Zoover

Relaxt, rustig en schoon

Anneke Lokhorst
14-9-2019
  • Onderkomen9

Relaxt, rustig en schoon park. Prachtig aangelegd. Fijn zwembad. Echt een aanrader. We waren hier 15 dagen, zijn helemaal tot rust gekomen en hebben ons geen minuut verveeld.

Tip: lijn 18 naar Tejeda. En eten bij El Nublo in FARO 2.

Gereisd Met partner in september 2019

Rustig, vriendelijk zeergoed complex, mooie tuin

Rene Hoiting
22-8-2019
  • Onderkomen8

Dit zijn rustige familie huisjes, wij zaten aan de straatkant en er was minimaal geluid. Locatie is gunstig, maar als je alles te ver vindt is er een bus die je gratis vervoert. wij hadden via touroperator geboekt, waardoor we gratis kluis en airco kregen. zwembad is netjes en goed, er is een kinderbadje en klein speeltuintje. verhalen over lawaaierige Spanjaarden vond ik wel meevallen. Personeel is vriendelijk Rafel en Carlos helpen je graag en onze schoonmaakster Sofia was vriendelijk, grote plus zijn de grote strandlakens die je mag lenen (hoef je dus niet mee te nemen)

hele fijne vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

zeer goed

phuisman
16-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

waren in maspalomas gr canaria

cordial sandy golf

was geweldig een heel mooi park en zeer ruim van opstelling

Gereisd Met partner in juni 2019

Komen zeker nog eens vaker. Topplek

Tsjerk
4-7-2019

Rustig en relaxed verblijf

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi rustig park met echt warm zwembad.

Marja
25-12-2018
  • Activiteiten6

Houd er rekening mee dat er bij huis 38 veel lawaai is. Ligt tegenover de receptie, bij de uitgang en voor de parkeerplaats. Lawaai van rolkoffers, als in de nacht nieuwe gasten komen. Om 6 uur worden er karren met handdoeken langs gereden. Geen privé door in en uitlopende gasten. . En om 7.45 komende de luid babbelende schoonmakers. Heel slecht geslapen hierdoor.Dit geldt alleen voor dit huisje. Verder mooi rustig park. Met geweldig verwarmd zwembad.park zelf geschikt voor mindervalide. Buiten niet. Afgelegen. Dino supermarkt 20 minuten lopen. Met slechte stoepen, gaten, losliggende tegels en hoge stoepranden. Winkel hotel is uitgebreid,alleen te bereiken via trap. Huisjes zijn keurig onderhouden. Met net rood bankstel ( geeft af op je witte broek) nette douche, föhn, handdoeken wissel 5 x. Technici snel ter plaatse. Staat je tv stil ga naar receptie en het wordt opgelost. Boek je excursies bij de receptie. 20 p.p goedkoper.

Gereisd Met partner in december 2018

personeel vriendelijk en behulpzaam.

johanna
20-12-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

een prima bungalow, schoonmaken ook prima.

op tijd schone lakens en handdoeken.

Gereisd Met partner in december 2018

Ellen
18-10-2018
  • Activiteiten6

Het is een prachtig verzorgd park,mooi huisje met alles voorhanden. Heerlijk terras met zitje en ligbedjes,kortom een heerlijk rustig park met groot mooi zwembad.Wij hebben genoten en alweer geboekt !

Gereisd Met partner in oktober 2018

Gaan in december weer hier naartoe.

Jurrien
8-7-2018
  • Onderkomen7

Zijn een week in Cordial Sandy Golf geweest. Bungalow goed, alleen hebben wij ons geërgerd handdoeken leggen ‘smorgens. Man aan receptie was een beetje gestresst.

Gereisd Met partner in juli 2018

Komen zeker nog eens vaker

Fam grasman
7-7-2018
  • Activiteiten7

Super relaxed park. Lekker rustig.

Gereisd Met partner in juni 2018

Reeds veel Jaren superleuke vakantie!

Vvan Geel Alex
2-9-2017

We gaan hier elk jaar naartoe en het is een leuk, mooi,verzorgd bungalowcomplex,we zijn met een aantal bevriende koppels,en men probeert steeds rekening te houden met onze wensen ,soms wel luidruchtig aan het zwembad tijdens weekends ,want dan komen er ook meer Canarishe families en die hebben soms ook vrienden bij , Maar toch heel aangenaam park met veel ruimte op de terrasjes van de bungalows ,en met goede en vriendelijke service door het personeel! En ook ,je hebt aan elke bungalow 2 of 3 ligbedjes ,dus geen gevecht om ligbedjes aan het zwembad zoals in sommige hotels.