingles, wat overigens een mooie wandeling is.

Wat ik “jammer” vond was dat je ondanks je alla inclusieve bandje ook nog steeds je pasje (sleutel hotel kamer) moest laten zien als je eten of drinken ging halen.

De animatie was super vriendelijke mijn dochter van 9 jaar was helemaal gek met ze.

Wij hebben een super vakantie gehad hier en wens iedereen die hiervoor kiest een zonnige en mooie tijd toe!

Tip: ga absoluut mee met een boot om dolfijnen te zien in het wild ( alleen als je een sterke maag hebt of neem reis tabletjes in)

Hotel Beverly park bedankt!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Een aanrader!

Angélique
12-8-2011

Prima hotel, wij komen hier al jaren. Dit jaar hadden we in januari al geboekt, maar toen we al in Zuid-Frankrijk waren kregen we een telefoontje van het reisbureau dat er geen kamer voor ons beschikbaar was en dat we maar naar een ander hotel moesten gaan. Het blijkt dat Beverly Park veel kamers dubbel verhuurd i.v.m. annuleringen. Als er niet genoeg annuleringen komen moeten er dus mensen ergens anders heen. Let er dus op: je boekt wel, maar je hebt geen zekerheid dat je ook in Beverly Park terecht kunt hoe vroeg je ook boekt.

Verschrikkelijk

Gast
25-1-2011

Wij zijn net een paar dagen terug van 8 dgn beverly park.

Wat een verschrikking eerst binnen een uur 3 keer van kamer moeten wisselen omdat de eerste kamer niet was wat we geboekt hadden, vervolgens krijgen we een kamer waar het toilet niet van werkt en waar geen enkele kast open kan.

Uiteindelijk aangekomen op de kamer geen zeezicht maar uitzicht op het dak dus totaal geen privacy.

Een kamer waar de mieren nog over het bed lopen echt heel vies.

Het eten is werkelijk elke dag hetzelfde vies, vet en koud. Het ontbijt daarentegen is prima voorelkaar. Zwembad zou verwarmd zijn maar helaas ijskoud waardoor wij onze dochter hebben laten zwemmen en spelen in de jacuzzi.

Het personeel spreekt geen woord engels en is zeer snel beledigd erg jammer.

Het is een hotel vol met duitsers en dat is ook zeker geen aanrader want vriendlijkheid kennen ze niet.

Voor ons nooit meer dit hotel!

Oud versleten hotel met goede ligging

anoniem
11-2-2010

Hier een nacht verbleven voor 76 euro (3 persoonskamer met halfpension via internet). Prijs-kwaliteit in orde. De zwembaden waren allemaal koud en de whirlpool was ook niet echt warm. Avondeten voldoende gevarieerd. De kamers en de gangen zijn oud en versleten. De kamers met groene aankleding zijn extreem gehorig en klein. De badkamer was wel ooit gerenoveerd. Wel een leuke miniclub (niet op zondag) die ook buitenactiviteiten organiseert. Goede ligging ten opzichte van het strand. Als de kamers fatsoenlijker waren geweest zouden we nog wel eens terug komen. De speeltuin stelt niks voor.