Zoover

7,4

Geweldig!

Reinate
7-8-2019

Ik ben alleen met 2 kinderen naar Beverly Park geweest, we hebben een geweldige vakantie gehad. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. Het eten is goed, alleen is het restaurant te groot , zodat er geen sfeer is. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het Hotel is super, dicht bij het strand en een winkelcentrum.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar.

Sandra's
19-8-2018

Laat ik eerst vertellen dat wij voorheen altijd in 4 of 5 sterrenhotels verbleven. Riu is onze favoriet. Misschien zijn wij daardoor verwend. Toch wil ik onze ervaringen graag met jullie delen. Hotelkamer was prima. Goede bedden, alles schoon, mooi zeezicht en een ontzettend lief kamermeisje. Wij verbleven op basis van all-inclusive. Ontbijt was prima. Middag- en avondeten vonden wij minder. Er is weliswaar heel veel keus maar niet de gangbare dingen, zeg maar. De vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Sommig personeel zocht echt ruzie met de klant. Bizar! Ook wij snapten er niets van dat het all-inclusive bandje alleen niet voldoende is. We werden teruggestuurd om ook onze hotelkamerpas te laten zien. Wat wij ook heel storend vonden is dat mijn partner niet 6 drankjes voor ons hele reisgezelschap mocht meenemen. Het personeel verwees ons dan naar de kleine lettertjes van het all-inclusivecontract.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

NIET ZO SNEL MEER

FAMILIE 4
25-10-2016

Veel van hetzelfde iedere dag , weinig variatie.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Helaas niet te adviseren!!!

Brigitte
21-7-2015

Beverly Park in Gran Canaria..helaas niet aan te raden qua eten!! Wij hebben bij de touroperator een klacht ingediend!!

Prima kamer...wij hadden wel een goed bed en ook een nette badkamer (schoon) en ontbijt was ook prima!! Om de dag nieuwe schone handdoeken. Eten was echt zeer slecht. Rauwe kip gekregen..opmerking: "Kan gebeuren dat er net 1 stukje te kort heeft gebakken"Maar de dag erna was de pangas file ook rauw, volgens hun was hij gewoon wat nat. Eten was ook lauw...opmerking; "Buiten is het erg warm..en dus willen we het eten wat minder warm opdienen'..Onzin!!!! Frieten dreven in een bak met behoorlijk veel vet!! Varkensspees...80% van de stik was vet....bijna geen vlees aanwezig. Zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen...dus Tip....Ga hier nooit eten!! Eten was verschrikkelijk.

goed hotel voor goede prijs

speedy
24-7-2011

goed hotel, minder vriendelijk personeel maar verders een goede vakantie gehad ,goede ligging bij het strand bedjes tegen betaling 2 bedjes + parasol 7,50 euro taxi goedkoop vriendelijke mensen aan de receptie spreken nederlands .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Super hotel

CC Woud
23-5-2010

Erg netjes en schoon !

Vriendelijke mensen, ga zeker nog een keer terug !

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010

GEWELDIG! Dit jaar voor de 2e keer!!

Kimberley Buijs
5-1-2009

Heel mooi hotel, goed/aardig personeel. Dicht bij het strand!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009