Zoover

Dam,
14-3-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Bij binnenkomst mijn dochter op de grond gezet, na 2min kruipen de broek al zwart. Geen dweil in het huisje aanwezig. Er stond inclusief bedlinnen maar dit was alleen voor volwassenen. Bij de receptie navraag gedaan, babylinnen kost 9,75. Krijg je vervolgens een losse laken voor een 1 persoonsbed die niet strak om het matrasje kan. Een dekbedje zonder hoes..

Dat het oud en aftands is, is een ding, maar zorg in elk geval dat het er schoon is en de rest goed geregeld is.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Dus nooit meer

Hans Verbeek,
11-3-2019
  • Onderkomen4

Huisjes zijn achterhaald , mag in gerookt worden ( riekt hier ook naar)voor niet rokers niet aantrekkelijk .

Slecht onderhoud , versleten en gescheurde trap bekleding .

Keuken restaurant is oké ,parkeren bij de huisjes is onderdemaat ,tv programma’s niet op Nederland afgestemd

Gereisd met partner in maart 2019

park bevalt ons goed en komen graag (komende week)

Kiele A.P.J.,
6-3-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

zo ik ga er even voor zitten ,wij gaan komende week alweer (15 e keer )naar Gunderath ,het is een ouder park ,het is niet altijd voor 100 % schoongemaakt, het zwembad is in vergelijking met de andere parken van Centerparcs klein te noemen maar wel heel veilig door de juiste toezichthouders het eten vonden wij eigenlijk wat aan de dure kant maar bij het doorloop buffet ging ik nooit weg met een gevoel van niet lekker of ik heb nog honger in de omgeving kan je heel goed wandelen en als je rustig bent zie je soms ook nog wel eens hertjes lopen.

Als je boodschappen wil doen kan het in de Dome maar even naar Ulmen rijden (10 km ) kan natuurlijk ook daar zitten diverse supermarkten van de Aldi tot de Edeka dus hoef je niet te klagen over een klein aanbod.

De mensen die hier alleen klagen en onder een andere naam als hun werkelijke naam ,daar heb ik een tip voor ga ook eens naar ander park veel duurder en vergelijk dan nog eens!

Gereisd met partner in maart 2019

Fijn weekend gehad

Vero,
4-3-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fijn weekend gehad in centerparcs eifel we verbleven in een Premium cottage het huisje zag er schoon uit. Het enige minpunt was dat er in de keuken snijplank en schilmesje ontbrak.We hebben gegeten bij het marketbuffet en dat beviel erg goed. We hebben ons er prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Leuk voor 1 keer

Shelly,

Negatief:

-wc stonk, vaak verstopt

-douche en bad zagen er niet fris uit. Heb niet gedoucht in het huisje (bij zwembad) en zoveel mogelijk bij de market dome naar de wc geweest

- matras hard en slechte kussens

- gewoon eigenlijk niet schoon.

- buitenkant van de huisjes zijn heel leuk en schattig. Leuke kleuren. Maar zodra je binnenkomt......

-veel in omgeving was dicht.

Positieve:

- super mooie ligging!

- wijn, bier en cocktails waren goed.

- genoeg activiteiten

- zwembad was redelijk, goed voor kleinere kinderen.

Betreurenswaardig

JeeWee,
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Waardeloos. Onvoorstelbaar dat je dit een Center Parcs durft te noemen. Huisjes zijn niet te doen. Bedden slecht. Kussens bieden geen ondersteuning. Een wc die steeds verstopt zit. Schimmel in de badkamer. Een raam dat gewoon weg is uit de deursponning van de badkamer. Een hoekbank die half uit elkaar valt. Kastjes die met tiewraps aan elkaar gebonden zijn. De helft van de deurtjes van de keukenkastjes missen. Er mist een plank in de koelkast. Wankele keukenstoelen. Bij klagen bij de receptie wordt gedaan alsof dat allemaal normaal is. Mijn advies: sloopkogel door dat hele park heen en ga jullie als Center Parcs organisatie je eens diep schamen dat jullie je naam hier boven de ingang durven te zetten!

Manager, Ferienpark, 19-3-2019

Hallo JeeWee,

Bedankt voor je waardering.

Het spijt ons zeer dat u zich niet goed voelde.

Dat mag natuurlijk niet zo zijn.

Ons park is zelfs niet langer nieuw en we weten dat er op sommige gebieden actie moet worden ondernomen.

