Zoover

7,4

niets op aan te merken

Henk en Sofie
15-12-2012

Eind november een week doorgebracht in BP. Hotel wordt niet aangeboden door de grote nederlandse touroperators dus (gelukkig) heel weinig nederlanders in het hotel. Een bonte mengeling van skandinaviers, polen, duitsers, engelsen, italianen. Hotel is rustig gelegen (vooral als je kamer met zeezicht hebt) en binnen 2 minuten sta aan het beginvan het lange strand naar Maspalomas. Eten en kamers goed. Geen overbodige luxe maar dat hoeft voor mij ook niet. Personeel vriendelijk, bij de receptie werkt een hollandse dame, dus taalproblemen zijn er niet.

Wat ons betreft volgend jaar weer.

Leuk hotel mooie locatie

Tim en Soraya
15-4-2012

Wij vinden het een redelijk mooi hotel, alles was schoon en goed geregeld.

Het uitzicht is prima al keken wij op andere hotels uit.

De buurt is redelijk het hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum van het stadje de weg ernaar toe is langs de kust en is erg mooi ook zie je onderweg veel afrikaanse mensen die proberen wat te verdienen met houtsnij werk en zo ,verder ook heel veel hagedissen op de muren naast het pad naar Maspalomas, er zijn heel veel brede stranden en ook vind je bij maspolomas hele mooie zandduinen waar je naast kan liggen op het strand.

Irritant waren de mensen die je in hun restaurant willen krijgen daar was ik in 2005 nog niet helemaal imuum voor dus je moet vaak "nee" zeggen.

We hebben naast het hotel een auto gehuurd en daar waren ze erg vriendelijk.

Het eiland is heel erg mooi , je moet echt een tour maken met een bus en dan ga je veel moois zien, er is een hele grote krater in het midden van het eiland.

Niets op aan te merken

Cees
22-12-2011

Rustig gelegen hotel net buiten het drukke centrum. Het begin van het lange zandstrand naar de vuurtoren ligt 200 mrt van het hotel. Nadeel is, vooral voor ouderen, dat je altijd de trappen op moet naar de boulevard/centrum. Nederlandse reisorganisatie bieden dit hotel niet meer aan, dus gelukkig (mijn mening) nauwelijks nederlanders maar een bont gezelschap van duiters, belgen, italianen,engelsen skandinavisch en wat oosteuropees. Kamer op 4e verdieping met zicht op zee. Kamer is niet al te groot, maar wij zijn er alleen maar om te slapen en daar voorziet de kamer prima in. Volgend jaar waarschijnlijk weer. Prima service van de touroperator overigens, we waren de enige 2 die aankwamen en we werden per taxi in notime naar PDI vervoerd.,

Een aanrader!

Angélique
12-8-2011

Prima hotel, wij komen hier al jaren. Dit jaar hadden we in januari al geboekt, maar toen we al in Zuid-Frankrijk waren kregen we een telefoontje van het reisbureau dat er geen kamer voor ons beschikbaar was en dat we maar naar een ander hotel moesten gaan. Het blijkt dat Beverly Park veel kamers dubbel verhuurd i.v.m. annuleringen. Als er niet genoeg annuleringen komen moeten er dus mensen ergens anders heen. Let er dus op: je boekt wel, maar je hebt geen zekerheid dat je ook in Beverly Park terecht kunt hoe vroeg je ook boekt.

goed hotel voor goede prijs

speedy
24-7-2011

goed hotel, minder vriendelijk personeel maar verders een goede vakantie gehad ,goede ligging bij het strand bedjes tegen betaling 2 bedjes + parasol 7,50 euro taxi goedkoop vriendelijke mensen aan de receptie spreken nederlands .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Goed hotel

Ank Juffermans
21-6-2011

Hebben het hier prima gehad. Alleen, toen wij er waren, waren we de enige Nederlanders. Maar ja, die komen we in Nederland al zo vaak tegen!

Gereisd Met partner in juni 2011

Druk maar schoon hotel

Marion
9-2-2011

Druk bezet hotel, waardoor regelmatig een rij wachtenden voor het ontbijtbuffet wat soms een chaotische indruk maakt (rij lost wel wel snel op).Dinerbuffet is goedkoop en redelijk. Prijzen zijn naar rato kwaliteit (9 euro pp excl. drank, goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes). Personeel is vriendelijk, zowel in de bediening als aan de receptie. Kamermeisje van etage 6 verdient een dikke pluim (werkt keihard en blijft vrolijk en behulpzaam). Zeer schone maar niet al te grote kamers met goede bedden en balkon. Dagelijkse schoonmaak van kamer, om de 3 dagen wisseling lakens en om de 2 dagen wisseling handdoeken. Voor mensen die niet goed ter been zijn geen goede keuze wegens de vele trappen die genomen moeten worden om lopend naar het (gezellige) centrum te kunnen komen. Autohuur en kaartverkoop diverse attracties en uitstapjes in het hotel te regelen. Dagelijks animatieprogramma. Enige negatieve opmerking: van de 3 gastenliften werkte er maar 1 (te weinig voor het aantal gasten)

Verschrikkelijk

Gast
25-1-2011

Wij zijn net een paar dagen terug van 8 dgn beverly park.

Wat een verschrikking eerst binnen een uur 3 keer van kamer moeten wisselen omdat de eerste kamer niet was wat we geboekt hadden, vervolgens krijgen we een kamer waar het toilet niet van werkt en waar geen enkele kast open kan.

Uiteindelijk aangekomen op de kamer geen zeezicht maar uitzicht op het dak dus totaal geen privacy.

Een kamer waar de mieren nog over het bed lopen echt heel vies.

Het eten is werkelijk elke dag hetzelfde vies, vet en koud. Het ontbijt daarentegen is prima voorelkaar. Zwembad zou verwarmd zijn maar helaas ijskoud waardoor wij onze dochter hebben laten zwemmen en spelen in de jacuzzi.

Het personeel spreekt geen woord engels en is zeer snel beledigd erg jammer.

Het is een hotel vol met duitsers en dat is ook zeker geen aanrader want vriendlijkheid kennen ze niet.

Voor ons nooit meer dit hotel!

niets mis mee

Hans-Erik
14-12-2010

Eind november hier een week verbleven.Rustige ligging net buiten het lawaaiige centrum. Nadeel voor oudere mensen is dat je elke keer de trappen op moet als je naar het centrum wilt. Voordeel je bent binnen 200 mtr op het strand.Kamer op de 5e etage met zeezicht, elke morgen prachtige zonsopgang. Kamer misschien ietwat te klein voor 2 personen, maar voor ons was de kamer alleen maar om te slapen.

Volgende keer weer.

Beetje pech met kamer

Grietje
18-8-2010

We kregen in eerste instantie niet zo'n geweldige kamer toegewezen. Het was niet klein, wat schuine kanten. We waren er niet zo blij mee. Dezelfde dag was er niets mogelijk, maar de dag daarop kregen we een andere, een iets betere kamer toegewezen. Niet alle personeelsleden waren behulpzaam, maar zij gingen waarschijnlijk ook wat gebukt onder de massa toerisme. Gasten stonden 's avonds te dringen om de eetzaal binnen te komen en weer anderen namen voedsel mee van het ontbijt en werden betrapt. We moesten een tafeltje van vier delen met een ander stel dat was op zich niet zo erg. We hadden gereserveerde tafels met kmr nrs erop. Het eten en de wijn was goed. Ook lekker dicht bij de promenade, waar je zo een paar uurtjes door kon brengen.