Zoover

9,4

zalig

lieve braem
3-10-2019

Prima hotel over de hele lijn

Gereisd Met partner in september 2019

Een tevreden mens is gelukkig!

Tiny
15-4-2019

Een prachtig hotel met een nog mooiere tuin. Gewoon super!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Genieten van aankomst tot vertrek.

Dhr. Vermeylen
1-12-2018

Het was voor ons de eerste keer in een Riu, Riu Palace Oasis om precies te zijn, deze was net helemaal gerenoveerd.

We hadden ook voor een privaat zwembad gekozen wat ook een enorme meerwaarde was. Het personeel was zeer vriendelijk, het eten zeer goed, ook heel lekker gegeten in de 2 themarestaurants en het hotel was heel goed gelegen.

Ik wil zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Top hotel!

Janssen
26-11-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het totaal vernieuwde hotel. De kamers zijn prachtig evenals de aankleding van het hotel. Het eten is iedere avond gevarieerd genoeg, veel verse vis en vlees die door de koks gegrild worden. Het hotel hotel ligt lekker direct aan het strand en dichtbij winkeltjes en boulevard El Faro. Bij aankomst stond er een bord met vers fruit op de kamer en er werd gelijk gebeld door de receptie of de kamer naar wens was, top!

Voor kinderen lijkt me dit niet het geschiktste hotel maar daar zijn ander weer beter in toch? Voor relax en lekkere eten in een mooie setting moet je hier zijn!

Gereisd Met partner in november 2018

Geweldige renovatie, palmentuin en locatie.

M
26-10-2018

Hotel is volledig gerenoveerd naar vijf sterren. Prachtige tuin en ligging is geweldig. Betalen voor de safe, water bij avondeten is not done bij vijf sterren.

Lekkage in kamer gehad (vloer stond blank). Direct andere kamer gekregen maar echter geen enkel excuus of tegemoetkoming voor het ongemak.

Palmboom was in tuin, vlakbij zwembad, omgevallen door orkaan Leslie. Gelukkig geen gewonden maar wel behoorlijk geschrokken want tuin staat vol met palmbomen.

Avondeten is soms ‘vreetschuur-achtig’ Omdat er geen vaste tijden en tafels zijn voor de gasten, dus iedereen komt op dezelfde tijd. Gevolg is grote chaos en gestresst personeel, aangezien zij dit niet kunnen bijbenen met opdekken en afruimen. Tip: gewoon weer terug naar oude formule van voor de verbouwing. Twee vaste eettijden waartussen de gasten kunnen kiezen en een vaste tafelnummer. Dan ontstaat er rust zowel bij de gasten als bij het personeel.

Palmentuin is prachtig. Rust.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig zoals altijd

Monique Wensink
14-1-2018

Geweldig eten, bediening en hotel

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldig verblijf

MvdH1947
25-8-2017

Het eten is in één voortreffelijk alsook de service.

Het zwembad en rondom is wat aan de kleine kant voor het aantal passagiers, daarentegen is er genoeg ruimte in de palmentuin.

De kamers met onderbroken zeezicht zijn, geven vaak helemaal geen zeezicht,

maar uitzicht op een hotel, wat aan het strand ligt.

Gereisd Alleenreizend in april 2017

fantasties

Bartels
5-8-2017

Ambiance gastvrijheid top keuken en bijzonder personeel Maspolomas Oasis is al jaren onze favoriete bestemming en verblijf vanaf het jaar 2000 er zijn geen negatieve elementen te noemen zelf het weer is (bijna) altijd perfect in de door ons gekozen periode .Dus eind conclusie top bestemming en verblijf een aanrader voor allen

Gereisd Met partner in maart 2016

Schitterende tuin met top ligging aan strand+blvd!

A.W.
28-7-2017

Heerlijk eten, zeer rustig hotel met mooi aangelegde tuin met watervalletje, sproeiers, jacuzzi's in de tuin en fluitende vogeltjes om je heen. Echt ZEN.

Weinig entertainment wat wij prima vonden. Op blvd entertainment genoeg. Ook 's avonds hippe tent met live muziek gevonden op loopafstand. Willen zeker terug!

Gereisd Met partner in juni 2017

Dit nooit meer

M.V
25-7-2017

We zijn hier met ons gezin,met kinder van 6 ,12 ,15 jaar

Het zwembad is erg ongezellig niks te doen en er mag niet gespeeld worden in en om het zwembad.laat staan springen

De hotel is goed voor 65+ of mensen die echt voor hun rust komen Hotel is zeer netjes, goed eten. Beleefd en goed personeel.maar de poolboy bederft echt je vakantie met kinderen.