Zoover

7,8

prima hotel!

catharina
9-8-2018

Prima hotel, ruime mooie kamers. Lekker koffiezetapparaat. Drinken uit koelkast op kamer bleek gratis. Ontbijt was superduur (17,50 pp), dus dat hebben we niet gebruikt. Parkeergarage was vol. We hebben bij het station geparkeerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Waardeloos!

alfa_beta_00000
3-8-2014

Op terugreis van zomervakantie hier overnacht met twee kleine kinderen.

Positief:

- Vierpersoonskamer is heel groot: 2 slaapkamers, woonkamer en badkamer; twee tv's; balkon.

- Ontbijtbuffet is uitstekend.

Negatief:

- Vaste bedden zijn niet meer dan redelijk; slappe kussens waar je niet op kunt slapen. De slaapbanken zijn keihard. Twee kleine kinderen kunnen er op slapen, volwassenen niet.

- Parkeergarage was vol.

- Dieptepunt was het diner. Er was een buffet voor 19,50 pp; geen a la carte. Toen wij arriveerden (19:30) was buffet al bijna op; en er was al niet veel keus. Wat er nog lag was koud en smakeloos. Uiteindelijk hoefden we er ook niet voor te betalen.

Geweldig hotel voor een goede prijs

Bas
29-7-2014

We zochten in Neustadt an der Weinstrasse een hotel om vrienden te kunnen helpen met het verhuizen. Het ging dus om een slaapplek.

Na het boeken verwachtten we een kamer met daarop 4 bedden, maar alle verwachtingen te boven kregen we 2 slaapkamers, een woonkamer, badkamer en aparte WC. De service is geweldig en de prijs is heel erg goed geweest voor ons.

Het hotel is enigszins gedateerd, maar dat doet geen afbreuk aan het hotel. Gratis wifi met een code van de receptie is ook erg goed.

Enig nadeel dat wij ondervonden was de kleine parkeer garage. Er is weinig ruimte om te manoeuvreren. Ook hebben veel mensen moeite met in het vak te gaan staan, en nemen 2 plekken in.

Voor komend weekend hebben we weer geboekt :)

vlak bij het station en de altstadt

jack
7-1-2014

Het hotel ligt op nog geen 100m van het station en het grote theater van NW, de Saalbau. De binnenstad van NW is aantrekkelijk met een leuke marktplatz en leuke horecavoorzieningen. Het hotel zelf beschikt over een sauna die gratis ter beschikking staat, wel even bij de receptie 30 minuten van tevoren aangeven dat je er gebruik van wilt maken. De kamer is functioneel ingericht. Wifi is op de kamer aanwezig; de informatie geeft aan dat dat voor maximaal 30 minuten is. Wij konden met de bij de receptie gekregen code de hele periode de Wifi gebruiken.

Gedateerd, maar erg leuk Hotel!

Edwin
21-11-2013

Heel leuk en gezellig Hotel, wel gedateerd (70/80-iger jaren). Welgeteld 1 kleine lift en helaas geen airco wat in de zomer bij 30 graden Celsius betekent: benauwd, dus ramen open en daardoor veel last van auto's die de hele nacht de weg als racebaan gebruiken. Kamers/badkamer redelijk groot en schoon.Ontbijt niet schokkend, maar wel in orde, voldoende keuze. Restaurant is betaalbaar en, belangrijker: zeer goed! Vriendelijk personeel, kortom, weinig te mopperen. Wel lastig dat het lastig parkeren is. Hotel heeft een parkeergarage, maar zorg dat je op tijd(voor 18.00 uur) binnen bent, is klein en snel vol. (Bij bordje "vol" gewoon even de bel indrukken en vragen aan de receptie of er plaats is, ze vergeten nog wel eens.om het weg te halen) Vanuit het Hotel loop je zo het historische stadje in, niet gebombardeerd in WO2, dus veel middeleeuwse pandjes etc. Wij komen er zeker nog eens terug, een absolute aanrader!

Centrale ligging in Neustadt

Arie
16-10-2013

Het hotel ligt centraal recht t/o het station en tegen de Altstadt aan. Het nadeel is hieronder ook al genoemd, om het hotel veel verkeer en geen airco in de kamers. Inrichting hotel en kamers typisch jaren 80, wel behoorlijk onderhouden. Wij waren er met het jaarlijkse wijnfeest in oktober, het feestterrein is dan letterlijk recht tegenover het hotel.

Een goed stadshotel

Hugo
25-6-2013

Het hotel ligt vlakbij het station en het oude centrum, vrij parkeren in de directe omgeving is niet mogelijk. Je bent haast wel verplicht je auto in de parkeergarage te stallen à € 8 per 24 uur. Onze kamer is meet ca. 20 m² met een kleine badkamer. We hebben de beschikking over een rond tafeltje, 2 stoelen, bureautje, koelkastje, flatscreen KTV, klerenkast, kofferboy en 2 persoonsbed. Er is geen airco en geen kluisje, de verlichting op de kamer is voldoende en de vloerbedekking is schoon. Er is gratis internet in de lobby op de PC van het hotel, via een moeilijke link met T-Mobile heb je wel 1 uur gratis verbinding met je eigen Laptop, Netbook of Tablet. Omdat het hotel in het centrum ligt is het ’s nachts nogal rumoerig en ook de trein hoor je geregeld langskomen vooral als je met het raam open slaapt wat wel nodig is in de zomer want dan zijn de kamers veel te warm. Ontbijt: Goed.

doenbaar

borgers charly en collette noella uit gingelom
28-7-2011

receptie zeer vriendelijk ook voor de rest van het personeel,kamer goed alleen badkamer wat klein.eten ontbijt keuze genoeg en lekker,s avonds buffet keuze ,daar kon de kwaliteit wel wat hoger mogen geen soep en de dessert was wel aan de zwakke kant.wel wat veel lawaai van voorbijrijdende autos nachts hotel lig op een hoofdweg maar toch kort bij het cemtrum.

Om terug te gaan

Wandelclun "Gun je de tijd"
11-7-2011

Hotel Ramada Neustadt an der Weinstrasse iseen hotel waar men terug heengaat .

Minpuntjes :de kamers te warm en aan de straatzijde als het tewarm is moet men de vensters openlaten maar dan is er weer teveel lawaai va, het verkeer .

De prijzen van de drank zijn te duur vergeleken met de prijzen op de markt in Neustadt .Ook geen recu bij cash betaling dus geen controle .Prijslijsten wat betreft de drank hebben we 1 maal gezien en bij navraag tegen hun goesting .

De Manager heeft ook geen afscheid genomen van de groep wat zeer onbeleefd overkomt .

Al bij al toch een mooie week .

rumoerige buurt

liza
15-9-2009

het hotel ligt aan een drukke straat waar de hele nacht verkeer voorbij gaat.

het ontbijt wasde 14.50 niet waard.

Gereisd Met partner in augustus 2009