Zoover
Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park

7,5

Goeie lokatie, maar een rommelig sfeertje.

Antoine van der leeuw
16-10-2015

Tja, wat ben je gewend. Wij zijn een keer of 10 op de Canarische eilanden geweest. Voor de 5e keer op Playa del ingles. Ook deze keer dus weer. Dit hotel ligt mooi tegen de zee aan. Goeie ligging gehad 6 hoog .Prima uitzicht. Het eten was goed. Wel drukte en een chaos in de eetzaal. Nadeel een erg rommelige club. Ontevreden personeel, Stug. Niet erg vriendelijk. Aan de receptie was het wel in orde en goed geregeld. Achterstallig onderhoud. Al met al ja een b hotel met 3 sterren? 1 voor de ligging en 2 voor het eten. de derde ster.....?? Ik weet inmiddels wel wat er te koop is in Playa del ingles. groet Toine en Birgit.

Erg leuk!

Lennie
14-9-2015

Een mooi hotel op een leuke en mooie locatie.

Voordelen: * Dichtbij strand

* Mooi uitzicht (als je zeezicht boekt)

* Vriendelijk personeel

* Goed eten

* Word ook Nederlands gesproken (niet door iedereen)

Nadelen: * Niet alle drankjes zijn bij all inclusive inbegrepen (dus geen cocktails)

* 'savonds bij het eten een lange wachtrij voor drinken en 'savonds bij de animatie ook

* Animatie was jammer genoeg binnen, buiten was niets meer te doen

* Officieel moest je 2 dagen met dezelfde handdoeken doen.

Verder echt een aanrader! Echt een hele mooie locatie!

Prima 3 sterren hotel!

Muldernathalie_906
22-7-2015

Bij binnenkomst goed geholpen.

Kamers zijn schoon, de zeezicht kamer is zeker aan te raden! en er is airco in het hoogseizoen. Kamer wordt elke dag goed schoongemaakt.

Er is 1 groot buffetrestaurant met veel keuzemogelijkheden qua eten.

Saladebuffet, warm eten, grill gedeelte en desert buffet. Voor ieder wat wils.

Prijs/kwaliteit verhouding hierin is prima.

De zwembaden vonden wij super!

Er is animatie aanwezig, activiteiten zoals Bingo/Sangria demonstratie/Minidisco/Aquagym/Darten/Boogschieten.

De ligging van het hotel zeer fijn.

Rustig gelegen aan de wandelboulevard en 200 meter van het strand.

Via ongeveer 100 treden kom je op de wandelboulevard naar het centrum van Playa del Ingles, dit is ongeveer 1,5 kilometer lopen.

Verwacht geen super de luxe het is een 3 sterren accommodatie met een super ligging!

Berverly Park Hotel, Playa del Inglés

Tim
22-7-2015

Beverly Park Hotel is een geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Bij aankomst op onze kamer hadden wij een geweldig uitzicht op de zee. Dit hadden wij niet geboekt, maar zeker wel een aanrader om die garantie bij te boeken. De kamer was grondig schoon gemaakt. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en worden de handdoeken vervangen. Ook de bedden worden opnieuw opgemaakt. Het hotel heeft alleen een buffetrestaurant, maar voor de prijs die wij hebben betaald zeker voldoende en goede kwaliteit. Wij hebben all-inclusive geboekt. Alleen met de drankjes haal je het er al uit in vergelijking met halfpension. Wanneer je geen all-inclusive hebt geboekt, kun je een zelfgekozen bedrag op de hotelkamercard laten zetten bij de receptie. Hiermee kun je dan je drankjes afrekenen. Zwembad en tuin zijn goed onderhouden en kun je volop van genieten. Badhanddoeken service is perfect! 20 euro borg, 3x kun je ze vervangen in een week en dan krijg je 14 euro terug bij vertrek. Echt een aanrader!!

Helaas niet te adviseren!!!

Brigitte
21-7-2015

Beverly Park in Gran Canaria..helaas niet aan te raden qua eten!! Wij hebben bij de touroperator een klacht ingediend!!

