Zoover

Vakantiepark
5,8

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen4,9

Fijne vakantie op een schitterende vakantie

Stronkhorst
14-9-2019
  • Onderkomen7

Na het lezen van alle reviews zagen we een beetje tegen het verblijf op, maar wat is het ons meegevallen! Ja, het huisje is verouderd en ja, er zat een schimmelplekje in de badkamer en een spinnenweb in een hoekje, maar verder was het schoon en rook en zag het er fris uit. Het park is netjes onderhouden en wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Wel een tip voor na de renovatie: er staan nu kleine tafeltjes met ijzeren punten in de woonkamer. Dit is niet ideaal met een klein kindje dat al vallend probeert te lopen. Iets meer babyproof zou niet verkeerd zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019
Manager, Ferienpark, 16-9-2019

Hallo Stronkhorst,

bedankt voor je positieve feedback. We zijn erg blij dat we je van ons kunnen overtuigen en dat je een geweldige tijd met je gezin bij ons kunt doorbrengen.

We nemen uw voorstel voor de tabellen op in onze planning.

Met vriendelijke groeten,

uw team van de Park-Eifel

Nooit meer

Jan
8-9-2019
  • Onderkomen1

De comfort cottage voor 4 personen steekt, wat comfort betreft, schril af ten opzichte van de 2 persoons cottage. In de woonkamer is er alleen de zitbank, met ( in onze gehuurde cottage ) kussens, welke te groot waren voor de bank. Geen gewone stoel. In de cottage is er geen enkele informatie, wat voor de huurder nuttig kan zijn. Geen mapje met info over de TV kanalen, openingstijden van zwembad, winkels , restaurant. Gescheiden houden van afval ( plastic enz ) wordt op een deurtje van een onderste keukenkastje aangegeven. Wil je dit lezen, dan moet je op de grond gaan zitten. In de douche ruimte is geen stopcontact voor bv. een fohn. Toch nog wel een pluspunt: van 09.00 tot 10.00 was het zwembad open voor 55 plussers. Met je gewone pas kom je het zwembad niet in, want die werkt dan niet. Je moet dan eerst vanaf het zwembad naar de receptie om een andere kaart te halen. Ook voor dit : geen info in de cottage.

Park Manager, Ferienpark, 11-9-2019

Hallo Jan,

bedankt voor je feedback.

De belangrijkste informatie over onze openingstijden, activiteiten, aanbiedingen en nog veel meer is beschikbaar via onze Planet Center Parcs-app.

Bij onze receptie ontvangt u het parkeerplan met alle informatie die u ook in onze app vindt, informatie over excursiebestemmingen en kortingsbonnen. Onze Nederlandstalige medewerkers beantwoorden graag uw vragen.

Met vriendelijke groeten, Uw team van de Park-Eifel

Leuk verblijf

Stefan
30-8-2019
  • Onderkomen9

Het was een leuk verblijf. Het park is inderdaad een wat ouder park, maar wij vonden toch dat alles verzorgd, onderhouden en toch wordt aan gewerkt. Het huisje dat wij hadden was inderdaad niet nieuw, maar alles was toch netjes gepoetst. Wij zijn al ooit in een vijf sterren centerparcs park geweest, en het huisje dat we daar hadden was echt ondermaats, vuil, versleten,... Dus omdat cp de Eifel een 3 Sterre,park is, vond ik het huisje super meevallen. Ook de omgeving is groen, het park is rustig, niet veel lawaai. Bezoekje aan de moezel, Cochem, burcht Elst in de buurt zijn een aanrader.

Team Park Eifel, Ferienpark, 31-8-2019

Hallo Stefan,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.

Het is leuk om te lezen dat je je overal comfortabel hebt gevoeld in ons park en de prachtige omgeving.

Het prachtige landschap van de Vulkaneifel is ideaal voor het verkennen van de natuur en een pauze te nemen van het dagelijks leven, en we kijken ernaar uit u en uw gezin terug te verwelkomen in het park.

