Zoover
Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park

7,5

In een zin super vakantie zou er zo terug gaan !!!

Quint & Petra
19-9-2019

Super hotel nette behulpzame bediening alles netjes schoon

Bij aankomst hadden we liever een kamer met zeezicht kon netjes geregeld worden met een kleine bij betaling super ligging lekker rustig niet zozeer midden in uitgaans leven of herry paar stappen van het mooie zandstrand al bij al super super 1 min puntje het eten was niet altijd warm gewoon ff opletten als er nieuws bijgevult werd dan die bak kiezen

Gereisd Met partner in september 2019

Zonder het eten was het hotel redelijk

Bas de Ligny
28-7-2019

Het eten was echt heel slecht. Mijn vriendin en ik hebben spijt dat we all- in hebben genomen. We waren genoodzaakt om elke avond uit eten te gaan. Was echt heel slecht..

Gereisd Met partner in juli 2019

Een heel fijn hotel!

Mevr. Janssen
22-7-2019

Echt een heel fijn hotel! Een aanrader. Het hotel zit net iets meer aan de zijkant van playa del ingles maar nog steeds op loopafstand van alles. Vriendelijk personeel, 3 mooie zwembaden, kids club, leuke activiteiten. De kamers zijn netjes, wel iets ouder, maar schoon. Helaas heeft de kamer geen mini koelkast of iets wat wel jammer is. In het begin worden namelijk een aantal regels opgegeven die je moet volgen, maar niet iedereen houd hier zich erg strikt aan. Verder is de omgeving erg mooi, je loopt uit de achterkant van het hotel, en op 100 M lopen heb je het strand. Playa del ingles is erg levendig en je kan hier goed terecht voor leuke bars en alles. Voor verplaatsen over het eiland, gewoon de bus pakken.Als ze een tour bieden naar de hoofdstad, niet doen. Je kan voor 6 euro de bus pakken, en dan kun je gewoon zelf rondlopen. De safari tour en Palmitos park zijn echte aanraders. Prima vermaakt hier!

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima te doen, wel aparte regels in dit hotel.

Olav
12-7-2019

Opzich prima Hotel, best groot en redelijke ligging. Wel dichtbij bushalte en tankstation en de main road. Eten is prima, best veel keus maar je zit voor je gevoel wel in een vreetschuur (dicht op elkaar). Mocht je voor een van de zwembaden komen let hier goed op; er gelden aparte regels:

je mag geen spelletjes doen, zoals balletje overgooien of een luchtbed of band gebruiken. In het zwembad mag je alleen zwemmen, meer niet! Ook mag je geen eten en drinken meenemen op de kamer. Mochten zij dit aantreffen, dan wordt dit bij jou in rekening gebracht!

Dit hotel zit onderaan een lange trap naar de boulevard. Dit staat nergens vermeld. Dus lopend naar de boulevard en centra kan, maar wel eerst een steile trap van minimaal 100 treden lopen. Taxi bellen kan ook en die brengt je voor 4 euro naar een van de dichtstbijzijnde centrums, dus dat is ook goed te doen. Kom je met de auto dan zijn er beperkt aantal parkeerplaatsen.

Gereisd Met partner in juni 2019

We hebben het goed naar ons zin gehaf!

Sarien
13-6-2019

Het is een goed hotel.

Oud maar wel netjes.

Heel vriendelijk personeel.

Ze doen ontzettend hun best om het de mensen naar hun zin te maken.

Ook in het restaurant wordt hard gewerkt.

Alleen zijn de rollen daar een beetje verkeerd verdeeld waardoor de een zich uit de naad werkt en de ander er maar een beetje bij staat.

Daardoor kunnen er lange rijen wachtenden staan voor ze in het restaurant kunnen.

Dus dat is een belangrijk verbeter punt!

Gereisd Met partner in mei 2019

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Martijn Harms
5-9-2018

Goeie prijs kwalititeit verhouding, kamers zijn super schoon, maar niet nieuw.. Worden elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel. Lekker zwembad, wel veel zand op de bodem.. klein stukje lopen van een klein strand maar van het strand van playa del ingles al gauw 30 minuten. Ontbijt is goed, avondeten wat minder, al met al hele lekkere vakantie gehad voor het geld wat het gekost heeft!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prima hotel

Sylvia
5-6-2018

Prima hotel. Mooie ligging, goede bedden. Strand op loopafstand en ook de bushalte is heel dichtbij. Genoeg keus bij het eten.

Schoonmaak kan beter en de sfeer in de eetzaal en bar zijn echt ver te zoeken.

Ook wel veel russen aanwezig al hebben wij daar geen problemen mee gehad .

Kortom een prima 3 sterren hotel.

Gereisd Met partner in mei 2018

Redelijk hotel maar neem geen kamer aan de snelweg

Familie Boonstra
10-2-2018

Nette kamers, prima personeel en schoon hotel. Eten en vooral de koffie middelmatig.

Koffie apart op terras besteld, was wel goed. Wat touroperator niet vertelt, is dat de achterzijde grenst aan de snelweg. Wij hadden het uitzicht op 8 rijbanen met het nodige lawaai en bijbehorende uitlaatgassen. Later tegen bijbetaling een andere kamer met zeezicht kunnen krijgen. Dit was een prima kamer met prachtig uitzicht aan de andere kant van het hotel. Hiervan hebben we bijzonder genoten. Als ik opnieuw voor dit hotel zou kiezen, zou ik erop staan een kamer met zeezicht te krijgen en logies met ontbijt nemen.

Gereisd Met partner in december 2017

Gereisd Met partner in februari 2018

Geweldig

Fam. Vrolijks
12-12-2015

Niet lang nadenken en gewoon gaan!!! wij hebben er een geweldige tijd gehad ( 8 ) dagen.

Bij touroperator geboekt ook allemaal prima begeleiding van touroperator rondom de klok op het eiland. Prachtig weer goed hotel mooie kamers elke dag kamer schoon om de 2 dagen schoon beddegoed ontbijt heel goed avondeten was minder niet echt warm Vriendelijk personeel elke avond wat te doen in de bar.

Wij gaan volgend jaar weer