Prima kamer...wij hadden wel een goed bed en ook een nette badkamer (schoon) en ontbijt was ook prima!! Om de dag nieuwe schone handdoeken. Eten was echt zeer slecht. Rauwe kip gekregen..opmerking: "Kan gebeuren dat er net 1 stukje te kort heeft gebakken"Maar de dag erna was de pangas file ook rauw, volgens hun was hij gewoon wat nat. Eten was ook lauw...opmerking; "Buiten is het erg warm..en dus willen we het eten wat minder warm opdienen'..Onzin!!!! Frieten dreven in een bak met behoorlijk veel vet!! Varkensspees...80% van de stik was vet....bijna geen vlees aanwezig. Zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen...dus Tip....Ga hier nooit eten!! Eten was verschrikkelijk.

gewoon goed

henk en sofie
8-12-2014

Na 2 jaar weer een week in BP geweest. Voor ons nog steeds de ideale uitvalsbasis in PDI. Bij de receptie wordt er overigens ook nederlands gesproken. Het is maar net wie je treft. Het systeem met geld op je kamerpas zetten is wat omslachtig maar als je drinken wilt kopen (Xander en Nicole) zul je toch moeten betalen. Voor niets gaat de zon op. Alles wat er bij vertrek nog op staat krijg je terug. Hier en daar mag wel eens wat aan het hotel gebeuren maar voor ons blijft het een plek om te slapen en eten. Eten is niet van RIU kwaliteit maar voor ons hoeft dat niet. Wij hadden overigens een kamer aan het eind van de gang ---> dat betekent 2 balkons met zeezicht. Kon niet mooier.

Geen Beverly Park meer voor ons.

Xander-Nicole
17-10-2014

Net terug van een verblijf in hotel Berverly Park.

We werden zeer onvriendelijk ontvangen, de receptie sprak nauwelijks Engels en waren erg chagrijnig.

We hadden half pension geboekt, en om wat te kunnen kopen moest je eerst 10 euro op je kamer pas zetten. Het ontbijt was erg goed, dit was het avond eten helaas niet. De kamers waren klein en aan vervanging toe. Geen koelkast en een televisie uit de prehistorie. Erg gehorig waardoor we niet goed geslapen hebben.

Daar en tegen was het zwembad best groot en genoeg plaats voor iedereen. Wij hebben een top vakantie gehad maar dit hotel boeken wij niet graag weer!

Prima plek voor deze prijs!

Rob
13-9-2013

Wij kijken met veel plezier terug naar ons verblijf in Beverly Park. De kamers zijn niet super groot. Maar ze worden elke dag netjes schoongemaakt. Elke dag nieuwe handdoeken. We hadden een halfpension. Het ontbijt was ook prima, veel keuze. Ook de receptie was erg vriendelijk. De ligging tov het strand en het centrum had beter gekund. Om op de Boulevard te komen met je namelijk eerst een flinke trap op en vervolgens nog een minuut of 15 lopen. Maar al met al een prima vakantie gehad!

Prima vakantie

Fam Holtrop
5-2-2013

Wij zijn voor de 2 de maal in dit hotel geweest....de eerste keer was 10 jaar geleden.

Veel van het personeel werkte er nog steeds. Helaas was onze (eerste kamer) vreselijk.Kapotte bedden versleten badkamer...moest nodig een renovatiebeurt hebben. We kregen heel snel een andere kamer, maar moesten wel bijbetalen....

Wat ook jammer was dat de zwembaden steenkoud waren en je alleen via heel veel treden op de boulevard kunt komen. Maar verder hebben we een topvakantie gehad en gaan zeker weer terug naar dit hotel.

Leuke vakantie

Elly
4-2-2013

We hebben het buiten wat kleine dingen prima naar onze zin gehad. Alleen jammer dat de zwembaden steenkoud waren. Verder een goede service al waren we niet blij met onze eerste kamer en moesten we voor een andere kamer bijbetalen. Kortom, we hebben ons prima vermaakt, leuke mensen leren kennen.....we komen zeker weer terug...

Gereisd Met partner in januari 2013