Zoover

Appartement Hapimag Hochsauerland Wellness

Appartement
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,6

Lokatie top, eten vraagt minder zout!

PE
3-2-2019

Hapimag resort is prima en comfortabel. Heerlijk zwembad en huisjes allemaal netjes. Wel gehorig.

Het eten in de restaurants waren echter niet zo smaakvol. Vooral heel zout en net iets te pittig qua smaak.

Bediening duurde ook lang wat met kleine kinderen niet zo prettig is.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Super naar ons zin gehad

pvdw27
    16-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie omgeving en gezellig. We hadden een mooi 2 kamer appartement. Mooi uitzicht over Winterberg. Leuke en ruime inrichting. Bedden heerlijk. Onze zoon vond de slaapbank ook heerlijk slapen. Heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt uitgebreid. Diner in buffetvorm, maar dat vonden we erg beperkt. Was een thema, maar dat moet je maar net lekker vinden.

Zwembad heerlijk. Leuke gameroom. Als je slecht te been bent is dit park niet zo geschikt.

Met kerst in Winterberg. Weinig tot geen winkels open. Kerstmarkt heel klein.

Heerlijk genoten in winterberg

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Prima service!

Kuperus
    9-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes6

Erg tevreden over de service, zeer vriendelijk personeel al spreken ze wel alleen maar Duits. Ze doen wel hun best om je te begrijpen. Prima prijs/kwaliteit verhouding ook.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Alles prima behalve restaurant

Linda van Binnendijk
    8-1-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Locatie is top, receptie helemaal prima, appartementen schoon en netjes.

Restaurant, slechte service. Weinig oog voor de klant er wordt niks gevraagd. Je miet zelf bin het ontbijt om je koffie vragen, op het moment dat ze net voorbij lopen.

Toen ik nog om boter vroeg kreeg ik te horen dat het buffet over 5 min dicht ging en met een mokkend gezicht werd er botergehaald waar ik ruim 5 min op moest wachten.

Het avond buffet slechte kwaliteit weinig keus.

Voor 25 euro.

Wel netjes 25 euro terug gehad nu het indienen van een klacht.

Als de service beter zou zijn in het buffet/ ontbijt restaurant. Zou ik er zo weer heen gaan.

Positief aan ontbijt.. ze hebben 5 min eieren en 7 minuten eieren!

Comfortabel

Petra
    20-5-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Het appartement is ruim, groot balkon, mooi uitzicht.

Comfortabel ingericht met goed ingerichte keuken.

Veel handdoeken aanwezig, mooi beddengoed.

Resort ligt direct aan bos- en wandelgbied.

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Huur garage aan de hoge kant (6 euro).

Karretjes aanwezig voor bagage, maar je kunt ook hulp krijgen, dan wordt alles naar het appartement gebracht.

Kom hier al 15 jaar, en zeker weer in de toekomst.

Prima

Swart
    8-5-2016

Voor een lang weekend Winterberg met de auto is dit een prima accommodatie. Niet heel modern, beetje gedateerd, maar wel schoon en 4 persoons appartement is ruim genoeg voor 4 personen. Veel kastruimte. Van de keuken hebben wij geen gebruik gemaakt. Mooi uitzicht vanaf balkon en dichtbij natuur. Inderdaad wat gehorig, moet je net treffen met buren. Bedden in slaapkamer zijn goed, bedbanken in woongedeelte zijn inderdaad erg hard, zelfs voor kinderen. Fijn dat beddengoed en handdoeken zijn inbegrepen (en keukendoeken).

Ontbijtbuffet was heerlijk. Personeel vriendelijk. Zwembad was helaas gesloten i.v.m. onderhoud (was wel vantevoren aangegeven). Verder op het complex zelf weinig voorzieningen, ook voor kinderen, maar die van ons hebben zich goed vermaakt.

Parkeren is wel een issue. Kost € 6,50 per dag, alternatief is er niet. De parkeervakken zijn bovendien te klein voor wat grotere auto's. Er zijn (te)veel plaatsen gereserveerd voor minder validen, terwijl het complex door hoogteverschillen, afstanden tussen de verschillende gebouwen en trappen in de gebouwen niet echt toegankelijk is voor invaliden.

Mede dankzij het goede weer hebben wij het prima gehad.

Fijne omgeving

Marianne
    8-4-2016
    • Ligging t.o.v. pistes6

Niet direct bij toeristisch centrum,

Leuke wandelmogelijkheden, lekker zwemmen, restaurant dichtbij......

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Rustig gelegen

Michel
    6-3-2016
    • Ligging t.o.v. pistes2

Rustig gelegen in het begin vah Winterberg ligt het autovrije complex Hapimag, staat goed aangegeven zodra je Winterberg inkomt. De receptie is netjes en de rest ook, de kamers zelf zien er gedateerd uit. Uitzicht vanaf het balkon is mooi, de voorzieningen bij de receptie zijn goed en schoon.

Je moet de auto in de parkeergarage parkeren en je spullen naar je kamer brengen kan je gebruikmaken van de trolly's die in de garage staan (€1,-). Ook is het parkeren in de garage niet gratis ondanks dat dit verplicht is (€6, per dag).

De bedden liggen goed, maar de slaapbank echter niet, er is geen vaatwasser maar wel een koffieapparaat, nespressoapparaat en broodrooster. De douche is ruim en met een goede straal.

Al met al voldoende maar met de nodige minpunten, het lijkt mooier gezien de entree en de receptie. En ligt veel te ver van de pistes om een wintersportgevoel te krijgen.

Prijs kwaliteit goed

Globetrotter
    7-11-2015
    • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel , matig buffet , wel 6,7 euro voor een glas witte wijn is wel aan de hoge kant

Gereisd Met jonge kinderen in november 2015

Mooie plek

yannick
    8-8-2015

Mooi aangelegd park met een prachtig uitzicht over Winterberg. Erg ruim, schoon en goed onderhouden appartement (6 persoons). We hadden halfpension bijgeboekt; uitgebreid ontbijtbuffet en ook het diner was erg goed. Er werd gewerkt met verschillende themabuffetten, dus hierdoor was het avondeten erg gevarieerd.

Al met al een goede accommodatie om Winterberg en omgeving te verkennen!