Zoover
Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

Hotel Riu Palace Meloneras (+ villas)

9,1

Het paradijs: 'het neusje van de zalm' !

Matthieu
18-8-2019

*Attent personeel; Lekker ontbijt/ diner met enorm veel keuze ( showcooking, kleine hapjes, fruit, desserts) & ook glutenvrij- dieet en veganistisch. (Aparte hoek bij ontbijt en duidelijke vermelding van 'veganistisch' aan buffet.

*Gestructureerd en georganiseerd personeel in het restaurant.

*Zelfs kinderen droegen een lange broek bij diner. Géén korte broeken gezien. Top!

*Kraaknet hotel – gepoetste kamers – propere zwembaden – verzorgde tuin en omgeving

* Goeie massagebehandelingen door professionals.

*Rustig hotel om toch zo groot te zijn ( gemanierde kinderen)

--> Toch wel één van de beste hotels op Gran Canaria! RECOMMENDED- aan te raden. Zeker zijn vijf sterren waardig. Niet twijfelen om te boeken.

-->We komen zeker nog eens terug naar dit paleis, we voelden ons een koning & koningin.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldig!!!

Jochems
22-7-2019

Wat hebben wij genoten in dit prachtige hotel. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. Het eten is heerlijk. Een groot buffet met veel variatie. Het handdoekje leggen van de vorige reviews herken ik niet. Slechts de eerst rijen aan de infinety pool zijn om zeven uur s ochtends bezet. Daarachter en bij de andere zwembaden zijn er de hele dag door meerdere ligbedden vrij. Je hoeft hiervoor dus niet perse vroeg je bed uit. Het hotel ligt aan een hele leuke boulevard met voldoende terrasjes, restaurants en winkels. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019

Alles prima, asap een badmeester vanaf zes uur!

Tiny Gubbels
13-6-2019

Prima hotel, lekker eten en drinken, mooie kamers, alleen jammer dat er aan het zwembad al voor 06.00 uur handdoeken op de stoelen zijn gelegd!

Gereisd Met partner in april 2019

Buitengewoon Fantastiche

John van Voorst
25-4-2019

Een geweldig Hotel van Riu *****

Hartelijk ontvangst en een zeer mooie kamer met zeezicht aan de kust met zwembad waar geen kinderen in mogen :-)

Het eten is Prima er is voor iedereen altijd wat te halen.

Het personeel doet echt hun best om het verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen. Schoonmakers,Bediende,Baliemedewerkers,Directie allemaal een 10 van ons.

2x per dag wordt de kamer schoongemaakt ,Champagne & Fruit op de kamer bij aankomst.

Aan dit alles hangt wel een prijskaartje maar dat is het dubbel en dwars waard.

Al met al een Top week.

Gereisd Met partner in april 2019

Altijd genieten daar in januari!

Fam. Lambreghts
30-1-2019

Mooi hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in januari 2019

Schitterend hotel met uitstekende service

Ikke57
30-10-2018

Mooi hotel met schitterende kamers en badkamer met regendouche. Hele mooie zwembaden waarbij vooral de ligstoel die vast in het water ingebouwd zijn heerlijk liggen. Wij hebben 2 kamers gehad omdat op de 1e kamer kleine mieren waren. Was geen probleem. Spullen in koffer doen en 2 uur later hadden we een andere kamer. Ontbijt en diner: alle twee heeeel goed en als je het hier niet vindt dan weet ik het niet. Achteruit-/ingang is gelijk aan boulevard. Achteruit linksaf en je bent op de boulevard met winkels, restaurants en terrassen . Hotel ligt ongeveer 300 meter vanaf de bushalte naar Puerto de Mogan of Playavdel Ingles. In het hotel is elke avond wat te doen.

Gereisd Met partner in oktober 2018

heel goed maar niet meer het beste

Leon Janssen
28-10-2018

regelmatige gast, 2-3 keer per jaar voor 7-10 dagen. Nog altijd een tophotel maar je ziet het toch een beetje afzakken. kamer minder schoon, buffets minder compleet.

opvallend is de extreme manier van handdoekjes leggen . om 0700 uur in de ochtend is alles bezet. management doet hier niets aan. Nieuwe ontwikkeling is dat met een gevulde handdruk bij de hoofdkelner je een tafel kunt reserveren in het restaurant. management knijpt een oogje dicht. gebruik van de koelkast voor eigen zaken word je gewoon verboden.Samengevat : nog steeds een tophotel, maar begint langzaam af te glijden.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Het was fantastisch !

Henk Dijkstra
11-10-2018

Voor ons wat het verblijf in een woord fantastisch.

We hebben genoten, prima kamer, prima eten en prima bediening.

Gereisd Met partner in september 2018

Super relaxte vakantie

Monique
10-10-2018

Het is een super mooi hotel heel relaxed, heerlijk eten, heerlijke bedden en schone kamers, vriendelijk personeel wij komen zeker terug !

Gereisd Met partner in september 2018