Omdat ons park ook veel voordelen biedt, waaronder de unieke locatie in het midden van de vulkaaneifel, zouden we blij zijn als u ons in de toekomst de kans zou geven om ons te overtuigen van ons park.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Oké, maar kom zeker niet terug.

Theunis Selien,
  • Onderkomen5

De accommodatie is heel verouderd en zijn aan vernieuwing toe.

Jammer dat er nergens gaan honden binnen mogen terwijl dat er altijd wel veel mensen zijn die hun honden meebrengen!

De ligging is oké en mooi in de natuur.

Gereisd met vrienden in februari 2019
Team Park Eifel, Ferienpark, 22-2-2019

Hallo Theunis Selien,

Bedankt voor je waardering.

Het spijt ons zeer dat u zich niet goed voelde.

Dat mag natuurlijk niet zo zijn.

Helaas zijn honden in geen van onze parken in de hoofdgebouwen toegestaan.

Aangezien het prachtige landschap van de vulkaaneifel ideaal is om de natuur te ontdekken kunt u ons in de toekomst opnieuw de kans geven om u en ons park te overtuigen.

Nooit meer..

Wanmaker,
  • Onderkomen2

Dit mag geen centerparks genoemd worden ... we zijn een dag eerder vertrokken

Team Park Eifel, Ferienpark, 22-2-2019

Hallo Wanmaker,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.

Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met uw verblijf bij ons.

Bezoek ons ​​misschien opnieuw in de toekomst en geef ons de kans om u te overtuigen van ons park.

Met vriendelijke groet, Uw team van de Park Eifel

Beter naar park van andere keten

Marjolein Popma,
10-2-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Wij hadden weekendje weg geboekt, voor dit doel een prima park. Wel is dit een park met verouderde bungalows, en waar je overal wel heel veel achterstallig onderhoud ziet. Schoonmaak: bungalow was " optisch schoon" dwz niet teveel om je heen kijken, want eigenlijk was het gewoon niet fris. Zelf koffiemachine meegenomen(tip) parkeren bij de bunalow.

Zwembad was erg klein ( wel leuk), terwijl het geen hoogseizoen was. Verlichting op het park is slecht. Mensen die slecht ter been zijn kunnen beter een ander park kiezen. Prijs/ kwaliteit verhouding vonden wij zwaar onvoldoende. Zolang mensen blijven boeken wordt er denken wij niet gerenoveerd. Zijn vaker in deze omgeving geweest, onze Tip: Andere keten ( mooie huisjes te boeken voor veel minder) . Deze parken zijn wat ons betreft kindvriendelijker, betere bungalows en schoner. Wij hebben wèl een leuk weekend gehad, omgeving zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Team Park Eifel, Ferienpark, 14-2-2019

Hallo Marjolein Popma,

dank u voor uw beoordeling, zelfs als het is niet positief.

Onze huizen zijn in feite ouder, en de planning voor de herontwikkeling en de renovatie is al in volle gang.

Het is leuk om te lezen dat u genoten van de goede locatie van ons park.

Een geweldige bieden om te beginnen met excursies in de natuur en om te ontspannen van de ziel.

Wij zouden blij zijn als u ons in de toekomst opnieuw bezoekt.

Met vriendelijke groet, uw Team van Park Eifel

Waardeloos, nooit meer,

Ontevreden,
1-2-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Het park ligt heel mooi, de huisjes zien er heel leuk uit, maar dan..... Binnen is alles zwaar verouderd en smerig! Slapen moet je boven, maar als je de wenteltrap op of af gaat stoot je je hoofd aan de schuine kant boven de trap, en als je ‘s nacht moet plassen moet je deze enge trap weer af omdat er boven geen toilet is. Wij hadden een hond bij ons , waar we dus extra voor moesten betalen! Wij domoren dachten dat het park dan ook wel hondvriendelijk zou zijn, nou mooi niet! Je mag je hond NERGENS mee naar toe nemen in het park. Dus bij alles wat je wilt gaan doen, moet je de hond opsluiten in het huisje. gelukkig hadden we veel sneeuw en konden we we wel lekker met de hond ravotten, maar van alle faciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2019
Park Eifel, Ferienpark, 2-2-2019

Hallo Ontevreden,

Bedankt voor je waardering. We bieden verschillende soorten huizen. Sommige zijn gebouwd met twee verdiepingen, sommige hebben allen een. Helaas zijn honden niet toegestaan in het hoofdgebouw in een van onze parken. Dat je een geweldige tijd hebt gehad in dit geweldige winterweer, we zijn erg blij. Met vriendelijke groeten, Uw team uit de Park Eifel.