Groeten, Uw team van de Park-Eifel

Leuk park .goed onderhouden .gewoon doen

Marieke
30-8-2019
  • Onderkomen7

Hier even beoordeling met toch wat twijfel geboekt gezien de slechte recensies die gegeven werden .Nou mooi schoon huisje .lekker ruim .leuk zwembad .gezellige plaza .park is netjes onderhouden .zeker is dit park verouderd en vind je geen luxe in het huisje maar als uitvalbasis voor leuke uitstapjes prima park ..heerlijk rustig in het groen .dus wat mij betreft best een aanrader 😊

Manager, Ferienpark, 2-9-2019

Hallo Marieke,

bedankt voor uw tijd om ons te beoordelen.

We zijn erg blij dat we je hebben kunnen overtuigen en je zorgen in positieve hebben kunnen veranderen.

De unieke ligging van ons park in het hart van de Vulkaaneifel maakt ons park iets speciaals. We kijken ernaar uit u en uw gezin opnieuw te mogen verwelkomen.

Éénmalig

BB
27-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Ik vond het een gezellige vakantiepark. Toen ik al deze review heb gelezen, dacht ik dat ik de ergste vakantie ga hebben. Ik had al ook spijt dat we hadden geboekt, maar in tegendeel het was super. De kindjes hebben zich geamuseerd. Wij hadden een proper vakantiehuisje. Ik vind wel dat de park is voor gezinnen met jonge kinderen. De prijzen in de supermarkt waren niet duur. De personeel waren heel vriendelijk buiten 1 persoon die tegen haar zin ons wou helpen. Ze stond bij de afdeling games of thromes Ze kon ook geen ander taal dan duits terwijl op de site sta dat ze Duits en engels spreken. De uren van de supermarkt, indoor en zwembad kloppen niet met de site of op de papier dat aan de deur is geplakt. Dat brengt een mens in de war. De redders waren heel vriendelijk en attent! In de vakantiehuisje 346 mogen ze wel de broodrooster vervangen want dat is roest. De elektrische aansteker van de kookplaat blijft hangen. Geen aftrekker& emmer

Manager, Ferienpark, 28-8-2019

Hallo BB,

bedankt voor je feedback.

We zijn dankbaar dat u ons een kans hebben gegeven en ons eigen idee van het park hebben gekregen. We streven er altijd naar om onze gasten een aangenaam verblijf voor te bereiden

Het probleem met de openingstijden en de inventaris in uw bungalow wordt onmiddellijk gecommuniceerd naar de verschillende afdelingen en daar verbeterd.

Tot de volgende keer in Park Eifel

Leuk en gezellig park. Hele mooie omgeving

Barbra
25-8-2019
  • Onderkomen7

Het is wat oud maar verder top! Schoon en mooi park. Ik was ook erg bang na het lezen van de ervaringen hier. Maar snap er niks van dat zoveel mensen zo negatief zijn. Ja het is allemaal verouderd. Maar ons huisje was heel schoon en ruim. Niks op aan te merken. We hebben 10 heerlijke dagen gehad. Park ligt in een een hele mooie omgeving. En er is genoeg te doen.

Manager, Ferienpark, 27-8-2019

Hallo Barbra,

bedankt voor je goede en positieve beoordeling.

We zijn blij dat je je helemaal op je gemak voelde in ons park.

Het is ook leuk om te lezen dat ze de voordelen van onze goede locatie in het midden van de Vulkaaneifel waarderen.

Wij verheugen ons op uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,

uw team van de Park Eifel

Een middelmatig park in een prachtige omgeving.

Fam. Krijgsman
23-8-2019
  • Onderkomen7

Park is gelegen op een rustige en mooie locatie, vanuit het park kun je direct aan verschillende wandel- en of fietsroutes beginnen. De VIP-cottage voor 2 personen was prima, maar niet bijzonder. Het zwembad is niet wat je verwacht bij Center Parcs, het is prima voor kleine kinderen maar daar houdt het ook echt op. De service vanuit de receptie is super, er wordt meegedacht en snel gehandeld om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Activiteiten op het park, zoals kegelen, bowlen of minigolf zijn een aanrader wanneer je over vouchers beschikt, anders zijn ze vrij prijzig. Helaas werden we zowat uit onze cottage gejaagd door de schoonmakers aan het einde van ons verblijf, deze stonden al een half uur voor de uitchecktijd voor de deur, een minpunt! Al met al genoten van de prachtige omgeving, maar we zouden niet opnieuw naar dit park gaan.

