Zoover

9,7

Super hotel

Herman carine
28-7-2013

Het is een van de betere hotels die we gedaan hebben. Het eten is gewoon fantastisch. Heb je probleem of iets tekort, zorgen ze altijd voor een oplosing. Ge kunt niet zeggen dat kindonvriendelijk is maar het is wel minder geschikt voor kinderen. Namelijk geen buffet geen accomodatie voor kinderen geen appart zwembad .. Maar de kinderen die er aanwezig zijn worden op de beste manier opgevangen met de mogeglijkheden. Het is wel meer eeen rustig hotel zonder animatie. Voor mij hoeft dat niet. Ideaal hotel voor mensen die rust zoeken!!!!!

Robert Heitzig, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia, 6-8-2013
Beste familie, Wij willen u graag hartelijk bedanken dat u ons hotel heeft gekozen voor uw vakantie. Ook zijn wij u voor uw uiterst positieve beoordeling zeer erkentelijk. Het doet ons deugd te horen dat u zo van de het eten heeft genoten. Inderdaad is het hotel in principe niet aanbevolen voor families met kinderen. Het is een hotel voor rustzoekenden met, buiten wat muziek in de avonden, geen animatie. In ons zusterhotel Seaside Palm Beach is echter meer te doen voor kinderen en gasten van Grand Hotel Residencia zijn daar dan ook altijd van harte welkom. Wij hopen u in de toekomst nogmaals in een van onze hotels te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Robert Heitzig General Manager Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

Service en kwaliteit staan hoog in het vaandel!

Nestor
21-1-2013

Deze prachtige parel van de kwaliteitsketen Seaside Hotels mag beschouwd worden als het beste hotel op het eiland. Met slechts 94 kamers, gelegen in een oase van palmbomen, is een persoonlijke service met een exclusieve karakter gegarandeerd. De uitstekende keuken, de prachtige architectuur met aandacht voor detail en de rustige doch centrale locatie, zijn slechts enkele elementen waarom het hotel behoort tot "The Leading Hotels of the World '.

Wij reizen altijd in een 5-sterren (meestal LHW) hotel, maar dit is echt een plek om terug te keren. Wat een service! De keuken verdient 1 of 2 Michelin-sterren. Alles is mogelijk en iedereen is onmiddellijk met een glimlach tot uw dienst . Dit is wat wij noemen "Deutsche Gründlichkeit".

De kamers (we hadden een type C met uitzicht op het zwembad) zijn ruim en perfect schoon. Het hotel is in de buurt van het centrum (winkels, restaurants, enz...) maar is inderdaad niet geschikt voor kinderen.

Wolfgang I. Tesch, General Manager Seaside Grand Hotel Residencia, 28-1-2013

Beste heer van den Abbee,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw uiterst vriendelijke woorden over Grand Hotel Residencia. Als meest exclusieve hotel op Gran Canaria is het ons doel steeds de allerbeste service te bieden en de gastronomie van het hoogste niveau. Het is voor ons een genoegen te lezen dat dit door rondom gewaardeerd is. Het hotel ligt inderdaad op zeer korte afstand van de boulevard van Meloneras en van het 7 kilometer lange zandstrand. Om de rust voor onze gasten te waarborgen, is het hotel niet aanbevolen voor families met kinderen. Wij verheugen ons nu al op uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groet,

Wolfgang I. Tesch

Direkteur Seaside Grand Hotel Residencia*****GL

the place to be !

edith van de velde
19-7-2011

Wij zijn vaste Griekenland-reizigers, steeds in een Grecotel 5 * L, wel dit is ook 5* L een groot verschil met wat de Grieken ons aanbieden.

Dit is echt een plaats om terug te keren. Wat een service ! De keuken verdient zeker 1 of 2 sterren. Alles is mogelijk, u vraagt en zij staan onmiddellijk voor je klaar.Dit is wat wij noemen " Deutsche Grundligkeit". De kamers (wij hadden een upgrade met duinenzicht - beneden) was perfect in orde. Het hotel is dichtbij het centrum (winkels, restaurants e.d.) Spijtig dat zij hun eigen strand niet kunnen hebben dit hebben wij wel gemist. Volgend jaar gaan wij zeker terug ! Het hotel is inderdaad niet geschikt voor kinderen, toch waren er mensen met kinderen en dit zou niet mogen.

paradijsje

geke
11-5-2011

geweldig hotel. eten geen sterren niveau. grote zwembad aan de koude kant. verder weinig aan te merken op dit paradijsje. je komt er echt tot rust.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Top hotel!

Henk
5-1-2011

Gran Recidencia is een top hotel. Duits management en dat is in alles goed te merken. Schoon, kwalitatief zeer goed ingericht, prachtige kamers, geweldig eten, kortom geen wanklank over dit hotel. Geen hotel voor (kleine) kinderen, maar dat was ook wat wij zochten. Half pension is aanrader. Lunch en drank is aan de prijs,. maar wel erg lekker.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Goed eten, mooie kamers, fijne service

Ronald
23-11-2010

Luxe hotel met goede persoonlijke service, zonder te opdringerig te zijn. Eten is geweldig, ook de BBQ is uitstekend. Kamers zijn erg mooi. Normale prijzen zijn hoog. Wij zijn stel van halverwege de 40 en waren hiermee de eerste dagen veruit de jongste, later kwamen wat meer mensen van onze leeftijd. Zal wellicht ook met de tijd van het jaar te maken hebben.

Als we nog eens op GC komen, is het zeker in dit hotel.

als je alleen het beste wilt

H van den Broek
12-11-2010

Dit hotel is een perfecte keuze, alles klopt hier..... en vooral zeer attent personeel

Gereisd Met jonge kinderen in november 2010

gewoon zalig

christiaens- vanmarcke
29-10-2010

gewoon alles perfect geregeld en dat tot in de puntjes, is gewoon zalig om daar te kunnen vertoeven!!! Echt zoals ze zeggen het beste van Gran Canaria!!!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Exclusief hotel

stanley
23-7-2010

Service met een grote S...

Hogere prijsklasse maar zijn euro's meer dan waard...

Geen hotel kritikasters

Gereisd Met partner in oktober 2009

Oase van rust en perfectie !!

Fam Balcaen
24-4-2010

Beste hotel van de can. eilanden. Kamers zijn mooi en proper, ruime badkamer; zonder meer. Eten is enorm lekker, zowel a la carte als buffet heb ik zelden gezien. Hier ben je even weg van de wereld en toch kan je een rustige avondwandeling maken langs de kust of in stadje maspalomas. Als je het drukke leven even wil ontvluchten (zonder kinderen wel) ben je hier voor 110% op je plaats. Wij komen hier zeker terug!!