Zoover

7,4

Rustig gelegen

J. van Elteren-Visser
5-10-2014

Erg rustig gelegen locatie, wat wij niet erg vinden. Het heeft wél nadelen!!: Bij aankomst ´s avonds ( mét een rammelende maag!!) was er geen gelegenheid meer om iets te eten te krijgen!! Er werd ook absoluut géén moeite voor gedaan ! Wij hadden tenslotte géén All-Inclusive!!! ( zou dat de reden zijn!??!) In de buurt is ook geen eetgelegenheid waar je zo even naar toe kan gaan.....

Het zwembad ziet er mooi uit, dat is het ook + mooi groot, maarrr: het is Vies bij de randen ( Groene aanslag!!), dit is gemeld bij de receptie maar men deed er niets aan!! Toen wij er 14 dagen waren werd de bodem Eindelijk!! schoongemaakt, verder is er niets aangedaan!

Op het park is alles en iedereen gericht op de All - Inclusive gasten! Dat ervaarden wij een keer 's middags toen wij met vrienden de lunch gebruikten: onze vrienden wilden de lunch betalen, maar daar bleek het personeel niet op berekend te zijn ( het wisselgeld moest ergens anders vandaan komen!!)

En leuke accomodatie

rk_hunte
27-8-2012

Een leuke nette accomadatie in een rustige omgeving. De kamers zijn netjes en worden dagelijks schoon gemaakt. De receptie is vriendelijk en behulpzaam en problemen werden gelijk opgelost. Prijs/ kwaliteit verhouding komt overeen met hetgeen momenteel gangbaar is. Het restaurant is buffet en a la carte met voor beiden een redekijke keus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Leuke en rustige ligging

Lespierre
22-8-2012

Wij hadden helaas geen keuken wat erg jammer wassen, want nu moesten we iedere dag uit eten gaan. Je kan ook all inclusief nemen maar dat wilden we niet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Rustig en smaakvol opgezet bungalowpark

gklinkenberg
7-8-2010

Wie van een mooi eiland met mooie stranden houdt, maar allergisch is voor massatoerisme (=gestapelde betonnen cellen), kan hier uitstekend terecht. Afstand tot strand is te ver om te lopen, shuttlebus is er niet. Geen probleem, maar hij wordt wel genoemd. Taxi naar strand kost eur. 3.50.

Ontbijt is overvloedig. Met "all in" geen ervaring, want wij houden de handen liever vrij en er is genoeg keuze in de omgeving. Je wordt allen wel moe van de stoepiers.

Receptie is behulpzaam met het regelen van taxi, huurauto, en lunchpakket als je de laatste dag te vroeg weg om te kunnen ontbijten. Bij late aankomst zijn we niet aan iets te eten geholpen, ook konden we allen dure flessen water uit een automaat trekken, is ook niet zo vriendelijk als je moe aankomt. Overdag zijn er portiers die goed Engels spreken.

Huisjes zijn ruim en proper, lijken (deels)gerenoveerd. Wordt goed schoongemaakt.

WiFI-antenne staat midden op het hoofdgebouw. Op 2e ring nog redelijk signaal, en snel genoeg voor Sky

volledig af te raden

salembier
8-6-2010

dit is géén suite hotel! Slechts 2 sterren waard. All-in is een lachertje.Personeel zeker niet vriendelijk. Laatste dag vanaf de middag telt all-in niet meer mee!!! Kamers zijn ok. Er heerst tussen het personeel een zéér gespannen sfeer. Ligging veel te ver van de zee. NOOIT MEER. JAMMER VAN ONS GELD. Bijne iedere dag à la carte. Weinig afwisselend voedsel.

mooi, ruim en rustig complex een aanrader

elbert
10-1-2010

Jardin dorado zijn luxe juniorsuite achtige bungalows zonder keuken, maar met veel ruimte in de kamer en veel rust.

Airco werkt perfect, kortom een geweldige suite. Een goed en overvloedig ontbijtbuffet met

veel vers fruit, soorten brood enz., zoals het hoort te zijn bij 4 sterren.

Wij huren altijd een auto bij ons verblijf via Record cars (heel goedkoop) dus de ligging geen probleem, maar een taxi kost daar ook bijna niks.

Verder een goede service en vriendelijke mensen bij zowel het restaurant als de balie.

En ook nog Wifi op alle eerste ring bungalows.

Kortom een aanrader,

nooit meer

Rene Janssen
9-10-2009

mooi park,maar tijdens ons verblijf was supermarkt dicht,geen strandshuttle aanwezig,er was ons op het park hierover geen informatie versrtet,personeel is wel vriendelijk,maar kent bijna alleen maar spaans,ligt ver van alles af,dus vaak de taxi nemen,bungalows hebben maar 1 kamer,keuken en slaapkamer is 1 ruimte,dus geen privacy!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Geweldig Voor ons de volgende keer weer

Henriette
16-8-2009

Mooie gerenoveerde bungalows Fijn zwembad Lekker eten Vrijdags een uitstekende barbeque(dit zit bij de prijs van HP inbegrepen)Genoeg ligbedden en niet zo'n rumoerig zwembad

Geen animatie(wij vinden dit uitstekend)'s Avonds lekker met een flesje wijn op je eigen terras Heerlijk Wij hadden een bungalow in de eerste ring dicht bij het zwembad

Gereisd Met partner in augustus 2009

Niet met een gezin heen gaan

P. Snijders
13-3-2009

Wij hadden hier een 4-persoonsbungalow gehuurd, het bleken 2 2-persoons te zijn, er zijn geen 4-persoons. Met kleine kinderen is het erg onhandig als je steeds een tuin moet oversteken om bij hen te komen. Het eten was erg matig met weinig afwisseling, de bungalows verouderd. Wel lekker rustig met een mooi zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009

leuk park, maar inrichting huisjes rijp voor sloop

rob blatter
6-3-2009

bungalows liggen erg leuk rondom het zwembad.

Echter bungalows erg klein, en met name de keuken is echt aan vervanging toe.

hoofd Zwembad is niet verwarmd , en echt te koud om in Feb in te zwemmen

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2009