Zoover
Hotel Der Jägerhof

Hotel Der Jägerhof

Hotelstersterster
7,5

Geweldige 3 dagen gehad in een leuk hotel.

Marijke
26-7-2019

Prachtig gelegen hotel. Wij hadden een kamer aan de achterkant met balkon. Super uitzicht op het dal. Eten geweldig.

Fietsen langs de rivier de Nethe is een fantastisch mooie route over fietspad, vanaf Jägerhof . Neem wel water en eventueel iets te eten mee want je komt geen gaststatte of winkel tegen.

Externsteine in Horn is ook een aanrader, heel indrukwekkend die rotsformaties.Je kunt daar ook mooie wandelingen maken.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Een echte aanrader

Dirk Verschoren
13-6-2019

Een schitterend hotel, mooie propere en hygiënisch verzorgde kamer. Heel vriendelijk personeel en de maaltijden, zowel in buffetvorm als a la carte, zijn smaakvol en zeer goed verzorgd, voor elk wat wils. Het ontbijt met kraakverse producten en dit alles verzorgd door een vriendelijk en heel attent personeel. Het hotel is een uitvalsbasis voor verschillende activiteiten zowel voor wandelaars en fietsliefhebbers. Kortom een aanrader voor iedereen die van rust en natuur houdt!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Das wat nur Einmal .. ich komm nicht gleich wieder

Gerard
5-6-2019

Bijzonder hotel. Veel Nederlanders daar maar dat bleek de aanbieding te zijn. Gelukkig hadden wij (maar))1 nacht op doorreis. Op de website een leuke menukaart , blijkt er alleen buffet mogelijk...... Eten op zich wel Ok maar zorg dat je om 6 uur voor de deur staat want aanvullen gaat Grundlich aber Ganz Langsam . Ik denk niet dat we hier terugkomen, maar voor die 18 € pp wandelen we liever het dorp in. De kamer op zich kan ook wel een pimp upje gebruiken.... isolatieruit is al minstens 5 jaar lek ( geen inkijk door de buren dus 😁😁😁) De tuinman had vandaag late dienst met zowel de klepelmaaier als de bladblazen hield hij ons goed bij de les!. (Maar OK dit is een moment opname)

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Maud
5-6-2019

Oude inrichting, oubollig, diner in buffetvorm, a la carte niet mogelijk.

Wordt slecht aangevuld

Gereisd Met partner in juni 2019

geweldig

Fenneke de Jong-frederiks
28-5-2019

heerlijke dagen gehad in dit prettige familiehotel

Gereisd Met partner in mei 2019

Gezellige hotel voor een weekend uit

Rianne Groote schaarsberg
26-1-2019

We zaten in hotel jagerhof goed hotel lekker buffet en het ontbijt was goed. Het bubbelbad was lekker alleen we moesten toen betalen. Omgeving is was rustig vele heuveltjes moet goed op passen met rijden.

We kregen ook 4 gratis kaarten voor museum glasmuseum en kasteel museum.

Doordat er sneeuw lag zijn we niet naar museum geweest. Kamers waren goed verzorgt en ze hadden lekker eigen gemaakte koekjes. Die bakte de kok zelf.

Gereisd Met partner in december 2018

Gereisd Met vrienden in december 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Adri
    19-11-2017

Der Jägerhof heeft beslist een goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet een van de modernste hotels maar de kamers zijn beslist netjes en schoon. Het restaurant tevens ontbijtruimte is heel gezellig met voor eenieder een vast plekje. Prima ontbijt met veel keus uit zowel diverse broodrooster als vleeswaren. Wij hadden half pension en konden gebruik maken van het dagelijkse buffet met voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Met name bij de hoofdgerechten was ruime keus. Al met al hebben wij bij der Jägerhof een paar fijne dagen gehad.

Genoten van de mooie omgeving. Veel gezien.

Ik heb genoten
    18-6-2017

Leuke hotel, leuk personeel, het eten was goed, alleen weinig variatie. Ik was met het Buitenhof, we hebben leuke excursies in de buurt gedaan. Naar de Hermanns denkmal, de Externsteine bijvoorbeeld. Misschien ga ik nog een keertje naar toe.

Gereisd Met vrienden in juni 2017

nooit meer

Pima
    2-3-2017

Sobere kamers, dun kussen, dun dekentje. Weinig sfeer, verouderde badkamer. Het was wel schoon. Hotel had een hal met wat tafeltjes en een restaurant. De beloofde bierstube en kegelbaan waren in een muffe kelder, deuren waren op slot.. Er is wel een goede sauna, handdoeken hiervoor krijg je niet, je moet het met de oude dunne rafelige handdoek van je kamer doen.

Het buffet was vrij smakeloos, alles flink doorgekookt. Ontbijt en vier-gangen-diner waren wel goed. Personeel was oppervlakkig vriendelijk, niet meer woorden dan nodig. Heel onpersoonlijk, al met al geen goede ervaring.