Zoover

7,6

Uitstekend

Fam Rikken
2-6-2019

Mooi klein Hotel ,met zeer vriendelijke mensen , en zeer goed van eten en drinken

Beslist de moeite waard

Gereisd Met vrienden in april 2019

Voor mij nooit meer!

Nita
7-10-2018

We besloten ons verblijf in dit hotel te boeken van 17-9 t/m 20-9. Heerlijk weer en een goed glas wijn in de tuin van het hotel, vriendelijk personeel en een persoonlijke begroeting door hoteleigenaren met een welkomstdrankje kon de dag niet meer stuk dachten wij. Het avondeten zou in 5-gangen worden gepresenteerd, bleek niet het geval te zijn. De vriendelijkheid van de gastvrouw sloeg om toen ik per ongeluk met wat wijn had gemorst. De hele zaal luisterde smakelijk mee toen ze krijste over het extra schoonmaak werk. Ik besloot met haar in gesprek te gaan buiten de eetzaal, excuses aanbieden en de kosten te betalen. Terwijl ik aan het praten was, liep zij weg. De gastheer die in de bar stond, trok de deur voor mijn neus dicht in bijzijn van het personeel. Onprofessioneel en onbeschoft dat je als gast zo wordt behandeld.

Tweede domper was het ontbijt; ruim binnen de tijd naar de eetzaal voor ontbijt. Helaas weinig keus en op-is-op bele

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer tevreden

ruddy deprez
17-8-2018

Voor herhaling vatbaar , goed ontbijt en diner

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Een aanrader

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Leuk hotel

Mestdagh Denis
14-8-2018

Net hotel , lekker eten , ontbijt met ruime keuze , heel vriendelijk en behulpzaam personeel eerlijke prijs kwaliteit de beschikbare elektrische huurfietsen zijn zeker een belangrijke meerwaarde voor het hotel.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Dit hotel heeft ups en downs

Richard Deckers
10-8-2018

Wij zijn 5 dagen aan de Moesel geweest en gelogeerd in het Bomer hotel in Alf. Het dorp Alf stelt niet veel voor ,maar is een goede uitval basis om leuke tripjes te maken . Het hotel licht in een smalle straat waar de huizen in een bedenkelijke toestand verkeren. In deze regio is weinig industrie ,dus de mensen die er wonen moeten leven van toerisme.

Over het hotel zelf ,het is gedateerd , ontbijt en avondeten is prima ,vooral als in de prachtige tuin dit kunt nuttigen. Wij sliepen in het bij gebouw waar ook een veranda was om buiten te zitten. De slaapkamer was veel te klein ,dit was meer voor de hobbits geweest . Het bed was 1.60 breed , met een redelijk goed matras. Dande badkamer,als je de deur opendeed moest eerst van te voren goed nadenken hoe kom ik hier het beste binnen zonder me ergens pijn te doen. .Als je er een scheet zou laten galmde het op alle 4 de muren. Badkamer werd ook slecht gepoetst. Nooit meer.

Gereisd Met partner in juli 2018

Super hotel!

François Bercx
22-4-2018

Geweldig weekend beleefd in Mosellandhotel Bömer.

Kort aan de Moezel, rustig gelegen en gratis parking aan hotel. Hartelijk ontvangen door eigenares, ook personeel heel vriendelijk: top service! Mooie, propere eigentijdse kamer. Ontbijt zeer lekker, voldoende keuze, verse producten. Avondeten ook zeer lekker en dagelijks keuze uit minimum 3 hoofdgerechten. Eigenares komt ook telkens vragen of het lekker is en of we nog iets nodig hadden. We hadden gelukkig ook heel mooi weer zodat we op het terras konden genieten van een lekker wijntje. Goede ligging voor uitstapjes naar Bernkastel en Cochem. Ideaal vertrekpunt voor fietstochten langs de Moezel promenade. Wij gaan zeker terug!

Gereisd Met partner in april 2018

de 2de keer

loteling
7-10-2017

omdat het voor ons de 2de keer was in dit hotel , mochten we een kamer kiezen , gratis upgrade ; leuk :)

prima hotel !zeker zijn 3 sterren waard!

uitgebreid ontbijt en in tegenstelling met de vorige keer wel roereitjes en spek.

avondeten zoals altijd keuze menu , 's morgens te kiezen uit 2 hoofdgerechten waarvan meestal 1 lokaal gerecht.

geen haute cuisine maar toch in orde , lekker gegeten.

betaalbare wijn .

een grote troef is het ruim aanbod van gratis leen fietsen .

voor de e-bikes wordt wel een vergoeding gevraagd.

vriendelijk en behulpzaam personeel.

alf is de plek bij uitstek om de moezelstreek te verkennen met auto , fiets of trein (bullay)

kortom , wij waren weer zeer tevreden .

GEWELDIG HOTEL!

van der Linden
22-8-2017

Het hotel is een echte aanrader, met een mooie ligging vlakbij de moezel en goede parkeergelegenheden achter het hotel. Het personeel en vooral de eigenaresse zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De service is TOP, het ontbreekt je aan niets!

De kamers zijn mooi en erg schoon. Ontbijtbuffet is goed met verse producten en het avondeten is in een woord Voortreffelijk, met vooraf een voorgerechtenbuffet (je kan zo vaak halen als je wil) Daarna een 3 keuze hoofdmenu en nog een toetje wat je aan tafel krijgt geserveerd. Een dikke pluim voor de kok, erg lekker al die streekgerechten. Geweldig vonden we ook de gratis hotelfietsen (makkelijk te verstellen met

8 versnellingen en vering)

We hebben een fantastische week gehad bij het Bömers Mosellandhotel van de Familie Gleißner in Alf!

Gezellig familiaal hotel

Erik brys
29-7-2017

Mooie kamers, lekker eten, goede ligging om te wandelen maar ook om uitstapjes te maken

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017