Zoover

7,8

Goede bestemmimg

Dick
12-12-2019

Veel te veel lawaai bij het zwembad en de animatie overschreeuwt alles. Eten, kamers en schoonmaak goed

Gereisd Met partner in december 2019

Geweldig

Stronkhorst
9-12-2019

Geweldig hotel. Met een goede all in.

Vriendelijk personeel.

Gereisd Met vrienden in november 2019

dikke onvoldoende

claudia
5-11-2019

net terug van deze vakantie. mensen die zeggen dat het eten fantastisch is, weten niet wat lekker eten is. Het hotel scoort wat mij betreft hier een dikke onvoldoende het eten is koud en slecht . kortom buiten de deur moeten gaan eten in de omgeving zeer goede restaurants. daardoor ook de prijs kwaliteit is een dikke onvoldoende je betaald te veel voor wat je krijgt . klacht ingediend bij de touroperator die laat het hier in ook afweten .dan hebben ze een bus die je naar het strand brengt die zit altijd vol dus elke dag met de taxi naar het strand. Kamer is wel schoon . Er word fanatiek handdoekje gelegd en de bedjes staan zo dicht op elkaar dat je nauwelijks fatsoenlijk bij kan . Maspalomas Fantastisch kom er zeker terug ,maar nooit meer naar Mirador by dunas veel te duur voor wat je krijgt

Gereisd Met vrienden in oktober 2019
Vesela Vasileva, Reputation Manager, 17-11-2019

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel Mirador Maspalomas by Dunas. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.

We were very saddened to read your disappointment with the dining experiences, at Mirador we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Gran Canaria in one of our hotels.

Sincerely,

Vesela Vasileva

Guest Experience

Lief en attent personeel, kamers prima en schoon

Dora
24-10-2019

Het was weer heerlijk!!! Gezellig personeel, lekker eten, schone kamer, zat te doen in de omgeving

Gereisd Met partner in oktober 2019
Vesela Vasileva, Reputation Manager, 17-11-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your opinion. We are delighted to read, that you had a fablous stay with us and enjoyed your holiday.

Moreover, thank you for highlighting our varied gastronomic offer, as well as , the cleanliness of our hotel.

We hope you had a safe trip back home and for us it would be a pleasure to serve you again in the future.

Kind Regards,

Vesela Vasileva

Guest Experience

Prima accomodatie om er even tussenuit te gaan.

S. Boorsma
12-10-2019

We zijn hier een week geweest met de familie inclusief een baby van 1 jaar.

Was fantastisch, aardig personeel en altijd behulpzaam. Kamers waren netjes en schoon. Het eten was prima voor een all inclusive. Ze proberen best veel variaties in het aanbod te brengen. Keuze genoeg. Het hele complex is netjes en wordt goed schoongehouden. Het hotel ligt wel aan de rand van de stad maar hebben dit totaal niet als vervelend ondervonden. Met de shuttle bus kun je van en naar het strand. Tegenover het hotel is een taxi standplaats van waar je voor een paar euro naar het centrum kunt. We hebben veel gebruik gemaakt van de taxi's.

Ik zal dit hotel zeker aanbevelen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Goed 👍

R bat
10-9-2019

Mooi hotel goed geholpen alleen jammer dat je met 3 pers op een kamer er een op een slaapbank moet liggen die erg hard was

En de strand waar de bus je afgooit is vol met stenen en vies

Er gebeurt van alles in het hotel voor vermaak

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Nipt onvoldoende

Kromkamp
1-9-2019

Eind augustus aangekomen op het hotel. De eerste dag meteen al een nare verrassing, hier wordt fanatiek handdoekje gelegd.

Verder een goed verblijf gehad, het ontbijt was prima in orde. Het middag eten en het diner zijn minder. Het eten wordt in grote pannen gepresenteerd en dat helpt niet voor het behoud van de smaak en de warmte. Daarnaast waren de glazen niet altijd even goed schoon. Er is een (kleine) mogelijkheid om buiten te eten, er staat daar een 10 tal tafels. Binnen eten zal ik niemand aan raden, het is er ontzettend druk en gehorig. Er is weinig moeite gedaan om het eten en de eetzaal enigzins gezellig te maken. Misschien links en rechts wat schermen neer zetten tegen het geluid.

De kamers zijn ontzettend netjes. De bedden zijn prima en de douche is heerlijk.

De prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft krap onvoldoende, mede door het slechte middag- en avondeten.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Goede vakantie

klaas vaak
27-8-2019

hotel is wat afgelegen maar met taxi naar playa goed te doen ,taxi is erg goedkoop.Het ontbijt en de lunch zijn erg goed,s'avonds vonden wij het wat minder.de kamers zijn ruim wordt dagelijks schoongehouden.Prima vakantie gehad,

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Niet elke verandering is vooruitgang.

Eddy
13-8-2019

Wij komen hier al jaren, de prijs kwaliteit verhouding is nog (net) in verhouding. Je moet geen hekel hebben aan het zeer vroeg handdoek leggen. Wij huren altijd een auto voor de gehele periode, zeer aan te bevelen. Kwaliteit van het eten is in orde, behalve het nieuwe systeem om eten in grote pannen aan te leveren is een achteruit gang, Hierdoor is het eten in veel gevallen niet heet genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Kim & Robert
11-8-2019

Bij aankomst zijn wij verwelkomt door de receptie, ontzettend lieve mensen. Vanaf 2 uur kan je in je kamer, mijn vriend en ik zaten in kamer F111. De kamers zijn schoon en ruim, wij hadden een groot balkon met mooi uitzicht, deels over landschap, deels tegen een muur en deels over het zwembad. Er verblijven veel Engelsen in het hotel die veel lawaai maken, vooral in de avond/nacht (gillende kinderen vooral). Klacht in gediend bij de receptie, mochten de beveiliging Bellen en mochten eventueel een andere kamer. Het eten mag gevarieerder, bij het ontbijt ligt iedere dag hetzelfde maar wat er ligt smaakt goed! Als je geen visliefhebber bent is het eten bij de lunch en diner niks voor jou! Van de 12 dagen hebben we 4 thema avonden gehad waarvan 2x Italiaans, 1x Arabisch en 1x Canarisch alle andere avonden zijn internationaal. Zwembad is schoon maar er missen tegels! Heb me hier al een aantal keren flink aan bezeert.

Gereisd Met partner in juli 2019