Manager, Ferienpark, 24-8-2019

Hallo Fam. Krijgsman,

bedankt voor je positieve feedback.

We zijn blij te horen dat je je prettig voelt in onze omgeving en de voordelen van ons park op prijs stelt.

U kunt ons later opnieuw bezoeken wanneer de renovatie in ons park begon.

Met vriendelijke groeten, Uw team van de Park Eifel

Mooi, rustig en toch veel te doen - genieten!

Yvonne
23-8-2019
  • Onderkomen7

Mooi Park, veel groen en echt heuvelachtig. Het huisje was wat gedateerd maar prima onderhouden. Buiten mocht het wel eens een beurt hebben. Tuinmeubilair was wel aan vervanging toe. Genieten van de rust ondanks dat alles wel zo'n beetje bezet was. Genoeg te doen. Veel speelplek voor kleine kids. Zwembad was ook prima. Restaurant met all you can eat was wat minder. Vrij prijzig en kwaliteit was niet overdreven en aan het einde van de avond waren al veel dingen op. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Cochem is zeker een aanrader om te bezoeken. Kortom we hebben genoten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Manager, Ferienpark, 24-8-2019

Hallo Yvonne,

we waarderen uw positieve feedback, heel erg bedankt.

Het is leuk om te lezen dat je kon genieten van je vakantie in ons park en de voordelen van ons park hebt leren kennen.

We kijken ernaar uit u en uw gezin in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Lianne Eefting
16-8-2019
  • Onderkomen10

Hallo,

Voordat wij hier heen reden ook heb ik ook de recensies gelezen.. Ik werd hier erg bang van.. Dit was nergens voor nodig! Wij hebben een heel fijn schoon 6 persoons huisje. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij het all you can eat restaurant. De kids hebben ook genoten. Heel erg vriendelijk personeel. We gaan nog 7 dagen tegemoet en de 1e dag is al goed begonnen. Prachtig park+omgeving!

Groetjes Lianne

Team Park Eifel, Ferienpark, 17-8-2019

Hallo Lianne Eefting,

We zijn blij als u zich in ons park gemak voelt.

Geniet van de tijd met uw gezin en verken het prachtige landschap van de Vulkaneifel.

Met vriendelijke groeten

Prima park, prachtige omgeving

A. Schr
16-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Na alle negatieve reviews toch wat schoorvoetend naar het park gegaan voor een week. Maar dat viel allemaal reuze mee! Oké, het huisje kan best een opknapbeurt gebruiken, maar het was schoon en erg ruim!

Het park is prima, zeer kindvriendelijk met vele speelplekken. Het zwembad is niet zo groot als andere parken van center parcs, maar prima om lekker te zwemmen en te spelen.

Voldoende eetgelegenheden op het park, marketcafe is lekker een goed betaalbaar. Alsook Billy Burger. Het buffet restaurant vonden wij wat prijzig, dus niet uitgeprobeerd.

Medewerkers allen vriendelijk, veel animatie en activiteiten voor elk wat wils. Kidsfactory ook leuk voor jonge kinderen.

In de omgeving is veel te doen, prachtige natuur en wandel gebieden. Bezoek zeker Cochem voor gezellige terrasjes, de kabelbaan of het Wild und freizeitpark. Tevens kun je prachtige rondvaarten maken over de Moezel.

Genoeg te doen in de Eifel! Geslaagde week gehad.

Team Park Eifel, Ferienpark, 17-8-2019

Hallo A. Schr,

bedankt voor je beoordeling.

We zijn blij dat je veel tijd met ons hebt doorgebracht.

Een renovatie van de huizen is in de planning.

We zijn blij als je ons park opnieuw bezoekt.

Vriendelijke Groeten